بابافون مرجع تعمیرات موبایل در شیراز

با توجه به  پیشرفت گوشی‌‍‎‌های هوشمند و حساسیت و ظرافت آن‎‌ها کار تعمیرات موبایل کمی پیچیده‌تر شده و به دقت بیشتری نیاز دارد. بنابراین نباید به هر تعمیرات موبایلی اعتماد کرد زیرا هرگونه اشتباه خسارت زیادی به شما وارد می‎‌کند. همواره تعمیرگاه‌های زیادی برای تعمیر گوشی موبایل وجود دارد که از جمله معتبرترین آن می‌توان به تعمیرات موبایل در شیراز اشاره کرد. در صورت تماس با تعمیرات موبایل در شیراز حتما به شما در زمینه تعمیرات موبایل کمک خواهد کرد. اگر به دنبال یک تعمیرکار ماهر هستید تا گوشی هوشمند خود را بتوانید اصولی تعمیر کنید باز هم تعمیرات موبایل در شیراز می‌تواند کمک شایانی به شما برساند و مشکل شما را در زمینه سخت افزاری حل کند.

قبل از نیاز به تعمیر موبایل، باید بدانیم چه چیزهایی به گوشی هوشمند ما آسیب می‌رساند. مشکلات رایجی که برای گوشی‌‎های هوشمند پیش می‎‌‌آیند اکثرا به نحوه برخورد ما با این وسیله بر می‌گردد. از این حیث، دانستن راه‌کار‎‌های پیشگیری در طولانی‌‎تر شدن عمر گوشی شما تاثیرگذار خواهد بود.

محافظت از باتری گوشی

از آنجایی که  این روز‎‌ها اکثر کارهای ما اعم از درس خواندن، خرید، بازی، کارهای بانکی و… به صورت آنلاین انجام می‎‌شود ما مجبور به استفاده طولانی مدت از گوشی هوشمند خود هستیم که این بیشترین آسیب را به باتری گوشی وارد می‌کند؛ اما با استفاده از راه‌کار‎‌هایی می‌توان از بروز مشکل جلوگیری کرد. استفاده از شارژر‎‌های بی‎‌کیفیت، استفاده از شارژرهای مختلف معمولا آسیبی به گوشی وارد نمی‎‌کند ولی اگر این شارژر‎‌ها از نوع بی‌‎کیفیت و تقلبی باشند علاوه بر اینکه ممکن است سبب کاهش عمر باتری شوند، می‌توانند دمای باتری را آنقدر بالا ببرند که سبب انفجار آن بشوند.

قرار دادن گوشی در معرض گرما؛ یکی از حساسیت‎‌های باتری گرما است چه این گرما براثر استفاده از یک شارژر بی‌کیفیت باشد چه اینکه به خاطر قرار گرفتن در جای گرم ایجاد شده باشد. هر دو مورد می‌تواند در کاهش توان باتری تاثیر بگذارد. شارژ طولانی مدت گوشی، اگرچه باتری گوشی‌های هوشمند به گونه‎‌ای تنظیم شده‌اند که در صورت قرار گرفتن در معرض شارژ طولانی آسیبی نبینند، ولی این که گوشی به مدت طولانی به جریان برق متصل باشد باعث گرم شدن باتری می‌شود و همان‌طور که ذکر کردیم گرم شدن باتری به مرور منجر به ضعف آن می‌‎شود. اگر همه این موارد را رعایت کردید ولی باز هم باتری شما دچار خرابی شد نگران نباشید. چراکه  تعمیرات موبایل در شیراز این مشکل را حل می‎‌کند.

مشکلات ال سی دی و محافظت از آن

شکستگی ال سی دی؛ با توجه به ظرافت گوشی ‎‌های هوشمند ممکن است بار‎‌ها از دستمان رها شود و به زمین بیافتد که این منجر به شکستگی ال سی دی می‌‎شود که چاره‎‌ای جز تعویض آن نخواهید داشت. تعمیرات موبایل در شیراز  با تعمیرکاران حرفه ای خود می‌توانند ال سی دی گوشی‎‌تان را به راحتی تعویض کنند. البته اگر از یک گلس یا محافظ شیشه‎‌ی استاندارد استفاده کنید این امر به ندرت اتفاق می‎‌افتد.

سوختگی ال سی دی؛ از نشانه‌‎های سوختگی ال سی دی می‌توان کار نکردن تاچ و پرش صفحه، یا سیاه شدن قسمتی از صفحه را نام برد. اما چه عواملی سبب سوختگی ال سی دی می‌شوند؟ ال سی دی به آب بسیار حساس است و دلیل عمده سوختگی‎‌ها به خاطر خیس شدن یا آب خوردن تاچ است. پس سعی کنید اگر دستتان خیس است حتما آن را خشک کرده بعد با گوشی کارکنید.

فرسوده شدن قطعه گوشی؛ دلیل بعدی ممکن است به مرور زمان خود قطعه گوشی فرسوده شده و دچار خرابی شود که در صورت داشتن گارانتی نمایندگی گوشی آن را به طور رایگان تعویض می‌کند و در غیر این صورت تعمیرات موبایل در شیراز این مشکل را حل خواهد کرد. توجه کنید که قرار ندادن گوشی در معرض نور مستقیم خورشید و استفاده از قلم‌های صفحه نمایش و همچنین قرار ندادن آن در جیب یا جایی که در معرض شکستگی باشد می‌تواند موجب محافظت از ال سی دی شود.

علت خرابی برد گوشی و محافظت از آن

تاثیر گرما بر روی خرابی برد گوشی؛ برد همانند باتری به گرما حساس بوده و دمای بالا سبب سوختگی آن می‌شود. اما چه چیزی سبب بالا رفتن دمای گوشی می‎‌شود؟ استفاده از برنامه‎‌های سنگین و نور خورشید و شارژ بیش از حد همه و همه باعث گرم شدن آن شده و اثرات مخربی روی برد خواهند گذاشت.

ضربه و خرابی برد؛ در اثر ضربه‌ای که به گوشی وارد می‎‌شود و همچنین امکان شکستگی ال سی دی، سبب خرابی مادر برد می‌شود و از آنجا که مادر برد اتصال اجزای گوشی به یک دیگر را فراهم می‌کند ممکن است در صورت خرابی بخش‌‎های زیادی از گوشی از کار بیافتند.

رسیدن مایعات به برد سبب خرابی و سوختگی آن می‌شوند؛ برخورد قطرات آب به برد سبب سوختگی مادر برد شده در نتیجه در کار گوشی اختلال ایجاد می‌‎کند. پس از رسیدن هرگونه مایعات به گوشی جلوگیری به عمل آورید.

درباره مشکلات گوشی و نحوه محافظت از آن صحبت کردیم اما باتمام پیشگیری‌ها اگر باز هم گوشی دچار خرابی شد حتما به یک تعمیر کار متخصص که دارای لوزم تعمیرات موبایل مناسب است مراجعه کنید. زیرا تعمیر این گوشی‎‌ها به روش سنتی نه تنها کمکی به بهبود آن نمی‌کنند بلکه ممکن است منجر به آسیب بیشتر آن شود. تعمیرات موبایل در شیراز  به شما این امکان را می‌دهد که گوشی هوشمند خود را توسط تعمیرکاران ماهر تعمیرنمایید.

سایت بابافون علاوه بر داشتن خدمات تعمیرات موبایل در شیراز، به ارائه لوازم تعمیرات موبایل به تعمیرکاران و نیز لوازم جانبی موبایل مثل هندزفری بی‌سیم و ساعت هوشمند و… به هموطنان عزیز می‌پردازد. در واقع این سایت را می‌توان بزرگ‎‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی به شمار آورد. سایت بابافون ضمانت اصل بودن کالا و ضمانت بهترین قیمت اصل کار خود قرار داده است. برای ارتباط با سایت بابا فون به آدرس babaphone.ir  مراجعه فرمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها