با این نکات ویو اینستاگرام و کامنت اینستاگرام خود را منفجر کنید!

بدون شک یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام میباشد. امکانات زیاد و متنوع این برنامه همچون کامنت اینستاگرام ، ویو اینستاگرام ، امکان لایک کردن و اشتراک گذاری عکس ها از دلایل محبوبیت این برنامه در بین کاربران ایرانی است. اما این امکانات چگونه میتوانند باعث پیشرفت کسب و کار شما در اینستاگرام شوند؟ در این مطلب از سایت خرید فالوور واقعی اینستاگرام سلام ادز قصد داریم تا نکات بیشتری را درباره ویژگی های اینستاگرام برای شما بازگو کنیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را دریافت کنید. با ما همراه باشید.

چرا اینستاگرام را برای توسعه کسب و کار انتخاب کنیم؟

اگر در ابتدای کسب و کار خود هستید میتوانید بدون آن که هزینه ای برای اجاره مغازه پرداخت کنید به سود خوبی در ماه دست پیدا کنید! امکانات بی نظیر اینستاگرام پلی برای رسیدن به موفقیت شما هستند. اما چرا باید این پلتفرن را برای توسعه کسب و کارتان انتخاب کنید؟

تعامل شما با فالوورها با کامنت اینستاگرام

کاربران اینستاگرام از این برنامه به دلایل ساده ای مانند برقراری ارتباط با خانواده و دوستان، به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود و… دنبال کردن افراد مشهور مورد علاقه خود و غیره استفاده می کنند. اینستاگرام از لایک ها، پیام ها و کامنت اینستاگرام برای ایجاد تعامل شخصی بیشتر استفاده می کند و به کاربران امکان می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برای حساب های تجاری، این یک روش عالی برای معرفی محصولات و خدمات آنها به کاربران پیج خود و دیگران است. طبیعی است که هر چه ویو استوری اینستاگرام و یا حتی ویو IGTV شما بیشتر باشد تعامل شما با مخاطبان نیز بیشتر است. یکی از مهم ترین راه ها برای ایجاد تعامل هر چه بیشتر با فالوورهای خود، کامنت اینستاگرام است. در ادامه بیشتر در مورد اهمیت افزایش کامنت اینستاگرام، ویو پست اینستاگرام، ویو استوری و یا ویو IGTV توضیح خواهیم داد.

کامنت اینستاگرام سلام ادز

افزایش کامنت اینستاگرام ؛ افزایش نرخ تعامل

مهم ترین فاکتور برای پیشرفت پیج شما و در نتیجه پیشرفت کسب و کار شما افزایش نرخ تعامل است. تعداد کامنت اینستاگرام پیج شما تاثیر مستقیمی روی نرخ تعامل دارد. جدای از تاثیر کامنت بر روی نرخ تعامل میتوان گفت تعداد بالای کامنت در صفحه شما نشان دهنده پویا بودن و محبوبیت پیجتان است. هر چه کاربران شما بیشتر به پست شما واکنش نشان دهند و کامنت اینستاگرام بیشتری دریافت کنید، احتمال اینکه پست شما وارد اکسپلور شود بالاتر میرود؛ اما چرا راه یافتن پست شما به اکسپلور تا این حد مهم است؟

با وارد شدن به اکسپلور، ویو پست اینستاگرام و ویو استوری خود را فورا بالا ببرید!

همانطور که اشاره کردیم عوامل گوناگونی مانند کامنت اینستاگرام، لایک و… میتواند باعث بالا رفتن نرخ تعامل پیج شما و در نتیجه ورود شما به اکسپلور شود. بسیاری از پست‌هایی که در اکسپلور می‌بینید با این توضیح برایتان نمایش داده می‌شوند که پیشنهادهای اینستاگرام به شما هستند.

اینستاگرام علاوه بر تحلیل رفتار هر کاربر، شانسی هم برای محتواهایی که پیش از آن با آنها برخورد نداشتید تا علاقه‌تان را نشان بدهید به شما می‌دهد و پست‌هایی را به صورت رندوم در اکسپلور شما نشان می‌دهد. بعضی از این پست‌ها محبوب بوده و اینگیجمنت بسیار بالایی دارند و بعضی دیگر هم نسبت به پست‌های قبل همان صفحه اینگیجمنت بهتری داشته‌اند به اکسپلور راه پیدا کرده‌اند. این همان برگ برنده شما است که از طریق آن میتوانید به اکسپلور راه پیدا کنید.

چگونه با اکسپلور ویو استوری اینستاگرام و ویو پست خود را بالا ببریم؟

راه های زیادی برای ورود به اکسپلور و در نتیجه افزایش ویو پست اینستاگرام و یا ویو IGTV شما وجود دارد که در ادامه به بررسی مهم ترین آن ها میپردازیم.

از پست های داخل اکسپلور الهام بگیرید

از اگر برخی از حساب های مربوط به صنعت و مخاطبان خود را دنبال کنید، اکسپلور شما باید بتواند مطابق با سلیقه شما پست های مختلفی را نشان دهد. می توانید این پست ها را از مضمون محتوا، طراحی مطالب ، قالب تبلیغات و ارزش پیشنهادی تجزیه و تحلیل کنید. اینگونه میتوانید پست هایی را تولید کنید که مورد پسند تعداد بیشتری از مخاطبان است. در نتیجه این عمل پست شما وارد اکسپلور شده و در نتیجه تعداد ویو پست اینستاگرام شما نیز بالاتر میرود.

خودتان را تحلیل کنید

ببینید چه کاری انجام می دهید که در بین فالوورها طنین انداز شده است. پس از تجزیه و تحلیل، ممکن است دریابید که نوعی خاصی از استوری محبوبیت بیشتری نسبت به سایر استوری های شما دارد و ویو استوری ایسنتاگرام شما را بالا میبرد. یا محتوای خاصی بیشتر میتواند ویو پست اینستاگرام شما را بالا ببرد و لایک بیشتری دریافت کند. اگر پست های شما همچنان می توانند لایک و نظرات کاربران را دریافت کنند، یعنی برای دستیابی به سطح بالایی از تعامل  این شاخص ها به شما کمک می کنند که وارد صفحه اکسپلور شوید.

عکس هایی جذاب با تأثیر بصری منتشر کنید

الگوریتم اینستاگرام در واقع تصمیم گیری در مورد عکس های جذاب را در صفحه اکسپلور متمرکز کرده است. و توجه بیشتری به عکس ها نشان میدهد. الگوریتم اینستاگرام موارد زیر را جهت ورود به اکسپلور اولویت بندی می کند:

  • ویدئو ها
  • عکس های جذاب با قدرت بیان بصری قوی (بدون متن زیاد)
  • عکس هایی مشابه محتوای پیج شما

IGTV را امتحان کنید

IGTV یک فضای جداگانه در صفحه اکسپلور دارد. از زمان تاسیس ، IGTV به دلیل کمبود محتواسازان دارای کیفیتی متوسط ​​بوده است. اینستاگرام سخت تلاش کرده است تا IGTV را تبلیغ کند در نتیجه نشان دهنده تمرکز این برنامه روی آی جی تی وی و حتی ویو IGTV اینستاگرام میباشد. برای گروه های نسبتاً کوچک از برند های خلاق، ای جی تی وی یک فرصت مناسب است تا در اکسپلور ظاهر شوند چرا که شما می توانید نقش کامل الگوریتم ها را بازی کنید و از این ویژگی اینستاگرام که هنوز اشباع نشده و هنوز رقابتی در آن شکل نگرفته است، استفاده کنید. در نتیجه میتوان گفت افزایش ویو IGTV یکی دیگر از راه های ورود به اکسپلور است.

با این ۲ نکته ویو پست اینستاگرام و استوری خود را فوری بالا ببرید!

در پایان دو نکته ساده اما ارزشمند را برای بالا بردن ویو استوری اینستاگرام و یا ویو پست اینستاگرام بررسی خواهیم کرد:

هشتگ اینستاگرام

از هشتگ گذاری پست ها غافل نشوید!

جالب است بدانید هر پستی که دارای هشتگ است ۱۲.۶% بیشتر از سایر پست هایی که هشتگ ندارند بازدید میگیرند! همانطور که پیدا شدن محتوا و مقاله ما در موتور جستجوی گوگل با کلمات کلیدی و یا جستجوی موضوع مورد نظر برای مخاطب امکان پذیر است در اینستاگرام هم هشتگ ها هستند که می توانند به مخاطبان کمک کنند تا موضوع مورد نظر خود را پیدا کنند. از همین رو با گذاشتن هشتگ میتوانید ویو پست اینستاگرام خود را بالا تر ببرید.

کپشن های خاص بنویسید!

میتوانید با استفاده از تکنیک های منحصر به فرد ویو پست و یا ویو استوری خود را بالاتر ببرید. به طور مثال میتوانید در کپشن ها از سوال و یا مسابقات استفاده کنید. در مورد یک مزیت و ویژگی خاص برند یا کسب و کارتان بنویسید تا بهتر بتوانید مخاطبان را جذب کرده و حس کنجکاوی آن ها تحریک کنید.

مشاوره رایگان پیج اینستاگرام خود را به کارشناسان اینستاگرام سلام ادز بسپارید.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها