میخوای ماشین بخری؟

فقط کارنامه

خرید ماشین دست دوم راه و رسم و قلق‌های خاص خود را دارد. در بازار ماشین‌های دست دوم انواع و اقسام مدل‌ها را با کارکردهای مختلف می‌توان پیدا کرد. اما اگر با ماشین و شرایط آن آشنا نباشیم ممکن است اسیر جو بازار و حرف‌های بازار گرم‌کن‌ها شوید و یک ماشین ایراد دار را با قیمتی بالا به عنوان ماشین بدون نقص خریداری کنید. بنابراین آشنا بودن حداقلی با شرایط خودرو اولین لازمه حضور در بازار ماشین‌های دست دوم است. اما یک راه میان‌بر هم برای خرید بدون دغدغه ماشین دست دوم وجود دارد. کارنامه، یک سرویس خوب و کاربردی برای خرید ماشین است. در این مطلب به بررسی چگونگی سرویس خرید خودروی دست دوم کارنامه خواهیم پرداخت.

بررسی ماشینی که شما انتخاب کرده‌اید!

اگر شما یک ماشین دست دوم در اطراف خود انتخاب کرده باشید، ممکن است نتوانید آن‌طور که لازم است شرایط فنی و سلامت بدنه ماشین را بررسی کنید. ماشین‌های جدید با وجود پیچیدگی‌های فنی و در کنار آپشن‌های زیادی که دارند، به راحتی قابل کشف نیستند. یعنی برای پیدا کردن ایرادات آن باید از یک فرد خبره کمک گرفت. در اینجا کارنامه به کمک شما می‌آید. کافی است وارد سایت کارنامه شوید و تقاضای کارشناسی خودرو بدهید. کارشناسان در مدت زمانی کوتاه با شما تماس گرفته و قرار کارشناسی می‌گذارند. بیش از ۴۰۰ آیتم در ماشین مورد بررسی قرار می‌گیرد. این یعنی هیچ نقطه‌ای و هیچ نکته‌ای از نگاه تیزبین کارشناسان دور نمی‌ماند. کارشناسان کارنامه با در دست داشتن لوازم حرفه‌ای، کوچکترین رنگ شدگی یا صافکاری را پیدا می‌کنند. به علاوه در بخش فنی و آپشن‌ها هم با بررسی عملکرد تمامی قسمت‌ها، نکات لازم را به شما گوشزد خواهند کرد. به این ترتیب شما یک فرم کارشناسی در دست دارید و از تمامی نقاط ضعف و قوت ماشین مورد نظرتان آگاهید. حالا با دید بازتر و با اطمینان می‌توانید تصمیم به خرید ماشین بگیرید به همین دلیل می‌گوییم  ماشین میخوای فقط کارنامه !

انتخاب از میان آگهی‌ها

به جز سرویس کارشناسی برای خودروی انتخابی شما، کارنامه یک سرویس خرید دیگر هم دارد. در سایت کارنامه تعداد زیادی آگهی ماشین کارکرده وجود دارد. در کنار نام هر کدام از ماشین‌ها، یک فرم کارشناسی هم قرار دارد که بعد از بررسی ماشین، در بخش آگهی درج شده است. یعنی شما خودروی مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و سپس با بررسی فرم کارشناسی، متوجه نقاط ضعف و قوت ماشین خواهید شد. این روش یکی از مطمئن‌ترین راه‌های خرید ماشین دست دوم است. خریدار با خیال راحت و با اعتماد به فرم کارشناسی، ماشین مورد نظرش را انتخاب می‌کند. این اعتماد از حرفه‌ای بودن تیم کارنامه نشات می‌گیرد. علاوه بر این، کارنامه، سرویس کارشناسی خود را تضمین می‌کند. اگر به هر دلیلی خریدار متوجه مشکلی در ماشین شود که در فرم کارشناسی به آن اشاره نشده، می‌تواند از کارنامه تقاضای خسارت کند. پس بدون هیچ دغدغه‌ای از این راه یک ماشین مطمئن بخرید.

کلام آخر

خرید ماشین دست دوم همیشه یک کار سخت و پرچالش بوده که خریداران را گاهی با مشکلات عجیب و غریبی روبرو می‌کند. پس انتخاب یک راه مطمئن، ریسک خرید را به حداقل می‌رساند. این روند مطمئن، هم برای خریدار قابل اعتماد است و هم فروشنده. کارنامه در بخش فروش ماشین دست دوم هم فعال است. کارشناسان این سایت با ارائه سرویس‌های بسیار خوب، در واقع فروشنده ماشین دست دوم را ترغیب می‌کنند که از سرویس‌های این تیم استفاده کنند. فروشنده با دیدن شعار ماشینتو اینجا بفروش و با بررسی خدمات آسان و سرویس‌های متنوع این تیم برای فروش خودرو، قطعا ترجیح می‌دهد که بار فروش خودرو و جواب دادن به مشتری‌ها و دردسرهای احتمالی را از دوش خود بردارد. در این روزهای شلوغ و پر استرس و با وجود دغدغه‌ها و مشکلات فراوان، چه چیزی از این بهتر؟

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها