مکان های غواصی در ایران

مکان های غواصی در ایران

غواصی یکی از ورزش های هیجان انگیز به شمار می رود، اما برای این که واقعا بتوان از این ورزش جالب لذت برد باید با مکان های غواصی در ایران آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

یکی از مکان ها ی غواصی در ایران، جزیره ی زیبای کیش است. در این جزیره امکانات غواصی فراهم شده و یکی از تفریحات آن محسوب می شود. به دلیل گرم بودن آب و هوای کیش، در تمام فصول امکان غواصی وجود دارد.

مناطق بکر و دست نخورده ی کیش و قرار گرفتن ریف های مرجانی در قسمت شرقی این جزیره باعث شده تا مکانی زیبا برای غواصی محسوب شود.

مکان های غواصی در ایران

اگر شما غواص آماتور هستید و می خواهید برای لذت بردن از این ورزش به جزیره ی کیش سفر کنید باید بدانید که امکان غواصی در منطقه ی کم عمق به راحتی برای شما فراهم شده است.

هم چنین غواص های حرفه ای هم از لذت غواصی محروم نمانده و می توانند در منطقه ی پر عمق غواصی کنند.

کلبه هور ، ژوراسیک پارک، بیگ کورال و کشتی یونانی مناطق غواصی در جزیره ی کیش به شمار می روند.

مرکز غواصی کیش

 

ژوراسیک پارک و بیگ کورال

ژوراسیک پارک و بیگ کورال در بخش شرقی جزیره قرار دارند. وجود آبزیان و ریف های مرجانی، غواصی در این منطقه را دلنشین می کنند.

 

کشتی یونانی

کشتی یونانی می تواند یکی از انتخاب های شما برای غواصی در عمق چهار الی هشت متری در بین مکان های غواصی در ایران باشد.

 

کلبه هور

منطقه ی کلبه هور در قسمت غربی جزیره واقع شده از بهترین مکان های مناسب برای غواصی محسوب می شود. خصوصا زمانی که امکان غواصی در بخش شرقی جزیره وجود ندارد، می توانید از غواصی در عمق پنج متری این منطقه لذت ببرید.

 

جزیره قشم و غواصی

یکی از جذاب ترین تفریح هایی که در جزیره قشم می توان انجام داد، انجام انواع تفریح های آبی به ویژه غواصی در آب های خلیج فارس است.

امکانات غواصی در جزیره ی زیبای قشم هم فراهم شده و شما می توانید با گذراندن دوره ی حرفه ای غواصی زیر نظر مربی، از این ورزش هیجان انگیز لذت ببرید.

یکی از مراکزی که این خدمات را ارائه می دهد مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم است که در کنار غواصی تفریحی، می توانید از انواع تفریحات آبی مانند بنانا، شاتل، قایق سواری و … بهره ببرید و اوقات هیجان انگیز و جذابی را تجربه کنید.

مرکز غواصی قشم

 

منبع کارناوال
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها