تقویم نجومی ۱۴۰۳ و رویدادهای مهم امسال را دانلود کنید

تقویم نجومی چیست؟

تقویم نجومی معمولاً بر اساس چرخه‌های سیاره ها و ماه در سیستم شمسی تنظیم می‌شود و برای کشف الگوهای زمانی و فلکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توسط تقویم نجومی شما می توانید روزهای سعد و نحس را در سال ۱۴۰۳ بیابید لذا برای انجام امورات مهمی از قبیل ازدواج، سفر، تجارت زناشویی انعقاد نطفه و… بسیار کاربردی می باشد. همچنین حساب روزهای قمر در عقرب در این تقویم ذکر می شود که از عمل کردن به برخی کارهای مهم باید اجتناب شود. از این رو تقویم نجومی ۱۴۰۳ آقای منجم باشی (گلپایگانی) و شیخ عباس مصباح زاده را می توانید از ” بانک دانلود کتاب PDF ”  تهیه کنید.

قمر در عقرب چیست ؟

زمانی که کره ماه (قمر) برابر صورت فلکی عقرب قرار گیرد میگوییم که قمر در عقرب است و این البته برای محاسبات ما زمینی هاست. قمر در عقرب میتواند به دو عنوان تعبیر شود:

  1. قمر در صورت فلکی عقرب
  2.  قمر در برج عقرب

برج های صورت های فلکی نیز دوازده است که عبارتند از:

حمل، ثور، جوزاء، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو، حوت.

روزهای قمر در عقرب 1403

روزهای قمر در عقرب هر سال با سال قبل و بعد متفاوت است و باید با شیوه های خاص خود محاسبه گردد. طول مدت قمر در عقرب در حدود شصت ساعت و به عبارتی دو روز و نیم است. ولی بخاطر عمل به احتیاط بهتر است که دو روز دیگر به آن اضافه شود.

وجود تاثیرات مربوط قمر در عقرب بر زندگی ما قطعی، واقعی و مسلم است و بهتر است از کارهای مهمی مثل:

مسافرت ، انعقاد نطفه و بچه دار شدن، عقد ازدواج ،شروع به کار تجاری خاص ، تعیین و تغییر نام ، شروع کارهای مهم و اساسی و از این قبیل کارها خودداری شود.

امام صادق علیه السلام می فرمایند: (هر کس در هنگامی که قمر در عقرب باشد مسافرت یا ازدواج نماید ، خیری نمی بیند).

هنگام قمر در عقرب چیکار کنیم؟

در پایان لازم است بدانیم که بهترین راه حل برای دفع و رفع نحسی ایام قمر در عقرب این است که در این ایام  صدقه داده شود و هر روزه آیه الکرسی خوانده شود.

چه کسانی در ایران تقویم نجومی را استخراج می کنند؟

تقویم نجومی در ایران توسط افراد و گروه‌های مختلفی نوشته می‌شود. برخی از این افراد ممکن است فیزیک‌دان، فلک‌شناس یا محققان در زمینهٔ فلک باشند که دارای دانش و تجربهٔ لازم برای تهیه تقویم نجومی هستند. همچنین، برخی از سازمان‌ها و موسسات فلکی نیز ممکن است تقویم نجومی رسمی را تهیه و منتشر کنند. این تقویم‌ها معمولاً شامل اطلاعات مربوط به حرکت ستارگان، قمر و سیارات در طول سال و اطلاعات دیگر مرتبط با رویدادهای فلکی هستند.

استخراج کنندگان نقویم نجومی در ایران اساتید عالم از جمله جناب شیخ عباس مصباح زاده، آقای مصطفی گلپایگانی ، مرحوم منجم باشی شیرازی، آقای حسین جانقربانی و… می باشند.

دانلود تقویم نجومی ۱۴۰۳

برای دانلود تقویم نجومی ۱۴۰۳ بصورت پی دی افPDF  قابل ذخیره شدن در گوشی همراه، شما با کلیک کردن روی عکس زیر می توانید بصورت مستقیم وارد سایت فری پی دی اف شوید و هر دو تقویم مربوط به شیخ عباس مصباح زاده و منجم باشی (گلپایگانی) را دانلود کنید

 دانلود تقویم نجومی 1403

 همچنین نظر آیت الله مکارم شیرازی را هم ببینید. ” با تقویم نجومی سال ۱۴۰۳ می توانید برای کارهایتان روزهای خوش یمن و با برکت را انتخاب کنید و درصد موفقیت خود را در هر کاری بالا ببرید.”

محتویات تقویم نجومی ۱۴۰۳ (مرحوم منجم باشی شیرازی)

تقویم همسران نداریم

دانلود تقویم نجومی ۱۴۰۳ شامل طالع بینی اسلامی، اعلام خوش یمنی یا بد یمنی کارها، ازدواج، درمان را در تاریخ و روزهای مختلف سال، اوقات شرعی و … در تقویم نجومی ۱۴۰۳ با طالع بینی اسلامی دقیقآ مشخص شده که چه روزهایی برای:

  • ازدواج
  • معالجه
  • ساخت و ساز
  • زناشویی
  • مسافرت
  • فعالیت های آموزشی
  • کشاورزی
  • نقل مکان
  • خلاصه هر کار اساسی که می خواهید انجام دهید را با کمک تقویم نجومی می توانید تعیین کنید که دقیقآ چه روزی آنرا شروع کنید تا خوش یمن و با برکت باشد چه روزهایی قمر در عقرب است کدام روزها دو ستاره جفت شده و خوش یمن است
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها