خرید آسان خانه در تهران با کیلید

مسکن به‌عنوان مهم‌ترین نیاز خانوارها در سال‌های اخیر دچار تنش‌های بسیاری بوده است و بسیاری از مسئولان و صاحب‌نظران را بر آن داشته تا با اتخاذ سیاست‌های منطقی راهکارهایی را جهت مدیریت این بازار داشته باشند. در این میان عباس زینعلی کارشناس اقتصاد مسکن در خصوص آینده بازار مسکن بر این باور است که با امتداد رکود فعلی بازار تا حدودی قیمت مسکن کاهش خواهد یافت و دولت برای جلوگیری از سفته‌بازی و فعالیت‌های سوداگرانه باید از ورود نقدینگی بی‌حساب به بازار مسکن جلوگیری کند و با اجرای سیاست‌های مالیاتی نقدینگی‌ها را به سمت بازارهای مولد و بورس سوق دهد تا بتوان بازار را از این وضعیت آشفته نجات داد.

خرید آپارتمان در گاندی

یکی از خیابان‌های معروف و پر طرف‌دار تهران که در نزدیکی میدان ونک قرار گرفته گاندی نام دارد. این محله که در مرز بین منطقه ۳ و ۶ شهرداری تهران واقع شده در جهتی شمال – جنوبی و هم راستای خیابان ولیعصر است. محله گاندی به دلیل نزدیکی به میدان ونک که یکی از میدان‌ها اصلی و مهم تهران است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و بسیاری از افراد در صدد خرید آپارتمان در گاندی هستند.

محله گاندی از خیابان شریفی که نزدیک به میدان ونک است آغاز شده و تا خیابان وزرا ادامه دارد و در طول این خیابان شمار زیادی کوچه وجود دارد که مملو از خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های لوکس است به همین منظور متقاضیان به‌راحتی می‌توانند اقدام به خرید آپارتمان در گاندی و سکونت در کوچه‌های دنج آن کنند.

دسترسی‌های محله گاندی نیز بسیار مطلوب است. امکان تردد از بزرگراه رسالت، همت، کردستان، حقانی و مدرس زمینه‌ای را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در گاندی امکان تردد به نقاط مختلف تهران را داشته باشند و در هر ساعت از شبانه‌روز به رفت‌وآمد بپردازند.

یکی از ویژگی‌های اصلی محله گاندی وجود مغازه‌های متنوع پارچه‌فروشی است به شکلی که بسیاری از افراد برای خرید پارچه از اقصی‌نقاط تهران به این محله مراجعه کنند؛ بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که متقاضیان خرید آپارتمان در گاندی در محله‌ای که بورس پارچه فروشان است اقدام به خرید می‌کنند.

علاوه بر پارچه‌فروشی در محله گاندی طلافروشی‌ها و مراکز خرید قدیمی همچون مرکز خرید گاندی وجود دارد که با برخورداری از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های مطرح این امکان را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در گاندی و حتی علاقه‌مندان به خرید و پاساژ گردی اوقات جذابی را در این محله سپری کنند.

قیمت خرید آپارتمان در گاندی باتوجه‌به امکانات این محله متوسط رو به بالاست به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در گاندی برای انتخاب ملک مناسب خود می‌توانند با یک کلیک ساده به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و از بین فایل‌های ثبت شده در این سامانه ملک موردنظر خود را بین متری ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خریداری کنند.

خرید آپارتمان در شهران

اگر علاقه‌مند به زندگی در یکی از محلات معروف شمال غرب تهران هستید به طور حتم شهران می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. این محله که در منطقه ۵ شهرداری قرار گرفته است با برخورداری از آب‌وهوای مطلوب انتخابی مناسبی برای افراد علاقه‌مند به زندگی در محله‌های خوش‌آب‌وهوا است زیرا با خرید آپارتمان در شهران در تمامی فصول آب‌وهوای فرح بخشی در این محله استشمام می‌شود.

محله جذاب شهران به دلیل قرارگرفتن در نزدیکی بوستان جنگلی کوهسار، دامنه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز و محله کن منطقه‌ای دیدنی به شمار می‌رود که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهران می‌توانند از این مناظر استفاده کنند و در این محله زندگی زیبایی را داشته باشند.

شهران از لحاظ دسترسی‌ها نیز از وضعیت مناسبی برخوردار است. به شکلی که از این محله امکان تردد از بزرگراه نیایش، آبشناسان، باکری و همت وجود دارد و ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهران با استفاده از این بزرگراه‌ها می‌توانند به محله کار و نقاط مختلف تردد کنند و دغدغه ترافیک را نداشته باشند.

بافت محله شهران بیشتر مسکونی است و تنها در خیابان اصلی این محله مراکز خریدوفروش به چشم می‌خورد اما کوچه‌های این محله مملو از آپارتمان‌های زیبا و نوساز است که این ساخت‌وسازها باعث شده تا افراد زیادی علاقه‌مند به سکونت و خرید آپارتمان در شهران باشند.

برای تأمین مایحتاج ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهران نیز مراکز خریدی همچون پاساژ سامان و مهدی وجود دارد که در کنار بازار میوه‌وتره‌بار طوقانی و رستوران‌ها و فود کورت ها زمینه‌ای را ایجاد کرده که دغدغه‌ای برای خرید وجود نداشته باشد و ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهران از همین محله اقلام موردنیاز خود را تهیه کنند.

محله شهران از ادارات و سازمان‌های مهمی نیز برخوردار است که اهمیت این محله را دوچندان کرده است. در این منطقه وجود انبار نفت، نیروگاه برق، تصفیه‌خانه آب شهران، مخابرات و آتش‌نشانی باعث شده که بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در شهران را شاغلان این مراکز تشکیل دهند.

به لحاظ قیمتی می‌توان گفت که قیمت خرید آپارتمان در شهران رو به بالاست به همین منظور متقاضیان خرید آپارتمان در شهران برای سکونت در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ملک موردنظر خود را بین متری ۲۹ میلیون تومان تا ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بیابند.

خرید آپارتمان در اجاره‌دار

یکی از محله‌های پرطرف‌دار منطقه ۷ تهران اجاره‌دار نام دارد. این محله که از شمال به خیابان مطهری از جنوب به میدان سپاه از غرب به خیابان شریعتی و از شرق به اتوبان امام علی منتهی می‌شود محله‌ای بسیار خوش مسیر است و افراد فراوانی در صدد خرید آپارتمان در اجاره‌دار هستند.

محله اجاره‌دار از لحاظ دسترسی‌ها به نقاط مختلف تهران از شرایط مطلوبی برخوردار است. دسترسی به اتوبان صیاد شیرازی، اتوبان امام علی و همین‌طور خیابان شریعتی زمینه تردد آسان را برای ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در اجاره‌دار را فراهم کرده تا از این منطقه به هر نقطه از تهران رفت‌وآمد داشته باشند.

محله اجاره‌دار از لحاظ بافت و ساختار شکلی سنتی و مدرن دارد زیرا باتوجه‌به قدیمی بودن این محله در کنار خانه‌ها و آپارتمان‌های قدیمی در این محله ساخت‌وسازهای مناسبی صورت‌گرفته و آپارتمان‌های نوساز و مدرنی ساخته شده است بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در اجاره‌دار با هر سلیقه‌ای می‌توانند در این محله به جستجوی خانه بپردازند.

در این محله ادارات و مراکز مهمی نیز وجود دارد که از بین آنها می‌توان به شهرداری منطقه ۷، مرکز مخابراتی، دفتر پستی و بسیاری دیگر از شرکت‌ها و ادارات خصوصی اشاره کرد که وجود این مراکز بستری را فراهم کرده که بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در اجاره‌دار را شاغلان این ادارات تشکیل دهند.

باتوجه‌به قرارگرفتن این محله در مرکز و شرق شهر قیمت خرید آپارتمان در اجاره‌دار متوسط است البته مواردی همچون موقعیت، سن بنا، تعداد اتاق‌های خواب و سایر امکانات نیز در قیمت آپارتمان در این محله دخیل است به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در اجاره‌دار برای انتخابی هوشمندانه در این محله می‌توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و پس از مشاهده آگهی‌های ثبت شده در این سامانه ملک موردنظر خود را بین متری ۱۹ میلیون تومان تا متری ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جستجو کرده و پس از بازدید نهایی اقدام به خریداری کنند.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها