سرخطی در بورس

سرخطی در بورس

سرور مجازی بورس نقش تعیین کننده‌­ای در انجام معاملات بازار پر نوسان بورس دارد. سرور بورس که تحت ویندوز عمل می­‌کند، این فرصت را به کاربران بازار بورس می‌­دهد تا معاملات خود را در بستر آنلاین اینترنت انجام داده و به سرعت اقدام به خرید و فروش سهم نمایند. اگر شما هم یکی از کاربران پر تلاطم‌­ترین بازار معاملات جهان یعنی بورس هستید و می­‌خواهید با کاربرد سرور مجازی بورس بیشتر آشنا شوید و بدانید سرور بورس چگونه به سرخطی در بورس کمک می­‌کند، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چه عواملی روند سر خطی در بورس را تسریع می‌­کند؟

اگر شما از فعالان قدیمی بازار بورس و فرابورس هستید و یا به تازگی به میلیون­‌ها کاربر این بازار اضافه شده‌­اید، قطعا توسط یکی از کارگزاری‌­های معروف امور معاملاتی خود را ثبت و پیگیری می‌­نمایید. هنگامی که شما اقدام به سر خطی در بورس می­‌نمایید، هم‌زمان با شما میلیون‌­ها نفر دیگر درخواست خود را ثبت و روانه می­‌کنند. بنابراین سرعت خرید، بسیار حائز اهمیت می‌­شود. عوامل متعددی نظیر کندی اینترنت، خطاهای ناشناخته و حتی قطعی نت می‌­تواند شما را در ثبت معامله‌­تان ناکام بگذارد و یا امکان در اولویت قرار گرفتن درخواست شما را به تعویق بیاندازد. سرخطی در بورس به این معناست که از نخستین دقایق آغاز معاملات یعنی راس ساعت ۸:۳۰ صبح، کاربران اقدام به ثبت درخواست خود مبنی بر خرید یا فروش یک سهم می‌­نمایند. در این حالت تنها در صورتی جایگاه بهتری در صف خواهید داشت، که سفارش شما زودتر ثبت شده باشد. از ملزومات سرخطی در بورس:

است. با خرید سرور مجازی بورس شما با دسترسی به یک اینترنت متصل، فرصت ثبت سفارشات خود با سرعت و دقت را خواهید داشت. شما از سرور مجازی بورس هم تحت ویندوز و هم در گوشی­‌های هوشمند می‌­توانید استفاده کنید اما معاملات در بستر کامپیوتر و ویندوز با دقت و کیفیت بهتری پیگیری می‌­شود. علاوه بر خرید سرور بورس توجه داشته باشید که حتما امور بورسی خود را از طریق کارگزاری‌­های مطرحی که به کاربران خود اهمیت می‌­دهند، پیگیری نمایید.

سرور مجازی بورس چیست؟

این سرورها به کاربران کمک می­‌کنند تا نرم­‌افزارهای مربوط به تحلیل بازار به راحتی اجرا شوند و در معاملات برای فعالان بازار سرمایه راه‌گشا باشند. سرور مجازی بورس بر روی تمامی ویندوزها قابل اجراست و شما برای استفاده از آن با محدودیت باند مواجه نخواهید بود.

مزایای استفاده از سرور مجازی بورس چیست؟

شما با خرید سرور بورس و سرورهایی که امکان سرخطی در بورس را برای شما فراهم می‌­کنند، قادر خواهید بود تا به امکاناتی چون:

  • به کارگیری ربات‌­های معاملاتی
  • عدم محدودیت پهنای باند
  • اتصال هم‌زمان چند نفر به سرور مجازی بورس
  • سرعت اینترنت بسیار بالا
  • دسترسی سریع به سایت سهام و درگاه معاملاتی کارگزاری‌­ها
  • قدرت بالای این سرورها برای اجرای نرم افزارهای تحلیل بازار
  • سفارش خودکار سهام
  • بالابردن جایگاه خود در صف معاملات بورس
  • بهره­‌گیری از هوش مصنوعی این سرورها
  • و امکان دانلود و آپلود فایل

دسترسی داشته باشید. شما با استفاده از سرور مجازی بورس دیگر در صف ترافیکی معاملات نخواهید ماند و با دقت در سریع­‌ترین زمان ممکن، سرخطی در بورس را تجربه خواهید کرد.

سرور مجازی بورس را از کجا بخریم؟

سرور بورس شما را از منتظر ماندن در صف­‌های خسته کننده نجات می‌­دهد و سریع‌­تر ازآنچه که فکر کنید، معاملات شما انجام خواهد شد. ربات‌­ها و هوش مصنوعی به کار رفته در این سرورها نیز به کمک شما می­‌آیند تا حرفه­‌ای‌­تر در بازار پر نوسان بورس عمل کنید و سریع‌­تر به سود و سرمایه برسید. به طور کلی باید گفت تکنولوژی به کار رفته در این سرورها، از یک کاربر معمولی، کاربری فعال و اثرگذار در پر تلاطم­‌ترین بازار دنیا می‌­سازد. اگر شما هم با توجه به تمام مزایای خرید سرور بورس علاقه‌مند به استفاده از آن بر سرخطی در  بورس شدید، پیشنهاد ما برای خرید این سرورها، مراجعه به دایرکت فا (directfa.com) است. دایرکت فا اولین وب سایتی است که سرور مجازی بورس همراه با کارت گرافیک ارائه می‌­دهد تا کاربران با تکیه بر آن بتوانند نرم افزارهایی که نیاز به گرافیک دارد را درون سرور نصب کنند. دایرکت فا تمام نیازهای شما را درک کرده و متناسب درخواست­ه‌هایتان، به شما پاسخ می­‌دهد.

با سرورهای دایرکت فا، خود را در صف اول ببینید

با خرید سرور مجازی بورس از این فروشگاه، شما تنها ده دقیقه پس از خرید، سرور را در اختیار خواهید داشت. پلان­‌های سرور مجازی بورس دایرکت فا را باید در ۴ دسته:

  • پلان ابتدایی
  • پلان حرفه‌­ای
  • پلان فوق حرفه­‌ای
  • سرور ویژه بورس به همراه پکیج آموزش سر خطی در بورس

طبقه­‌بندی نمود. شما با خرید سرور بورس از دایرکت فا و برای استفاده از آن نیاز به اینترنت پر سرعت نخواهید داشت؛ بلکه با استفاده از همان اینترنت‌های معمولی: ADSL ،VDSL، همراه اول، ایرانسل و … می­‌توانید به سرور متصل شوید. با خرید سرور مجازی بورس با داشتن پینگ کمتر از ۱ میلی بر ثانیه و سرعت اینترنت بسیار بالا خود به راحتی سرخطی در بورس را تجربه کنید و  خود را در صف اول ببینید.

برای مشاهده و خرید پلان های سرور بورس لطفا کلیک کنید.

تلفن جهت مشاوزه: ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷

 

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها