بدترین و بهترین هتل های کیش را بهتر بشناسید

در بین شهرهای ایران برخی از آنها مانند مشهد، کیش، تهران و سایر شهرهای توریستی از نظر هتل و اقامتگاه ها در سطح بسیار خوبی قرار گرفته اند. در تمام این شهرها به همان اندازه که هتل های لوکس و باکیفیت و خوب وجود دارد، هتل های نامناسب نیز به چشم میخورند و باید بتوان با دقت تمام گزینه های عالی را برای رزرو هتل انتخاب کرد. شرکت رزرو هتل اقامت۲۴ در ادامه ویژگی های بدترین و بهترین هتل های کیش را معرفی خواهد کرد.

ویژگی های بهترین هتل های کیش

برای شروع بررسی وضعیت هتل های کیش ابتدا بهترین ها را انتخاب می کنیم و دلایلی که باعث شده اند تا این هتل ها به محبوب ترین ها تبدیل شوند را مشخص خواهیم کرد.

معماری منحصر به فرد هتل های کیش

کیش با اینکه جزیره ای کوچک می باشد و جمعیت کمی در آن زندگی می کنند، اما بخاطر داشتن موقعیت مکانی عالی به یکی از بهترین مناطق توریستی در جنوب ایران تبدیل شده است. رشد گردشگری در این نقطه از کشورمان باعث شد تا هتل هایی با معماری های منحصر به فرد ساخته شوند و تجربه ای تازه را برای مسافران فراهم کنند. هتل ترنج کیش که اولین هتل روی آب در خاورمیانه بود از بهترین هتل های ۵ ستاره می باشد که لذت زندگی روی آب را به مسافران هدیه می دهد. اقامت در اتاق هایی شبیه به آلاچیق بر روی آب و تماشای رقص ماهی ها و غروب آفتاب و گوش دادن به صدای آرامش بخش موج ها تجربه ای شیرین و به یادماندنی را برای مهمانان این هتل محسوب میشود.

هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش
امکانات عالی هتل های کیش

از دیگر ویژگی های بسیار خوب هتل های کیش می توان به امکانات مناسب آنها در هتل اشاره نمود. این هتل ها نه تنها به شرایط موجود در اتاق و میزان آسایش و آرامش مسافران توجه دارند، بلکه شرایط مطلوبی از نظر امکانات تفریحی نیز برای آنها فراهم می کنند. به عنوان مثال در هتل پارمیدا کیش علاوه بر اینکه می توان در اتاق های مجهز و مناسب استراحت کرد، این امکان نیز در اختیارتان قرار میگیرد تا در زمین تنیس بازی هیجان انگیزی را تجربه کنید. همچنین می توانید در استخر و سالن بدنسازی و سونا انرژی تان را چند برابر کنید و با آمادگی جسمانی کامل روزهای سفر را به بهترین شکل سپری نمایید.

هتل پارمیدا کیش
هتل پارمیدا کیش
فاصله تا جاذبه ها و مراکز خرید کیش

با توجه به اینکه سفر به کیش برای اغلب افراد به چهار یا پنج روز خلاصه میشود، در نتیجه باید هتل هایی را برای اقامت انتخاب کرد که موقعیت مکانی خوبی داشته باشند. با اقامت در هتل هایی که فاصله کمی با جاذبه ها و همچنین مراکز خرید دارند براحتی می توان بدون از دست دادن زمان تمام کارها را طبق برنامه پیش برد. هتل های مناسب و خوب کیش کاملا بر همین اساس ساخته شده اند و برخی از آنها مانند هتل داریوش در کنار ساحل و برخی مانند هتل سورینت مریم در فاصله کمی با مراکز خرید قرار گرفته اند. با رزرو هتل سورینت مریم کیش می توان در کمترین زمان به اسکله تفریحی رفت یا تجربه گشت و گذار و خرید از مراکز خریدی مانند مروارید و پردیس ۱ و ۲ را بدست آورد.

بدترین هتل های کیش

در انتخاب و مشخص کردن هتل هایی که بتوان لقب بدترین را به آنها اختصاص داد، لازم است چند فاکتور مهم را برای هر یک بررسی کنید. از جمله این فاکتورها می توان به امکانات آنها اشاره نمود که تاثیر زیادی بر کیفیت اقامت مهمانان آنها دارند. با کمی جستجو و مقایسه امکانات و شرایط موجود در هتل ها کاملا متوجه خواهید شد که تا چه اندازه هتل های کیش با هم تفاوت دارند.

قرار گرفتن هتل در موقعیت مکانی های نامناسب و عدم دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین فاصله زیاد تا مراکز خرید از دیگر ویژگی هایی می باشند که به شدت بر انتخاب هتل اثر گذار هستند.

راه های تشخیص بهترین و بدترین هتل های کیش

برای اینکه بتوان بهترین و بدترین هتل های کیش را در یک نگاه شناسایی و بهترین گزینه را انتخاب کرد باید سایت هایی را انتخاب کنید که چند ویژگی اصلی در آنها وجود داشته باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

ارائه اطلاعات واقعی و کامل

از آنجا که در رزرو های اینترنتی تنها با مشاهده تصاویر، نظرات سایر کاربران و همچنین مطالعه امکانات و شرایط هتل ها می توان شناخت کافی نسبت به آن بدست آورید، در نتیجه اطلاعات سایت ها باید واقعی باشد. سایت های معتبر برای جذب کاربران بیشتر هیچگاه اطلاعات غیرواقعی را در مورد هتل ها نمایش نمی دهند و با ارائه خدمات شایسته سعی در جذب کاربر دارند. بررسی اطلاعات و همچنین مطالعه نظرات سایر کاربران و مشاهده امتیازدهی به هتل ها از دید مسافران به شدت بر شناسایی گزینه های مناسب برای اقامت در طول سفر اثر می گذارد.

بررسی موقعیت مکانی هتل

از آنجا که موقعیت مکانی هتل ها از مهم ترین فاکتورها در انتخاب آنها می باشند، در نتیجه سایت ها تمام ویژگی های موقعیتی هتل ها را بررسی و برای کاربران خود نمایش می دهند. اطلاعات ارائه شده برای موقعیت مکانی هتل ها شامل نمایش هتل بر روی نقشه، نمایش میزان فاصله هتل با مراکز خرید و جاذبه ها و مکان های مهم در مقصد می باشد.

ارائه قیمت های واقعی

اگر سایت ها در نمایش نرخ و قیمت هتل صداقت نداشته باشند، ممکن است بهترین هتل کیش را در ذهن مسافران به بدترین گزینه تبدیل کنند. چون قیمت هتل برای بسیاری از افراد فاکتور مهم در رتبه بندی آنها می باشد و در نتیجه با ارائه قیمت های واقعی مسافران می توانند بهترین ها را انتخاب و اقامت خوبی را تجربه کنند.

سایت رزرو اینترنتی هتل اقامت ۲۴ به عنوان اولین رزرواسیون هتل های داخلی تمام ویژگی های ذکر شده در بالا را فراهم نموده و شرایط بسیار خوبی را برای شناسایی هتل های کیش و سایر شهرهای ایران ارائه می دهد. تخفیف های ارائه شده بر روی این سایت باعث میشوند تا هتل های بسیار عالی و حتی لوکس را با قیمت های باورنکردنی و تا ۵۰ درصد تخفیف بتوانید رزرو کنید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

 

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها