آرتام دکور همیار زیباسازی منزل شما

همه میدانیم که زیباسازی منزل چه مقدار در روحیات و تعیین سبک زندگی ما  تاثیر دارد . این امر آنقدر مهم بوده است که شاخه هایی در معماری را به دکوراسیون داخلی و زیباسازی منزل اختصاص داده اند که در آن به نحوه چینش مبلمان ، رنگ بندی اتاق ها و … میپردازند.

اگر دغدغه امروز شما زیبا سازی محل زندگی یا کارتان است و یا به دنبال خرید لوازم لوکس دکوراسیون  هستید اصلا نگران نباشید زیرا که در ادامه به شما یکی از بهترین وبسایت های فعال در زمینه دکوراسیون داخلی را معرفی خواهیم کرد.

یکی از موارد بسیار مهم در دکوراسیون داخلی ، جنس مصالح مصرفی میباشد  . خوشبختانه  وبسایت های فعال بسیار خوبی در زمینه فروش لوازم دکوراسیون  به وجود آمده اند که میتوان از بهترین های آنها به چیدانه  و   آرتام دکور  در ایران  ، و به   zarahome در خارج از کشور اشاره کرد .

آرتام دکور  در سال  ۱۳۸۸  راه اندازی شده است و دفتر مرکزی  آن در  جنت آباد جنوبی  تهران واقع شده است  . از فعالیت های آرتام دکور میتوان به  فروش انواع لوازم دکوراسیون مانند کف پوش ، کاغذ دیواری ، لمینت ، اینه ، آسمان مجازی و …  در انواع مدل های ایرانی و خارجی  اشاره کرد . از دیگر فعالیت های این شرکت میتوان به بازسازی خانه های فرسوده و آسیب دیده میباشد ، آرتام دکور با کادری متشکل از چندین مهندس معمار و عمران میتواند ظاهر خانه شما را بسیار دلنشین کند .

آرتام دکور با ۱۰ سال سابقه در زمینه دکوراسیون منزل و نمونه کارهای زیاد میتواند یک انتخاب عالی برای بازسازی منزل شما باشد . همچنین اگر به شغل دکوراسیون داخلی مشغول هستید میتوانید لوازم دکوراسیون باکیفیت را از وبسایت آرتام دکور با قیمت مناسب تهیه نمایید .

ما تنها سعی میکنیم وبسایت ها و شرکت خوب ایرانی را به شما معرفی نماییم  لذا توجه نمایید که وبسایت های دیگری هم در این زمینه فعالیت میکنند که نباید از آنها هم غافل بمانید .

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها