عکس های عاشقانه و بیوگرافی بازیگران در روبکا

عکس های عاشقانه

سایت روبکا در همه زمینه های تفریحی و سرگرمی از جمله عکس های عاشقانه و بیوگرافی بازیگران  فعالیت می کند در ادامه با بخشی از قابلیت های این سایت آشنا خواهیم شد.

عکس عاشقانه:

اضافه کردن یک حس عاشقانه به پرتره های مرد و زن ها ممکن است در ابتدا کمی ناجور به نظر برسد. چند روش برای ایجاد عکاسی عاشقانه طبیعی و معتبر وجود دارد که سایت روبکا با اضافه کردن عکس های عاشقانه به کاربران خود کمک می کند ژست های جالب عاشقانه ای را برای خود پیدا کنند. عکاسی عاشقانه بین دو نفر را به تصویر بکشید. این سبک از عکاسی برای نشان دادن محبت از طریق ارتباط و صمیمیت است. عکس های عاشقانه حس زیبای عشق را به زیبایی نشان می دهد و هر زمان که به این نوع عکس ها نگاه کنید متوجه خواهید شد چه روزهای زیبایی را پشت سر گذاشته اید.

عکاسی رمانتیک می تواند صمیمیتی را که مردم با هم دارند به تصویر بکشد. به افراد این فرصت را می دهد که تصویری داشته باشند که عشق آنها به یکدیگر را نشان دهد. این نوع عکاسی می تواند برای عکاسی های خانوادگی نیز عالی باشد. پرتره های خانوادگی رمانتیک می توانند مانند آغوش ، بوسه ، نوازش و خنده محبت نشان دهند. به جای ایجاد ارتباط عاشقانه ، بر ارتباط و عشق در خانواده تمرکز کنید.

حالت طبیعی می تواند به زن و شوهر کمک کند تا در مقابل دوربین احساس راحتی بیشتری کنند. از زوجین بخواهید نزدیک شوند و از لحظه لحظه لذت ببرند. این می تواند به معنای در آغوش کشیدن ، بوسیدن ، راه رفتن ، صحبت کردن ، خندیدن یا تحسین منظره باشد. سایت روبکا به شما کمک می کند بهترین ژست ها را به تصویر خاطرات خود اضافه کنید. این نوع ژست گرفتن می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که زن و شوهر به آن احتیاج دارند ، به ویژه هنگامی که از آن در ابتدای جلسه استفاده می کنید. به زوجین فرصت می دهد تا در مقابل دوربین راحت باشند.

با پیشرفت ارتباط ، از آنها بخواهید که نزدیکتر شوند. عکس های عاشقانه حاصل از نگاه کردن به چشمان یکدیگر را ثبت کنید. از زوجین بخواهید بینی همدیگر را مالش دهند ، یا راه بروند و در مورد آنـچه دوست دارند با یکدیگر صحبت کنند.

لیلا حاتمی

بیوگرافی بازیگران: لیلا حاتمی

لیلا حاتمی (متولد ۱ اکتبر ۱۹۷۲) بازیگر زن ایرانی است. وی به خاطر کار در سینمای ایران مشهور است ، از جمله بازی در فیلـم برنده جایزه اسکار جدایی نادر از سیمین ، که برای آن برنده جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر زن از جشنواره فـیلم برلین شد. حاتمی در تهران متولد شد. او دختر علی حاتمی کارگردان تأثیرگذار ایرانی و زری خوشکام بازیگر زن است. وی پس از اتمام دبیرستان به لوزان سوئیس نقل مکان کرد و تحصیلات خود را در رشته مهندسی مکانیک در انستیتوی فناوری فدرال سوئیس در لوزان (EPFL) آغاز کرد. وی پس از دو سال رشته خود را به ادبیات فرانسه تغییر داد. پس از اتمام تحصیلات ، برای زندگی به ایران بازگشت.

حاتمی در تمام دوران جوانی چندین نقش کوچک در فـیلم های پدرش بازی کرد ، از جمله در مجموعه تلویزیونی هزار داستان و فـیلم کمال الملک حضور داشت. اولین حضور برجسته سینمایی وی نقش اصلی فـیلم لیلا بود ، به کارگردانی داریوش مهرجویی. وی دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را از پانزدهمین جشنواره فیـلم فجر دریافت کرد. به دنبال این ، او به بازی منظم در سینمای ایران ادامه داده است. سایت روبکا بیوگرافی بازیگران معروف را ارائه می دهد.

 

شهاب حسینی

بیوگرافی بازیگران: سید شهاب حسینی

سید شهاب حسینی (سید شهاب حسینی ، متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر و کارگردان ایرانی است. او که در عرصه بین المللی بازیگری محبوب است ، به دلیل همکاری با اصغر فرهادی نویسنده و کارگردان ایرانی در فیلـم های درباره الی (۲۰۰۹) ، جدایی نادر از سیمین (۲۰۱۱) ، فروشنده (۲۰۱۶) درجهان بازیگری شناخته شده است. او برای بازی در فیلـم “یک فروشنده” برنده خرس نقره ای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیـلم “جدایی نادر از سیمین” به همراه بازیگران مرد در شصت و یکمین جشنواره بین المللی فـیلم برلین و جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره کن ۲۰۱۶ است. شهاب حسینی برای اولین بار برنده سیمرغ بلورین برای فیلـم سوپراستار در سال (۲۰۰۹) شد. در سال ۲۰۱۳ ، او اولین کارگردانی فـیلم خود را انجام داد. در سال ۲۰۲۰ ، شهاب حسینی با همکاری کوروش آهاری و تهیه کننده الکس برتو ، یک شرکت توزیع و تولید با هدف کاهش “فاصله” بین هنر ، فرهنگ و سینمای ایران ، Pol Media (“pol” ترجمه به “پل” در فارسی) را بنیان گذاشت. او در حال تهیه اولین فیـلم ترکی-ایرانی به نام Mest-i Aşk است. وی در کنار هانده ارچل ، پارسا پیروزفر ، ابراهیم چلیککل ، سلما ارگچ ، بنسو سورال و بوران کوزوم در نقش اصلی این فـیلم بازی خواهد کرد.

 

بیوگرافی بازیگران: پارسا پیروز فر

پارسا پیروزفر در ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران ، پایتخت ایران متولد شد. او بازیگر ایرانی است.  اوکارگردان تئاتر است و هم چنین در حرفه مربی بازیگری مشغول به کار است و یک نویسنده نمایشنامه نویس است ، ترجمه می کند و نقاش است. در طی سالهای ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۸ ، هنگامی که در دبیرستان بود ، اولین کمیک استریپ های خود را ایجاد کرد. طبق اطلاعات موجود در وب سایت رسمی وی ، این داستان های طنز هرگز منتشر نشده است. وی که در سال ۱۹۹۰ از دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل شد ، تحصیلات آکادمیک خود را در رشته نقاشی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۹۹۱ آغاز کرد. در همان سال ، بازیگری خود را در صحنه های مختلف دانشگاهی نیز روی صحنه آغاز کرد. . پارسا پیروزفر همچنین از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶ به عنوان صداپیشه بازی می کرد. اولین نقش سینمایی وی در ۲۲ سالگی در سال ۱۳۶۹ با ایفای نقش کوتاهی در پری داریوش مهرجویی بازی کرد. در همان سال ، وی “روش بازیگری استانیسلاوسکی” را زیر نظر مربی بازیگری مهین اسکویی ، کارگردان و مربی تئاتر ایران و چهره پیشکسوت هنرهای تئاتر ایران فرا گرفت.

وی در سال ۱۳۷۴ تحصیلات خود را در رشته بازیگری در انستیتوی هنرهای نمایشی سمندریان  زیر نظر کارگردان مشهور سینما و تئاتر ایران ، مترجم و مربی بازیگری حمید سمندریان ادامه داد. اولین نمایش او در همان سال بود. وی در Les Misérables به کارگردانی بهروز غریب پور ، کارگردان تئاتر ایرانی و پیشگام تئاتر عروسکی سنتی پارسی اجرا کرد و در نقش ماریوس پونتمرسی بازی کرد. با این حال ، هنگامی که در دانشگاه تهران مشغول تحصیل در رشته نقاشی بود و حتی قبل از بازی در نقش ماریوس ، با تئاتر مشغول بود. وی که در سال ۱۳۷۶ در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد ، در نمایشنامه بانوی آوی توسط یوکیو میشیما ، به کارگردانی بهرام بیضایی و ایفای نقش هایکارو اجرا کرد. این دومین حضور رسمی وی در صحنه تئاتر بود. پارسا پیروزفر رسماً کار روی پروژه های شخصی خود را برای صحنه در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و اولین کارگردانی خود را در تئاتر با “هنر” ، نمایشنامه ای از یاسمینا رضا انجام داد. وی دوره های بازیگری را به عنوان مربی تئاتر در انستیتوی هنر و فرهنگ کارنامه  و همچنین در کلاس های فوق برنامه بازیگری دانشگاه علامه طباطبایی در سال ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ و همچنین در مدرسه فـیلم حلاج  در سال های ۱۳۸۶ ، ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ برگزار کرد.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها