قیمت فرش ماشینی بر چه اساس تعیین می شود؟ فرش ارزان از کجا بخریم؟

با افزایش تورم و افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشور و عدم هماهنگی درآمد با هزینه های خانواده های ایرانی، قیمت هر کالا و تناسب آن با بودجه یکی از اساسی ترین چالش ها برای ایرانیان است و به طبع آن، قیمت فرش، که کالایی ضروری برای تمام خانه ها در ایران محسوب می شود، اهمیت فراوانی دارد.

قیمت فرش ماشینی بر چه اساس تعیین می شود؟

 قیمت فرش ماشینی بر اساس موارد مختلفی تعیین می گردد و هر شرکت نیز بر اساس سیاست های خود، برای محصولاتش قیمت مصرف کننده مشخص می کند.

قیمت فرش ماشینی وابسته به چند عامل اصلی است؛ مواد اولیه، دستگاه بافت، تکمیل و بسته بندی، نیروی انسانی، حمل و نقل و برندینگ و صد البته واسطه ها.

پیشنهاد ما برای صرفه جویی در هزینه های شما خرید فرش ماشینی به صورت اینترنتی است. کافی است قیمت فرش های ایران کارپت که بازار فرش ماشینی است را با قیمت های فرش فروشی های شهرتان مقایسه کنید.

علت آنکه قیمت فرش ماشینی در بازار فرش ایران کارپت نسبت به شهر شما پایین تر است ۳ دلیل می باشد.

  1. آب از سرچشمه

ایران کارپت در پایتخت فرش ماشینی ایران حضور دارد و علاوه بر اینکه خود ۳ دستگاه بافت فرش ماشینی دارد، با سایر تولیدکنندگان فرش همکاری تجاری داشته و در تامین کالا مشکلی ندارد و تمامی فرش ها را به صورت مستقیم به فروش می رساند. لذا دیگر فرش ها با چند واسطه به دست شما نمی رسد.

  1. عدم انبار کالا

در ایران کارپت هیچ فرشی انبار نمی شود و فرش ها پس از سفارش، ازشرکت تولیدکننده دریافت و به دست مصرف کننده  می رسد. لذا هزینه ها انبار و همچنین خواب سرمایه حذف شده و ما می توانیم با قدرت رقابت بیشتری با فروشگاه های سنتی فرش ماشینی رقابت کنیم.

  1. فروش بالا

استراتژی ایران کارپت به جای آنکه مبتنی بر سود بالا بر روی فرش ها باشد، متمرکز بر فروش بیشتر با سود کمتر است. لذا برای نیل به این هدف ما قیمت هایمان را با کمترین سود ممکن درج کرده ایم تا بتوانیم فروش بیشتری داشته باشیم.

برای اطلاعات بیشتر و یا خرید با شماره ۵۵۳۴۰۰۳۸-۰۳۱ تماس و یا از طریق تلگرام یا واتس اپ با ۰۹۱۲۵۳۴۷۵۹۶ پیام بدهید.

چه تضمینی برای کیفیت فرش ها وجود دارد؟

به دلیل اهمیت مشتریان و فرآیند فروش اینترنتی برای ما، در ایران کارپت تنها اقدام به فروش فرش هایی می شود که علاوه بر تایید کیفیت توسط کارشناسان ما، دارای ضمانت نامه کتبی و همچنین مهر استاندارد ملی ایران باشند.

لذا به هیچ عنوان اقدام به ارائه و فروش فرش هایی بی کیفیت نمی کنیم و شاید به همین دلیل باشد که در برخی سایت های دیگر قیمت های کمتری از ما ببینید.

خوشبختانه ما بعنوان اولین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی در ایران طی ۱۱ سال گذشته، تنها و تنها ۳ مورد مرجوعی فرش داشته ایم که آنها نیز بخاطر مشکلات فنی در حمل و نقل فرش بوده است که آن نیز با فرش های سالم تعویض گردیده است.

تمامی فرش های فروخته شده از سوی ایران کارپت بین ۲ تا ۵ سال ضمانت کتبی است. همچنین سرویس بازگشت وجه ۷ روزه یکی دیگر از عوامل اطمینان بخش برای مشتریان است.

قیمت فرش مشهد با فرش کاشان متفاوت است؟

قیمت فرش ماشینی مشهد تفاوتی با قیمت فرش های کاشان ندارد و قیمت تقریبی آنها یکسان می باشد.

ضمن اینکه به دلیل وجود زیرساخت قوی در شهرستان کاشان در عرصه ریسندگی، بافت و تکمیل و آهار فرش، توصیه ما به شما خرید فرش های تولید شده در کاشان می باشد و این به دلیل تجیهزات به روزتر در کاشان است.

گرانترین فرش در بازار فرش ماشینی چیست؟

در حال حاضر گرانترین فرش ماشینی در بازار فرش ماشینی ایران فرش های ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ و بافته شده با ماشین آلات فرشبافی شرکت واندویل بلژیک ۲۰۱۹ و الیاف ۱۰۰% آکریلیک هیت ست شده میباشد.

قیمت چنین فرشی در بازار بین ۵۵۰۰۰۰۰ تومان الی ۷۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد که این تفاوت قیمت به خاطر برند فرش ماشینی، هزینه های فروشگاه های فرش از جمله حقوق پرسنل، اجاره مغازه و اجاره انبار، هزینه های خدمات شهری، هزینه های حمل بار، تبلیغات و… موجب افزایش قیمت نسبت به خرید اینترنتی فرش می شود.

فرش ارزان بخریم یا نخریم؟

توجه داشته باشید تمامی محصولاتی که در داخل سایت ایران کارپت وجود دارد از بهترین شرکت ها تهیه شده است.

سعی شده است تنها فرش هایی برای فروش قرار گرفته شود که قابل گارانتی و ضمانت باشد، البته ما انتخاب های دیگری نیز داشتیم که فرش های ارزانتری هم قرار دهیم، اما اعتبار ۱۱ ساله ما این اجازه را نمی دهد.

متاسفانه برخی همکاران با کنار گذاشتن اخلاقیات، اقدام به فروش فرش های بی کیفیت کرده و گاهاً دیده شده فرش های پلی استری را به جای آکریلیک و فرش هایی با مارک جعلی به فروش رسانده اند.

ایران کارپت بعنوان اولین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی در ایران که فعالیت خود را از سال ۸۷ آغاز کرده است با تعهد اخلاقی به خریداران و مشتریان خود، کلیه محصولاتش را با گارانتی ۲ تا ۵ ساله ارائه می کند و از فروش هرگونه فرش بی کیفیت، هرچند سود بیشتری داشته باشد، خود داری می کند.

ما با اطمینان می گوییم ما بهترین قیمت فرش ماشینی و بهترین فرش ماشینی در بازار ایران متعلق به ماست و آنها را با این اعتقاد تقدیم مشتریان خود می کنیم.

لذا به جز معدود فرش هایی که گاهاً بعنوان فروش ویژه قرار می گیرد، ما هیچ تخفیفی در محصولات خود نداریم و به خریداران فرش که تنها به دنبال ارزانی هستند بیان می کنیم که اگر فرش ارزانتر می خواهید، از ما خرید نکنید !

خرید اقساطی فرش

ایران کارپت با همکاری ایران رنتر اقدام به فروش اقساطی فرش ماشینی کرده است.

مشتریان متقاضی خرید قسطی فرش می توانند در نخستین خرید تا سقف ۶ میلیون تومان از سبد خرید خود را به صورت اقساط ۱۲ ماهه پرداخت کنند.

این مشتریان در صورت نیاز پس از تسویه حساب می توانند این بار سقف خرید اعتباری خود را تا ۱۰ میلیون تومان افزایش دهند.

برای اطلاعات بیشتر و یا خرید با شماره ۵۵۳۴۰۰۳۸-۰۳۱ تماس و یا از طریق تلگرام یا واتس اپ با ۰۹۱۲۵۳۴۷۵۹۶ پیام بدهید.

قیمت انواع فرش ماشینی مصوب ۱ بهمن ۹۸

قیمت انواع فرش ماشینی با ابعاد مختلف عرضه شده در فروشگاه ایران کارپت irancarpet.net به شرح زیر است:

قیمت ۱۲ متری

قیمت ۹ متری

قیمت ۶ متری

فرش ۱۵۰۰ شانه

۴۶۹۵۰۰۰

۳۵۷۱۲۵۰

۲۳۴۷۵۰۰

فرش ۱۲۰۰ شانه برجسته آلبوم۱

۳۳۸۵۰۰۰

۲۵۸۸۷۵۰

۱۶۹۲۵۰۰

فرش ۱۲۰۰ شانه برجسته آلبوم۲

۳۵۱۲۰۰۰

۲۶۸۴۰۰۰

۱۷۵۶۰۰۰

 فرش ۱۲۰۰ شانه برجسته آلبوم۳

۳۵۱۲۰۰۰

۲۶۸۴۰۰۰

۱۷۵۶۰۰۰

فرش ۱۲۰۰ شانه برجسته آلبوم۴

۳۵۱۲۰۰۰

۲۶۸۴۰۰۰

۱۷۵۶۰۰۰

فرش ۱۲۰۰ شانه برجسته آلبوم۵

۳۴۶۳۰۰۰

۲۶۴۷۲۵۰

۱۷۳۱۵۰۰

فرش ۱۲۰۰ شانه ساده آلبوم۱

۳۳۹۰۰۰۰

۲۵۹۲۵۰۰

۱۶۹۵۰۰۰

فرش ۱۲۰۰ شانه ساده آلبوم۲

۳۵۰۷۰۰۰

۲۶۸۰۲۵۰

۱۷۵۳۵۰۰

فرش ۱۲۰۰ شانه لایت

۳۶۶۷۰۰۰

۲۸۰۰۲۵۰

۱۸۳۳۵۰۰

فرش ۱۰۰۰ شانه برجسته ۱۰رنگ آلبوم۱

۳۳۵۶۰۰۰

۲۵۶۷۰۰۰

۱۶۷۸۰۰۰

فرش ۱۰۰۰ شانه برجسته ۱۰رنگ آلبوم۲

۳۲۲۱۰۰۰

۲۴۶۵۷۵۰

۱۶۱۰۵۰۰

فرش ۱۰۰۰ شانه ۱۴ رنگ

۳۱۳۸۰۰۰

۲۴۰۳۵۰۰

۱۵۶۹۰۰۰

فرش ۱۰۰۰ شانه ۱۰ رنگ بافت ویژه

۳۱۸۲۰۰۰

۲۴۳۶۵۰۰

۱۵۹۱۰۰۰

فرش ۱۰۰۰ شانه ۸ رنگ

۳۰۲۷۰۰۰

۲۳۲۰۲۵۰

۱۵۱۳۵۰۰

فرش ۷۰۰ شانه ۱۰ رنگ تراکم ۲۷۰۰

۲۸۰۳۰۰۰

۲۱۵۲۲۵۰

۱۴۰۱۵۰۰

فرش ۷۰۰ شانه ۸ رنگ بافت ویژه

۲۹۴۹۰۰۰

۲۲۶۱۷۵۰

۱۴۷۴۵۰۰

فرش ۷۰۰ شانه ۸ رنگ معمولی

۲۵۴۶۰۰۰

۱۹۵۹۵۰۰

۱۲۷۳۰۰۰

فرش ۷۰۰ شانه طرح ۱۰۰۰ شونهر

۲۴۵۰۰۰۰

۱۸۸۷۵۰۰

۱۲۲۵۰۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها