دلایل خرید فالوور

یکی از دلایل خرید فالوور رشد پیج‌های اینستاگرام است. اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های بسیار محبوب در جهان به‌ شمار می‌رود. این برنامه قابلیت‌های بسیار گوناگونی دارد. پیج‌ها به‌صورت مداوم راه‌های گوناگونی را برای افزایش فالوور و بازدهی پیج امتحان می‌کنند. کسب‌وکارهایی که از ترفندها و روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور استفاده نمی‌کنند، ممکن است در آینده با ضررهای هنگفتی مواجه شوند. بنابراین، باید برای عقب نماندن از سایر رقبا، خود را به ‌روز نگه دارید.

علت خرید فالوور

گاهی اوقات، افراد در آغاز راه‌اندازی کسب‌وکار خود، فالوورهای زیادی ندارند. به همین دلیل فروش پیج آنان چندان زیاد نیست و درآمد خوبی کسب نمی‌کنند. از طرفی، بسیاری از کاربران به دلیل کم بودن فالوورهای این پیج‌ها، به آن‌ها اعتماد ندارند و خرید نمی‌کنند. ادمین‌های پیج می‌توانند با خرید فالوور ارزان و خرید لایک ایرانی با کیفیت، از وب سایت برتر فالوور پیج خود را سروسامان دهند. این کار باعث می‌شود، پیج شما سریع‌تر از حالت عادی رشد کند؛ بنابراین میزان درآمد شما نیز افزایش می‌یابد. در این بخش، برخی از دلایل خرید فالوور را با هم بررسی می‌کنیم.

بالارفتن تعداد مشتریان و افزایش خرید

فعالیت شما در یک مدت کوتاه نمی‌تواند، مشتریان زیادی جذب کند. اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازدهی پیج خود را افزایش دهید، باید به فکر خرید فالوور باشید. افرادی که به‌عنوان فالوور جدید پیج شما را دنبال می‌کنند، کنجکاوند تا در مورد اجناس و نوع فعالیت شما بدانند.

خرید فالوور برابر است با سیل عظیمی از مشتریان

هر چه تعداد دنبال‌کنندگان پیج شما بیشتر باشد، طبیعتاً محبوبیت بیشتری نیز کسب می‌کنید. افرادی که پست‌های شما را در اکسپلور می‌بینند، برای دیدن محصولات بیشتر ترغیب می‌شوند. آن‌ها دوست دارند بدانند که علت فالوورهای زیاد پیچ شما چیست؟ افزایش فالوورهای شما، رابطه مستقیمی با افزایش اعتبار پیج شما دارد.

بالارفتن تعداد لایک‌های پیج

خرید فالوور مزایای دیگری نیز دارد. یکی از این فواید بالارفتن تعداد لایک‌ها و کامنت‌های پیج شماست. این کار آمار بازدیدهای پیج شما را بالا می‌برد. از طرفی، دنبال‌کنندگان ممکن است پیج شما را به سایرین معرفی نمایند. این موضوع نیز می‌تواند از دلایل خرید فالوور باشد. البته نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که برای کاربران جدید خود جذابیت داشته باشید. این کار سبب می‌شود که آن‌ها در پیج شما بمانند و سریعاً پیج شما را آنفالو نکنند.

نکات مهمی که باید بعد از خرید فالوور رعایت کنید!

  • برای انتشار پست تنها عکس نگذارید، بلکه سعی کنید هرازگاهی ویدئوهای خلاقانه‌ای نیز به اشتراک بگذارید
  • پست‌هایی که شبیه پیج شما هستند را لایک کنید
  • مسابقات مختلفی را بین فالوورهای خود برگزار کنید. این کار تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب دارد
  • در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز پیج خود را تبلیغ نمایید
  • برای دیده‌شدن پست‌های پیج، در اکسپلور حتماً از هشتگ استفاده کنید
  • در مورد نوع فعالیت یا شیوه خرید از پیچ، در قسمت بیو مطلب بنویسید
  • می‌توانید در کپشن پست‌ها از فالوورها سؤال کنید. این کار موجب می‌شود که کامنت‌های شما افزایش یابد و ارتباط شما با فالوورها بیشتر شود

پیش از خرید فالوور تغییراتی را در پیج ایجاد کنید

عدم بازدهی مناسب نیز از دلایل خرید فالوور به‌ شمار می‌رود. برخی پیج‌ها علی‌رغم اینکه مدت زیادی است در اینستاگرام فعالیت دارند، بازخورد خوبی دریافت نمی‌کنند. این امر سبب می‌شود که آن‌ها فالوور بخرند. فراموش نکنید، افرادی که از پیج شما بازدید می‌کنند، تنها در صورتی عکس‌های شما را لایک می‌کنند که آن‌ها را دوست داشته باشند. از طرفی، اگر از کلیت پیج شما خوششان بیاید، به‌عنوان کاربر جدید شما را فالو می‌کنند. بنابراین، قبل از خرید فالوور باید بسیار دقیق و باهوش محتوا تولید کنید.

ارائه محصولات باکیفیت و پاسخگویی به مشتری

به خاطر بسپارید که برای داشتن پیج ایده‌آل، باید محصولات باکیفیتی را نیز ارائه کنید. این کار علاوه بر اینکه دنبال‌کنندگان قدیمی را در پیج شما نگه می‌دارد، افراد جدیدی را نیز به پیج شما اضافه می‌کند. اگر شما نسبت به سؤالات مشتریان پاسخگو نباشید، افراد دلسرد می‌شوند و پیج شما را ترک می‌کنند. چنانچه برای اجناس فروخته شده به مشتری مشکلی پیش بیاید، باید آن را پیگیری کنید. تمامی این موارد، روی میزان فروش و رشد پیج شما رابطه مستقیم می‌گذراد. با این کار رضایت افراد را جلب می‌کنید تا آن‌ها به مشتریان ثابت شما تبدیل ‌شوند. دلایل خرید فالوور بسیار گسترده است که بخش زیادی از آن‌ها را مطرح نمودیم.

هزینه کم اما بازدهی بالا

برای توسعه و رشد در رسانه‌های اجتماعی باید علاوه بر تلاش مستمر، ذکاوت بالایی نیز داشته باشید. پیشرفت شما کم‌کم صورت می‌گیرد، بنابراین باید صبورانه رفتار کنید. علاوه بر انجام تبلیغات در پلتفرم اینستاگرام، می‌توانید از طریق وب‌سایت‌ها نیز اقدام نمایید. تبلیغ در وب‌سایت‌ها به نسبت هزینه کمتری که پرداخت می‌کنید، بازخورد مناسبی دارد. اغلب سایت‌ها و افراد مختلف ادعا دارند که هرگز فالوور فیک نمی‌زنند. اما باید اشاره کنم که نمی‌توان به تمام این افراد اعتماد کرد.

سایت‌ها با زدن فالوور فیک، می‌توانند ضربه جبران‌ناپذیری به پیج شما وارد کنند. در این صورت علاوه بر هدررفتن هزینه شما ممکن است پیج خود را نیز از دست بدهید. شما در مدت کوتاهی پس از تبلیغ متوجه فیک یا واقعی بودن فالوورهای خود می‌شوید. فالوورهای واقعی آمار و ارقام پیج شما مانند تعداد لایک و کامنت را افزایش می‌دهند. درصورتی‌که فالوورهای فیک هیچ‌گونه فعالیتی ندارند.

جمع‌بندی

دلایل خرید فالوور را در مقاله امروز به‌صورت کامل بررسی کردیم. برای دیده‌ شدن پیج خود در اینستاگرام می‌توانید، تکنیک‌های زیادی را به کار بگیرید؛ بنابراین هرگز بدون برنامه عمل نکنید. برای رشد کسب‌ و کار باید باهوش باشید و ترفندهای مختلفی استفاده کنید. هزینه‌ای که برای انجام تبلیغات می‌پردازید، باید هدفمند باشد. برای انجام تبلیغات به هر فردی اعتماد نکنید. قبل از سپردن تبلیغات به افراد، ابتدا به‌خوبی تحقیق نمایید تا هزینه شما هدر نرود و پیج شما آسیب نبیند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها