از سفر به گرجستان لذت ببرید

گرجستان از کشورهای زیبای قرار گرفته در اوراسیا است. کشور گرجستان از سمت غرب به دریای سیاه، از سمت شمال به روسیه و از جنوب با ترکیه و ارمنستان همسایه است. پایتخت گرجستان، شهر تفلیس است. صنعت گردشگری در کشور گرجستان از اواسط دهه‌ی ۲۰۰۰ میلادی رشد کرد. زیرساخت‌های گردشگری این کشور از آن زمان تا به امروز، بهبود یافته‌ و گسترده شده‌اند. در حال حاضر، هر روز تعداد گردشگران این کشور افزایش می‌یابند به طوری که گرجستان یکی از مقاصد گردشگری محبوب برای ایرانیان شده است.بسیاری از ایرانیانی که قصد گذراندن تعطیلات خود رد سفرهای خارجی را دارند، گرجستان را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند.

گرجستان دارای آب و هوای نیمه‌گرمسیری است و از سمت مشرق زیر تاثیر آب و هوای قاره‌ای قرار دارد. ارتفاع گرجستان از سطح دریا و فاصله آن تا دریای سیاه سبب می‌شود که آب و هوای مناطق مختلف گرجستان متفاوت باشد. در ساحل دریای سیاه، از آبخاز تا مرزهای ترکیه، در منطقه کولخیس، آب و هوایی نیمه گرمسیری دارد. در این مناطق، میزان بارندگی و رطوبت بالا است. برای مثال در باتومی گرجستان، سالانه در حدود ۲۵۰۰میلی متر باران می‌بارد. نخل‌های زیاد این منطقه از زیبایی‌ها و جذابیت‌های ان محسوب می‌شوند.

بهترین زمان سفر به گرجستان

بهترین زمان سفر به گرجستان، فصل بهار است. در فصل زیبای بهار، هوا نه گرم است و نه سرد. در ماه‌های پایانی بهار، احتمال بارندگی زیاد است. بنابراین همراه بردن چتر در این فصل، در کنار لوازم ضروری، کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. با این حال گرجستان در فصل پاییز، زیبایی مسحور کننده‌ای دارد. طبیعت گرجستان در این فصل هزار رنگ است و زمین‌های آن پوشیده از جنگل قرمز و نارنجی است. این رنگ‌بندی‌های زیبا برای گردشگران و طبیعت‌گردان، جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. زمستان گرجستان بسیار سرد است و شبهای زمستان در گرجستان، دما به زیر صفر می‌رسد. بارش برف در این فصل، گرجستان را  برای دوست داران اسکی، جذاب و فوق‌العاده خواهد کرد.

گرجستان جاذبه‌های توریستی و مکان‌های دیدنی بسیاری دارد، برخی از این جاذبه‌ها، نسبت به برخی دیگر، گردشگران بیشتری را جذب خود می‌کنند. اگر برای اولین بار قصد سفر به گرجستان را دارید بهتر است با تور گرجستان همراه شوید و از سفر خود بیشترین لذت را کسب کنید.

دریاچه لاکپشت

دریاچه لاکپشت یکی از مکان‌های زیبای تفریحی و توریستی گرجستان است. این دریاچه زیبا، طبیعت‌گردان بسیاری را جذب خود کرده است. موقعیت دریاچه زیبای لاکپشت در بیرون شهر تفلیس است. نام این دریاچه، از لاکپشت‌های درون دریاچه گرفته شده است. دریاچه لاکپشت و فضای اطراف آن از بهترین تفریحگاه‌ها برای استراحت توریست‌ها در فصل تابستان محسوب می‌شود. این دریاچه رویایی، امکانات زیادی برای استفاده توریست‌ها دارد. یکی از جذابیت‌های این دریاچه فوق‌العاده، کنسرت‌های زیبایی است که در این مکان اجرا می‌شود. تماشای این کنسرت‌های جذاب و شنیدن صدای موسیقی در کنار آب، جذابیت دریاچه را برای توریست‌ها بیشتر می‌کند.

سفر به گرجستان
سفر به گرجستان
پل صلح

پل صلح در شهر  تفلیس قرار دارد. این پل زیبا را گردشگران می‌شناسند. پل صلح در تفلیس، برای توریست‌ها بسیار جذاب است. این پل، یک پل پیاده‌روی مدرن و رویایی است. توریست‌ها از قدم زدن بر روی این پل لذت می‌برند و آن را رویایی می‌دانند. پل صلح تفلیس از فولاد و شیشه ساخته شده است و لامپ‌های LED زیبایی برای نورپردازی دارد. چشم‌اندازی پل صلح برای توریست‌ها فوق‌العاده و منحصر به فرد است. آنها تمامی جاذبه‌های شهر تفلیس را از روی این پل نگریسته و چشم‌انداز آن را فوق‌العاده می‌دانند.

سفر به گرجستان
سفر به گرجستان
باتومی

شاید نام باتومی و یا تور باتومی را زیاد شنیده باشید. باتومی یکی از مکان‌های مقصد گردشگری محسوب می‌شود. در شهر باتومی می‌توانید از دیدن و استفاده تفریحات ساحلی لذت ببرید. شهر بندری باتومی در گرجستان، جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد. این شهر با جاذبه‌های متنوع خود می‌تواند به تنهایی، سلیقه‌های مختلف را جذب کند.در شهر زیبای باتومی گرجستان می‌توانید همه چیز را تجربه کنید. تفریحات ساحلی این شهر کم‌نظیرند. لذت غذا خوردن در کنار ساحل و تماشای دریا، بیشترین طرفدار را در بین گردشگران باتومی دارد. مکان های دیدنی باتومی در گرجستان، علاوه بر سواحل زیبا و امکانات تفریحی و طبیعی شامل جاذبه‌های تاریخی و هنری هم می‌شود. موزه باستان‌شناسی باتومی و موزه هنرهای زیبای این شهر از مکان‌هایی است که علاقمندان تاریخ، هنر و فرهنگ را جذب خود می‌کند. برای لذت بردن از تمامی دیدنی‌های گرجستان، بهترین انتخاب، همراه شدن با قیمت تور گرجستان است.شما میتوانید با انتخاب تور ارزان گرجستان می‌تواند خاطره‌ای رویایی را برای شما به جای بگذارد. شما میتوانید با مراجعه به سایت توریاب که اولویت آن معرفی تور لحظه آخری است از آخرین تورهای ارمنستان آگاه شوید

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها