نگاهی به دوره اینستاگرام رونق آکادمی از زبان مدرسین

ماجرای دوره اینستاگرام رونق آکادمی چیست؟

آیا این دوره دانشجویان موفقی داشته است؟

آیا این دوره اینستاگرام مانند سایر دوره های گران اینستاگرام است؟

رونق آکادمی، آکادمی تجربی کسب‌ و کار اینترنتی، بر پایه تجربه تاسیس شده است و موسسین آن پیش از ایجاد آکادمی به شکل‌های مختلف از اینترنت کسب درآمد کرده اند و همین موجب می‌شود که کیفیت آموزش‌ها در سطح بالاتری قرار گیرد.

در رونق آکادمی یک دوره جامع برای اینستاگرام وجود دارد و این در حالی است که موسسین رونق یک فروشگاه اینستاگرامی موفق راه اندازی کرده‌اند و با پشتوانه این تجربه اقدام به تدوین این دوره‌ کرده‌اند و این دقیقا نقطه تفاوت رونق در مقایسه با سایر سایت‌های مشابه است.

برای مشاهده این دوره اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده دوره اینستاگرام

 

ویژگی‌های اصلی این دوره اینستاگرام رونق آکادمی:

۱-  چکاپ پیج دانشجویان

اولین ویژگی این دوره اینستاگرم این است که مدرسین دوره به صورت رایگان پیج دانشجویان را بررسی می‌کنند، اصل ماجرا اینجاست که شما وقتی دوره ای را خریداری می کنید، بعد مدتی قطعا نیاز به راهنمایی های شخص مدرس دارید، به همین دلیل ما سرویسی به نام چکاپ رایگان پیج را برای دانشجویان دوره فراهم کردیم تا هر زمان که مایل بودند پیجشان بررسی شو.

۲- پشتیبانی طولانی مدت دوره

دومین ویژگی اصلی این دوره این است که پشتیبانی  دائمی با مدرس وجود دارد، در حقیقت شما برای مدت حداق ۶ ماه می توانید تمام سوالات خود را شخصا با مدرس در میان بگذارید و از طریق راه ارتباطی معرفی شده در دوره با ایشان در ارتباط باشید.

۳- تجربه محور بودن این دوره

حقیقت تلخ این است که خیلی از دوره‌های اینستاگرام توسط افرادی تدریس می‌شوند که هرگز از اینستاگرام درآمد ندارند، یا نهایتا تنها درآمدشان از اینستاگرام، فروش آموزش‌های اینستاگرام است.

اما در رونق آکادمی افرادی دوره را به شما تدریس می‌کنند که خود تجربه فروش در اینستاگرام را در کاری غیر از آموزش دارند، در واقع مدرسین دوره مالک یک فروشگاه اینستاگرامی هستند و این آموزش‌ها ریشه در تجربه آنها دارند.

۴-  آپدیت منظم و رایگان دوره

یکی از اصلی ترین مواردی که این دوره را در نظر مخاطبان ارزشمند کرده است، آپدیت های منظم دوره و همچنین امکان ارتباط دائم با مدرس دوره است.

مدرس هرچقدر هم که تلاش کند دوره را کامل و جامع طراحی کند، بازهم افراد با توجه تنوع در کسب و کارهایشان سوالات اختصاصی خودشان را خواهد داشت.

از این رو ارتباط دائم با مدرس در نظر مخاطبان دوره خوشایند بوده است.

 

تاکید این دوره اینستاگرامی روی چه موضوعاتی است؟

نگاه متفاوت این دوره به اینستاگرام و مقوله اینستاگرام مارکتینگ یکی از نقاط تمایز این دوره است.

در این دوره به صورت کلی به سه موضوع پرداخته شده است.

۱– چطور فالوورهای واقعی و هدفمند جذب کنیم

۲– چطور با تولید محتوا، فالوورهای جذب شده را به هوادار تبدیل کنیم.

۳– چطور با پیشنهادات خرید این هواداران را به خریدار تبدیل کنیم.

در این دوره چنین نگاهی به مقوله بازاریابی اینستاگرامی شده است و این نگاه در عین ساده سازی بازاریابی اینستاگرامی برای مخاطبان، در دل خود نکات بسیاری را برای شرکت کنندگان به همراه دارد و در هر بخش چندین ساعت آموزش نهفته است.

 

چرا این یک دوره عملی بازاریابی در اینستاگرام است؟

چون در این دوره جلوی چشمتان استراتژی موفق‌ترین پیج‌ها را بررسی می‌کنیم، و تکنیک‌هایی را به شما نشان می‌دهم که هرگز متوجه به کار گرفته‌ شدنشان در این پیج‌ها نشده‌اید.

چون در این دوره جلوی چشمتان و همراه با هم یک استراتژی محتوایی برای یک کسب‌وکار فرضی طراحی می‌کنیم.

چون در این دوره به شما می‌گویم که چطور بودجه تبلیغاتی خود را هدر ندهید.

چون در این دوره به صورت عملی طراحی پست را یاد می‌گیرید و زیباترین پست‌های عمرتان را طراحی می‌کنید.

 

فروشگاه اینستاگرامی زیورآلات از نتایج دوره بازاریابی اثربخش در اینستاگرام

آقای حسین عبداللهی در ابتدای سال ۹۹ دوره جامع را تهیه کردند و با فروشگاه اینستاگرامی star_gly در مدت ۳ ماه، با اجرای درست نکات و علمگرایی، به ۱۸ فالوور واقعی و فعال رسیدند و به گفته خودشان فروششان به حدی رسیده است که درآمد خالصشان به ۱۰ میلیون در ماه رسیده است.

فراموش نکنید که بعد از دیدن دوره، کار شما تازه آغاز می‌شود و لازم است عملگرا باشید و آنچـه را که گفته شده است اجرا کنید و از چالش‌های پیش رویتان فرار نکنید، در غیر این صورت هیچ آموزش به کمک شما نخواهد آمد.

 

فروشگاه اینستاگرامی دارمات از نتایج دوره بازاریابی اثربخش در اینستاگرام

فروشگاه اینستاگرامی دارمارت دقیقا با اجرای تکنیک‌های گفته شده در همین آموزش در کمتر از ۱ سال به بیش از ۴۰ هزار فالوور رسیده و در حال حاضر به طور متوسط ۵ میلیون تومان فروش روزانه دارد که البته بارها رکورد این میزان فروش را شکسته است و این فقط میزان متوسط فروش است.

فراموش نکنید که بعد از دیدن دوره، کار شما آغاز می شود و لازم است که به خوبی روی اجرا وقت بگذارید و با مدرس دوره ارتباط باشید، در غیر این صورت به صرف مشاهده یک آموزش هیچ کس به موفقیت نمی رسد.

 

مشکل بسیاری از دوره های بازاریابی اینستاگرامی

مشکل بسیاری از آموزش‌ها این است که حرف‌های جالبی به مخاطب گفته می‌شود و به طور مثال کمپین‌های اینستاگرامی شرکت‌های بزرگ تحلیل می‌شود، اما بعد از پایان کارگاه مخاطبان همچنان نمی‌دانند که باید چه کاری انجام دهند.

مشکل بسیاری از آموزش‌ها این است که درباره تبلیغات و چگونگی جذب فالوور به مخاطب گفته می‌شود اما هرگز جلوی چشمشان کاری انجام نمی‌شود.

مشکل بسیاری از آموزش‌ها این است که درباره استراتژی به مخاطب گفته می‌شود اما هرگز جلوی چشمشان یک استراتژی تدوین نمی‌شود.

مشکل بسیاری از آموزش‌ها این است که درباره محتوا و اهمیت ساخت محتوا گفته می‌شود اما هرگز نمی‌گویند که چطور پست‌های زیبا تهیه کنیم و جلوی چشم کاربر هیچ پستی ساخته نمی‌شود.

مشکل اصلی خیلی از دوره های اینستاگرام این است که مدرسین دوره تجربیات واقعی در خصوص بازاریابی و فروش در اینستاگرام ندارند که این موضوع دقیقا یک نقطه قوت دوره های رونق آکادمی است که مدرسین آن ابتدا تجربه می‌کنند و سپس تدریس می‌کنند.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها