سفر به مشهد با اتوبوس

سفر به مشهد با تخفیف

اگر قصد اقامت در شهر مشهد را دارید میتوانید از پیشنهاد های هتل های مشهد سایت تخفیفان استفاده کنید که و محل اقامت خود را با تخفیف بیشتر نسبت به سایر وب سایت های دیگر رزرو کنید

همچنین اگر قصد سفر با تورهای مشهد  را دارید باید بگیم که باز هم تخفیفان بهترین گزینه برای سفر شماست.<

تخفیـــفان اولیـــن مجموعه ارایه  خرید گروهی  و تخفیـف در ایــران است که در سال ۱۳۹۰ تاسیـس شد و در زمینه‌های متنوع مانند خدمات رفاهی و تفریحی، مراکز آموزشی، ورزشی، سلامت و کالا، بهترین پیشنهادهای روزانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
مشهد یکی از شهرهای بزرگ و دیدنی در شمال شرقی ایران است و در همه ایام سال پذیرای مسافران و گردشگران زیادی به  سوی خود می‌باشد و  این افراد سعی می‌کنند از جاهای دیدنی و تاریخی این شهر دیدن کنند. راه‌های گوناگونی برای سفر به مشهد وجود دارد،  یکی از شیرین ترین و ارزان ترین راه گردشگری زمینی، سفرکردن با اتوبوس است.

سفر به مشهد با اتوبوس

بسیاری از مردم سفر با اتوبوس به مشهد را انتخاب می‌کنند و دلیل انتخاب این است که علاقه‌مند به استفاده کردن از منظره‌های طول مسیربه مشهد هستند و صرف کردن مدت زمانی که در اتوبوس هستند برای آن‌ها ناراحت کننده نیست و سعی می‌کنند از طول سفر هم لذت ببرند و شهرهای مختلفی که از آن‌ها عبور می‌کنند را ببیند. سفر با اتوبوس به مشهد، لذت دیدن جاده‌ها، پیچ و خم‌ها، منظره طبیعی کنار جاده‌ها، ناهمواریها، را برای مسافران گردشگران زمینی فراهم می‌کند. مسافرت به مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) مورد توجه مسافران و زائران از همه نقاط کشور است و می‌تواند تجربه بسیار فوق‌العاده ای را برای زائران و گردشگران رقم بزند.

سفر به مشهد با اتوبوس

مزیت سفر با اتوبوس به مشهد ارزان بودن آن است

هزینه مسافرت با اتوبوس به مشهد بسیار کم‌تر از سفر با هواپیما و قطار است و برای بسیاری از افرادی که به دلیل بیماری به مشهد سفر می‌کنند یا از لحاظ مالی محدودیت دارند و مشتاق زیارت امام رضا (ع) هستند و و برای آن لحظه شماری می‌کنند و همچنین دانشجویان و جوانان یا کسانی که به شدت ترس سوار شدن با هواپیما و ارتفاع دارند بسیار مناسب است و به همین دلیل این با تور زمینی مشهد با اتوبوس سفر می‌کنند هرچند که سفر با اتوبوس تفاوت‌های بسیاری با امکانات هواپیما و قطار دارد.

برای افرادی که برای اولین بار با اتوبوس به مشهد سفر می‌کنند وتجربه چندانی ندارند بهتر است به یک سری نکات و مطالبی که در اینجا اشاره می‌شود توجه داشته باشند چون اکثر این مسافران از مناطق دور هستند و مدت زمان زیادی در اتوبوس می‌گذرانند باید یه سری وسایل و امکانات همراه داشته باشند که سفری خوش و لذت و بخش را تجربه نمایند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای جامع سفر به مشهد

وسایل مورد نیاز برای سفرهای طولانی با اتوبوس به مشهد

گاهی ممکن است بر حسب شرایط بلیط برای نوبت شب رزرو می‌شود یا اینکه سفر شما طولانی است و مدت زمان زیادی در اتوبوس می‌گذرانید پس بهتر است یک سری وسایل و امکاناتی برای خود آماده کنید تا در طول سفر راحت و آسوده خاطر باشید.

  • یکی از وسایل مهم و ضروری داشتن بطری آب معدنی است که البته تعداد زیادی از اتوبوس‌ها برای مسافران فراهم می‌کنند اما بهتر است حهت اطمینان خاطر شما یه بطری آب همراه داشته باشید.
  • دومین مورد تهیه بالشت‌های مسافرتی  است که بالشت‌های بادی به دلیل راحت جمع شدن و حجم کم گرفتن، جای زیادی را در کیف شما اشغال نمی‌کند و می‌توانید بر روی صندلی اتوبوس پشت گردنتان بگذارید و خوابی راحت داشته باشید.
  • سومین مورد پتوی مسافرتی نازک است که وزن کمی دارد و جای کمی در کیف می‌گیرد. زمانی که کولر ماشین روشن است و شما یکدفعه احساس سرما می‌کنید یا شب هنگام چون هوا کمی سردتر و خنک‌تر است مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • چهارم خوردن غذا است چون سفر شما طولانی است بهتر است همیشه همراه خود مقداری آجیل و میوه داشته باشید هم جهت سرگرمی و جهت رفع خستگی می‌توانید مورد استفاده قرار دهید هم ممکن است اتوبوس به هر دلیلی نتواند در رستوران نگه دارد.سفر به مشهد با اتوبوس
  • پنجمین مورد وجود لباس‌های راحتی است چون مدت زمان سفر شما با اتوبوس طولانی است بهتر است از لباس‌های تنگ و چسبان استفاده نکنید و حتما کفش‌های داشته باشید.
  • ششمین مورد وسایل کوچک و مورد استفاده شخصی همچون عینک آفتابی، دستمال کاغذی، چشم بند، زل ضدعفونی کننده است که در طول سفر حتما به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.
عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
مهدی ناطق

من اخیرا تو همین تیر ۹۸ برای مسیر برگشت از مشهد به تهران یک هفته قبلش بلیط اینترنتی اتوبوس گرفتم روز حرکت سه چهار دقیقه دیر رسیدم خلاصه بلا نبود که سر من نیاد اتوبوس زودتر از وقت با فروش بالاتر بلیط من بخت برگشته حرکت کرده بود و اتوبوس دیگه ای هم نبود خلاصه با التماس و تمنااز این مسافربری های مزخرف و کلک مشهدی یه اتوبوس پیدا کردن ما را نشوندن صندلی شاگرد کنار راننده با قیمت ده تومن هم گرانتر و این قدر عذاب و زحمت و ذلت بر من وارد شد که هر چی بگم کم… مطالعه بیشتر »