فروشگاه لوازم یدکی

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما عرضه کننده لوازم یدکی خودروهای مختلف بوده و این لوازم را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند.

لوازم یدکی لیفان

شرکت خودرو سازی لیفان یک کمپانی خودرو ساز چینی بوده و از سال   ۱۹۹۲ در زمینه تولید خودرو مشغول به فعالیت است. موسس کمپانی خودرو سازی لیفان فردی به نام ین مینگ شان است و این کمپانی توسط این فرد در زمینه تولید خودرو آغاز به فعایت کرد. موسس این کمپانی در ابتدا فعالیت خود را با تعمیر موتور سیکلت آغاز کرد ولی بعد از گذشت چند دهه فعالیت در زمینه تعمیر موتور، وارد عرصه خودرو سازی شد. کمپانی لیفان از زمان تاسیس تا به امروز، خودروهای خود را به بیش از ۲۱ کشور در دنیا صادر کرده است. شرکت خودرو سازی لیفان با صادرات خودروهای خود به بسیاری از کشورها، پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی در این زمینه کسب نمود. در حال حاضر کمپانی خودرو سازی لیفان در حال صادر نمودن خودروهای خود به کشورهایی مانند ایران، جمهوری آذربایجان، روسیه، شیلی، برزیل و عراق است.  کمپانی خود رو سازی لیفان تا به امروز خودروهای خود را به بیش از ۲۱ کشور دنیا وارد کرده است و از آن جایی که خودروهای این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، این کمپانی در طول این سال ها پیشرفت قابل توجهی کرده است. خودروی لیفان در بسیاری از کشورها به ویژه کشور ایران طرفداران زیادی دارد. در حال حاضر شرکت خودرو سازی لیفان در حال همکاری با شرکت کرمان موتور می باشد و تا به حال خودروهایی از جمله لیفان X50 را وارد خط تولید کرمان موتور کرده کرده است. یکی از پرفروش ترین خودروهای این کمپانی، لیفان ۶۲۰ است.

لوازم یدکی این خودرو شامل قطعاتی مانند قطعات جلوبندی ازجمله کمک فنر جلو و عقب، مه شکن عقب چپ لیفان،  چراغ جلو و چراغ خطر عقب لیفان ایکس ۶۰، شبکه سپر بزرگ لیفان، سپر عقب و سپر جلو، قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین و تسمه تایم می باشند. سایر لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات یدکی بدنه آن مانند دستگیره بیرونی و تیغه برف پاک کن هستند. چراغ جلوی لیفان X50 ساخت کمپانی خودرو سازی لیفان بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این چراغ جلوه زیبایی به این خودرو می دهد و در نتیجه به عنوان یکی از پر فروش ترین نوع چراغ شناخته شده است. سپر خودروی لیفان نیز یکی دیگر از مهمترین لوازم یدکی این خودرو است و مقاومت زیادی در برابر ضربات محکم دارد. این سپر از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده و به همین دلیل بسیار مقاوم است.

لوازم یدکی اچ سی کراس

اچ سی کراس یکی از خودروهای شاسی بلند ساخت کشور چـین است و در ایران با همکاری شرکت ایران خودرو مونتاژ و سپس به بازار وارد می شود. خودروی اچ سی کراس به خاطر قیمت مناسبی که دارد تا حد زیادی مورد استقبال مردم ایران قرار گرفته است. خودروی اچ سی کراس طراحی بسیار خوبی داشته و به خاطر بزرگ بودن پنجره ها و چراغ های کشیده ایی که دارد، ظاهر زیبایی دارد.

فروشگاه لوازم یدکی

این خودرو با توجه به پلاتفرم پژو ۳۰۸ تولید شده و موتور آن TUS است. در حقیقت می توان گفت خودروی اچ سی کراس مجهز به پیشسرانه TUS بوده و حجم این پیشسرانه ۱.۶ لیتر است. توان خروجی این خودرو ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه بوده و بیشترین گشتاور تولیدی آن در حدود ۱۴۲ نیوتون متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. تمامی قدرت تولیدی به وسیله جعبه دنده اتومات به چرخ های جلوی خودرو متصل می شود. با جعبه دنده این خودرو می توان در سه حالت رانندگی کرد و این سه حالت عبارتند از اسپرت، برفی و حالت نگه دارنده دنده. گیربکس اچ سی کراس اتومات بوده و ساخت کمپانی AISIN است.

امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز بسیار زیاد است و بنابراین طرفداران زیادی در کشور ایران دارد. خودروی اچ سی کراس دارای تجهیزاتی از جمله سان روف، آینه های جانبی راهنما دار، سیستم تهویه مطبوع اتومات، روکش چرمی فرمان، صفحه نمایش لمسی و ۴ کیسه هوا می باشد. خودروی اچ سی کراس در دو مدل دستی و اتومات تولید می شود و مصرف بنزین این خودرو در مدل اتومات در حدود  ۷.۰۴ لیتر و در نوع دستی ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. خودروی اچ سی کراس دارای کاپوت بزرگ و کشیده ایی بوده و به همین دلیل خودرو از سایز واقعی خود بزرگ تر نشان داده شود.

لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات جانبی بدنه، جلوبندی و موتوری می شوند.  قطعات جلوبندی اچ سی کراس عبارتند از پلوس چپ و راست، طبق و بوش خودرو، دیسک چرخ جلو و کمک جلوی اچ سی کراس، جعبه فرمان، چراغ جلو و چراغ خطر عقب اچ سی کراس h30 cross میل موج گیر. لوازم یدکی موتوری این خودرو نیز شامل قطعاتی مانند واشر سر سیلندر، تسمه دینام و تسمه تایم اچ سی کراس، سر سیلندر، وایر و شمع خودرو، فیلتر های روغن و هوای اچ سی کراس، دسته موتور، میل لنگ و میل سوپاپ اچ سی کراس می شوند.

لوازم یدکی چانگان

خودروی چانگان ایدو یک سدان چینی است و توسط کمپانی سایپا وارد بازار خودروی کشور ایران شده است. این خودروی طراحی زیبایی دارد و چراغ های تیز و همچنین خطوطی که روی بدنه این خودرو وجود دارد، جلوه زیبا و جوان پسندی به این خودرو بخشیده است. خودروی چانگان ایدو دارای موتور ۱.۶ لیتری و و گیر بکس ۴ سرعته اتومات می باشد. این خودرو به خاطر داشتن سیستم کنترل پایداری و همچنین دو کیسه هوا، در مقایسه با سایر خودروهای چینی از نظر ایمنی در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است. این خودرو به خاطر داشتن این تجهیرات ایمنی موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از C-Ncap شده است. خودروی چانگان ایدو در ابتدا فقط در تعداد کمی به شکل وارداتی وارد بازار خودروی ایران شد و شرکت سایپا قصد داشت که در آینده فقط مدل های مونتاژ این خودرو را به بازار وارد کند. در حقیقت می توان گفت این خودرو یکی از سدان چینی بوده و و از کمپانی قدیمی چانگان به کشور ایران وارد شده است. طراحی این خودرو در کشور ایتالیا انجام شد و سپس در سال ۲۰۱۲ میلادی از این خودرو رونمایی شد.

بعضی از لوازم یدکی چانگان شامل قطعاتی از جمله واتر پمپ چانگان، قفل صندوق عقب، سنسور میل سوپاپ چانگان، آیینه برقی، چراغ جلو و سپر چانگان است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها