تورهای مناسب ماه عسل

سفر ماه عسل اگر مهم‌ترین اتفاق زندگی نباشد، قطعا یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. منطق شگفت انگیز دیدنی و رویایی زیادی در دنیا وجود دارد که می‌تواند بهترین تور ماه عسل برای زوج‌های جوان را مطابق با سلیقه و بودجه سفر رقم بزند. اما برخی مکان‌ها هستند که از دیگر جاها زیباتر و رمانتیک‌تر هستند. اگر جزو کسانی هستید که به این فکر می‌کنید که ماه عسل خود را در کجای جهان بگذرانید؛ بهتر است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین تورهای ماه عسل

بهترین تور ماه عسل کجاست؟

برای ماه عسل می‌توانید به یک جزیره دنج و رویایی فارغ از هیاهوی شهری سفر کنید و یا به کشوری پرگردشگر و توریستی نظیر فرانسه بروید. همه چیز به سلیقه و خواسته شما و همچنین هزینه‌ای که برای سفر و خرید بلیط هواپیما در نظر می‌گیرید بستگی دارد. تور بالی، تور مالدیو، تور لنکاوی، تور پاریس و تور ونیز ایتالیا از پرطرفدارترین تورهای ویژه ماه عسل در میان ایرانیان است. در ادامه به بررسی هر کدام می‌پردازیم.

تور بالی، رویایی ترین تور ماه عسل

کشور اندونزی بزرگ‌ترین مجمع الجزایر جهان محسوب می‌شود که در جنوب شرق آسیا واقع شده است. جزیره بالی یک جزیره کوچک در این میان است که به معنای بهشت است.

  • موقعیت جغرافیایی بالی: جزیره بالی در میان دو اقیانوس هند و آرام قرار دارد و یکی از رویایی‌ترین لوکیشن‌ها برای سفر ماه عسل محسوب می‌شود.
  • بهترین زمان سفر به بالی: بهترین زمان برای خرید تور بالی برای ماه عسل، ماه‌های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر است. این جزیره شگفت‌انگیز از فرودگاه اختصاصی نیز برخوردار است.

خرید تور مسافرتی از آژانس‌های معتبر گردشگری مانند قاصدک ۲۴، با برنامه‌ریزی و خدمات بهتری صورت می‌پذیرد.

تور مالدیو، جزیره‌ای شگفت انگیز در آسیا

جزیره مالدیو در لیست زیباترین نقاط تفریحی و گردشگری جهان قرار دارد. سفر به مالدیو و نشستن کنار سواحل اقیانوس هند، فضایی است که زوج‌ها در سفر ماه عسل تجربه می‌کنند.

آب‌ زلال، شن‌های سفید کنار ساحل، جزایر مرجانی، استراحتگاه‌های خاص امکاناتی هستند که همراه با تور مالدیو تجربه خواهید کرد. هتل‌های بسیار متنوعی نیز برای اقامت در این جزیره وجود دارد.

برخی از این هتل‌ها حتی بر روی آب شناور هستند که در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز و متفاوت است. سفر به مالدیو یک سفر رویایی و لاکچری برای زوج های جوان است.

سانتورینتی بزرگترین جزیره هلالی شکل در دنیا است.

جزیره سانتورینتی، بر لبه آتشفشان های بلند یونان

جزیره سانتورینتی در فاصله ۲۰۰ کیلومتری کشور یونان و در نزدیکی دریای اژه واقع شده است. قدمت این جزیره به ۱۵۰۰ سال پیش و به زمانی که یک آتشفشان بزرگ در این منطقه فوران کرد؛ بازمی‌گردد. بخش مرکزی این جزیره با فوران این آتش فشان به داخل آب فرو رفت و باعث ایجاد شکل هلالی آن شد.

در حال حاضر سانتورینی در یونان بزرگترین جزیره هلالی شکل در کل دنیاست. سانتورینیتی از سواحل مختلف و از جاذبه‌های دیدنی زیادی تشکیل شده است و یکی از زیباترین جزایر اروپایی برای گذراندن یک تعطیلات آرام و رویایی است.

تور پاریس، سفر به شهر عشاق

اگر قصد دارید برای ماه عسل به یکی از شهرهای توریستی به غیر از جزایر تفریحی سفر کنید؛ پاریس اولین و بهترین گزینه برای این سفر به یادماندنی است. زیرا پاریس شهر هنرمندان و عاشقان جهان است.

خانه‌های رویایی، معماری‌های زیبا و موزه‌های پاریس همگی پاریس را در دسته زیباترین شهرهای جهان قرار داده است. شهر نورهای درخشان نیز می‌نامند.

با سفر به پاریس می‌توانید بهترین و رمانتیک‌ترین سفر ماه عسل را تجربه کنید. می‌توانید روزهای خود را در کافه‌های این شهر بگذرانید، دست در دست عشق خود به برج ایفل بروید و یا در خیابان‌های پاریس قدم بزنید.

تور ونیز ایتالیا، تجربه سفری خیال انگیز در ماه عسل

تور ایتالیا همواره یکی از پرطرفدارترین تورهای ویژه ماه عسل محسوب می‌شود. اما تور ونیز در میان تمامی شهرهای ایتالیا جزو محبوب‌ترین و رویایی‌ترین شهرها برای ماه عسل است.

سوار شدن به قایق و عبور از کانال گرند، از تفریحات رویایی در تور ایتالیا هستند. مشاهده ساختمان‌های قدیمی ونیز برای بسیاری از زوج‌های جوان، حیرت‌آور و زیباست.

در ونیز هتل‌های لوکس و زیبایی بر روی آب ساخته شده است. این هتل‌ها هزینه‌های گرانی دارند؛ اما برای داشتن لحظاتی رویایی برای زوج‌های جوان، بهترین محل برای اقامت است.

ونیز ایتالیا

تور ترکیه، سفری ارزان برای ماه عسل

ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران و قیمت‌های مناسب سفر نسبت به کشورهای اروپایی، طرفداران زیادی در بین گردشگران ایرانی دارد.

پاساژها و مراکز خرید مختلف، سواحل رویایی و جاذبه‌های تاریخی و تفریحی متعدد، از بهترین دلایل سفر به ترکیه است. اگر علاقمندید برای ماه عسل به ترکیه سفر کنید؛ تور ماه عسل آنتالیا می‌تواند یکی از خاطره انگیزترین سفرهای عمرتان باشد.

اگر تور ماه عسل ترکیه را در فصل بهار و تابستان خریداری می‌کنید، می‌توانید در هتل‌های یوآل شهرهای ساحلی اقامت کنید و یک سفر به‌یادماندنی را تجربه کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم برخی از بهترین جزایر و شهرهای جهان را برای سفر تور ویژه ماه عسل به شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد دارید با خرید تور مسافرتی ویژه ماه عسل سفر کنید؛ می‌توانید با خرید تور گردشگری از سایت‌های معتبر نظیر قاصدک ۲۴، تور موردنظر خود را برای تاریخ خاصی رزرو کنید. برای رزرو تور مسافرتی می‌توانید با پشتیبانی قاصدک ۲۴ (۷۵۲۶۹-۰۲۱) تماس بگیرید و با مناسب‌ترین قیمت تور موردنظر خود را رزرو کنید.

بهترین تورهای ویژه ماه عسل

سولات متداول در مورد تورهای مناسب ماه عسل

  1. بهترین تورهای آسیایی ماه عسل کدام است؟ تور جزیره مالدیو، تور جزیره بالی، تور ترکیه
  2. بهترین تورهای اروپایی ماه عسل کدام است؟ تور پاریس، تور ونیز ایتالیا، تور جزیره سانتورینتی یونان
  3. ارزان‌ترین تور ماه عسل کدام است؟ تور ترکیه
  4. گران ترین تور ماه عسل کدام است؟ تورهای اروپایی مانند تور پاریس از گرانترین و لاکچری ترین تورهای ماه عسل محسوب می‌شود.
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها