فروشگاه ویپ و پاد

همانطور که می دانید ویپ ها امروزه به عنوان یکی از دستگاه های مقرون بصرفه جایگزین سیگار مطرح شده اند و از بدو ورود خود به بازار توانستند جایگاه خود را میان طرفداران پیدا نموده و تا به امروز هم مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب گرده اند.

ویپ

به طور کلی هر ویپ دارای اجزای گوناگونی بوده و همچنین حاوی باتری می باشد که در اغلب موارد دارای قابلیت شارژ مجدد بوده و بدین ترتیب امکان استفاده مجدد را برای خریدار فراهم می سازد. به طور کلی ویپ ها می توانند ماده اولیه موجود تحت عنوان جویس را بخار نموده و علاوه بر ایجاد حس سیگار کشیدن در فرد تولید بخار و دود می نمایند و همین مورد می تواند به عنوان فان یا تفریح هم در برخی موارد بکار رود. اما در این زمینه بهتر است بدانید که ویپ ها دارای انواع گوناگونی بوده و توسط برند های مختلفی هم به تولید می رسند، در نتیجه شما در هنگام خرید این محصولات با انواع قیمت ها و مدل های متفاوتی مواجه خواهید شد که هر یک دارای ویژگی های خاص خود نیز می باشند و در نتیجه بهتر است قبل از هر کاری سعی کنید بهترین مدل متناسب با خودتان را برکزیده و سپس اقدام به خرید نمایید.

پاد

پاد ها از جمله دستگاه هایی هستند که دارای ویژگی هایی همانند ویپ ولی متناسب سازی شده برای طیف بخصوصی از افراد می باشند. این دستگاه ها از بدو ورود خود به بازار بیشتر مورد توجه افرادی واقع شدند که به تازگی سیگار را کنار گذاشته و به دنبال یکی از بهترین راه های جایگزین آن برای تامین نیکوتین مورد نظر خود بودند. در واقع پاد سیستم ها ایجاد شده اند تا نیکوتین بیشتری را بوسیله سالت مورد استفاده به مشتریان ارائه نموده و تجربه مشابه سیگار را برای ایشان بوجود آورند. بدین ترتیب یکی از مهم ترین تفاوت های آن با ویپ ها مشخص می شود که همان میزان نیکوتین ارائه شده توسط هر یک از این دستگاه ها می باشد، در ضمن بهتر است بدانید که معمولاً پاد ها دارای ابعاد کوچک تری بوده و در نتیجه به عنوان دستگاه های قابل حمل تری نسبت به ویپ ها شناخته می شوند و همچنین از قیمت مناسب تری هم بهره مند هستند. با توجه به این شرایط برای خرید یک پاد مناسب، قبل از هر کاری بهتر است با انواع مختلف آن ها آشنا شده و قیمت هر یک را بررسی کرده و در نهایت با توجه به بودجه خود بهترین تصمیم ممکن را برای خودتان اتخاذ نمایید.

جویس

ماده بکار رفته در ویپ ها که به بخار تبدیل شده و باعث می شود فرد مصرف کننده احساس سیگار کشیدن را داشته باشد، جویس می باشد که توانسته است به عنوان یکی از پرفروش ترین مواد مورد استفاده در ویپ ها شناخته شده و شما در اغلب موارد می توانید استفاده از آن را مشاهده نمایید. جویس ها دارای انواع بسیار گوناگونی بوده و هر یک از درصد مواد تشکیل دهنده مختلفی هم برخوردار می باشند. در این زمینه بهتر است بدانید که معمولاً شرکت های مختلف در ساخت جویس های خود از موادی همچون گلیسرین گیاهی، طعم دهنده های مختلف و همچنین میزان مشخصی نیکوتین استفاده می نمایند و البته هر یک از شرکت ها ممکن است از درصد های مختلفی از این مواد تشکیل دهنده استفاده نموده و تجربه متفاوتی هم برای شما ایجاد کنند. اما مهم ترین نکته ای که باید سعی کنید قبل از خرید یک جویس مناسب به آن توجه کنید میزان نیکوتین موجود در آن و طعم دهنده مورد نظر خودتان می باشد. بدین ترتیب بهتر است سعی کنید محصولی را برگزینید که بتواند بهترین تجربه ممکن را برای شما ایجاد کرده و از برند معتبری هم بهره مند باشد.

سالت

اگر با دنیای ویپینگ آشنا باشید، حتماً تا کنون با انواع مختلف ویپ ها و همچنین محصولات مختلفی همچون پاد سیستم ها آشنایی دارید و می دانید که برای استفاده از آن ها شما نیاز به مواد اولیه ای تحت عنوان جویس و یا نمونه های دیگری مثل سالت خواهید داشت. که البته سالت ها می توانند بیشترین و بهترین استفاده خود را در پاد سیستم ها به شما نشان دهند و بهتر است قبل از خرید یک سالت متناسب با سلیقه خودتان، یک پاد مناسب را خریداری نمایید. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که سالت ها به میزان کمتری باعث اذیت شدن گلوی شما می شوند و بدین ترتیب می توانند گزینه های مناسب تری برای استفاده شما محسوب گردند، در ضمن آن ها می توانند به دلیل داشتن نیکوتین بالا تر گزینه های مقرون بصرفه تری هم در نظر گرفته شوند چرا که شما با مصرف مقادیر کمتری از ماده مصرفی می توانید به نیکوتین مورد نظر خودتان دست یافته و تجربه مناسبی هم داشته باشید. اما حتماً سعی کنید قبل از خرید یک نمونه از آن ها بهترین شرکت های تولید کننده را شناخته و انواع طعم های مختلف را امتحان نمایید تا بهترین تجربه ممکن را بدست آورده و از محصول مناسب تری هم بهره مند شوید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها