بهترین ماشین خط زن در مرسان شاپ

ماشین خط زن یک وسیله کاملا کاربردی برای مرتب کردن خط ریش، خط پشت گوش و خط پشت گردن است. شما با استفاده از این ماشین می توانید ظاهر بسیار مرتب عالی و زیبا به ریش های خود و به خط موهای خود ببخشید. این ماشین شما را از استفاده های مکرر از تیغ آرایشی بی نیاز خواهد کرد و همچنین تعداد دفعات مراجعه شما به آرایشگاه ها را نیز کاهش خواهد داد. بنابراین شما در تعداد دفعات کمتری به آرایشگاه می روید و در عین حال همیشه مرتب و با خط ریشه کاملا صاف و تمیز به نظر خواهید رسید. این ماشین برای افرادی که زمان کافی برای مراجعه مکرر به آرایشگاه ندارند کاملا مناسب است.

همچنین شما با ماشین خط زن هزینه های کمتری نیز بابت آرایشگاه پرداخت خواهید کرد. انواع مختلفی از این ماشین در بازار موجود هستند که ما در ادامه به ۱۰ مدل از بهترین ماشین خط زد که در وب سایت مرسان شاپ ارائه شده اند خواهیم پرداخت.

۱۰ مدل از بهترین ماشین های خط زن

در اصل وظیفه و قابلیت اصلی تمام ماشین های خط زن به یک صورت است و تمام آنها خط ریش، خط گوش، خط زیر گردن و همچنین خط پشت گردن موهای شما را به صورت کاملا عالی و مرتب تمیز خواهند کرد. اما این ماشین ها از لحاظ ظاهر و همچنین از لحاظ برخی آپشن ‌ها ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. ما در ادامه به ۱۰ مدل از بهترین برندهای موجود در مرسان ساپ اشاره می کنیم؛ با ما همراه باشید.

برند کیمی

شما برای شارژ کردن ماشین اصلاح کیمی باید حداقل ۸ ساعت آن را شارژ کنید و سپس یک  ساعت از آن استفاده کنید. جنس تیغه های این ماشین استنلس استیل بوده، و هم به عنوان ماشین ریش تراش و هم به عنوان ماشین خط زن کاربرد دارد.

برند جیمی

ماشین های برند جیمی اغلب از نوع برقی هستند و در برخی مدل ها نیز از نوع شارژی وجود دارند.  این برند دارای تیغه هایی از نوع استیل ضد زنگ بوده و اندازه اصلاح در مدل های مختلف آن متنوع است.

برند انزو

ماشین اصلاح خط زن انزو هم برای اصلاح صورت، هم برای اصلاح بدن و هم برای خط انداختن ریش و پشت گردن و پشت گوش مناسب است. این ماشین به صورت شارژی کار می کند و بعد از دو ساعت شارژ می‌ تواند تا ۹۰ دقیقه روشن بماند.

برند وی جی آر

ماشین اصلاح vgr از نوع برقی و شارژی است و میتوان بعد از شارژ به مدت ۲۴۰ دقیقه از آن استفاده کرد. جنس تیغه های این برند از نوع استیل ضد زنگ و یا به اصطلاح استنلس استیل است. از جمله لوازم همراه با این ماشین خط زن می‌ توان به دفترچه، روغن، کابل شارژ و همچنین به چهار عدد شانه اشاره کرد.

برند وال دیتیلر

برند وال دیتیلر یک برند با دور موتور ۵۰۰۰ است. این ماشین اصلاح با برق کار میکند و سفارش اروپا است. هنگام خرید باید حتما به اورجینال بودن ماشین دقت کنید.

برند فیلیپس

برنده فیلیپس نیز یکی از برندهای بسیار معتبر است که جنس تیغه آن از نوع استنلس استیل بوده و پس از مدت زمان ۱۸۰ دقیقه شارژ می توان ۵۰ دقیقه از آن استفاده کرد.

برند توربو انزو

برند تور با انزو یک برند فوق العاده است و پس از دو ساعت شارژ، می تواند ۹۰ دقیقه بدون برق کار کند. این برند نمایشگر دیجیتالی دارد.  این برند هم در نوع بی سیم و هم در نوع با سیم قابل استفاده است.

بهترین ماشین های خط زن

برند آی جیمی

یکی از برندهایی که در مدت طولانی می توان از آن استفاده کرد برند آی جیمی است. شما می توانید این ماشین را یک ساعت شارژ کنید و سپس ۱۸۰ دقیقه از آن استفاده کنید. جنس تیغه های این ماشین نیز از نوع استنلس استیل بوده و همراه با نمایشگر شارژ می باشد. این ماشین هم یک ماشین اصلاح و هم یک ماشین خط زن است.

برند سیلور کرست

این محصول دارای یک سال گارانتی موتور و باتری بوده و هم مناسب برای خط زنی و هم مناسب برای کوتاه کردن موهای سر و بدن میباشد.

برند دی اس پی

یکی دیگر از برندهای معتبر برند دی اس پی است. این برند یک سال گارانتی باتری و موتور دارد. جنس تیغه های این برند نیز از نوع استیل ضد زنگ بوده و به راحتی میتوان بعد از ۱۵۰ دقیقه شارژ ۲۴۰ دقیقه از آن استفاده کرد.  این ماشین دو سوکت شارژ دارد و هم می توان آن را با کابل یو اس بی و هم کابل مخصوص خود ماشین شارژ کرد.

اگر قصد خرید ماشین اصلاح و ماشین خط زن دارید، می توانید از طریق سایت مرسان شاپ اقدام به خرید کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها