چگونه سفر های هوایی را تحمل کنیم؟

چگونه سفر های هوایی را تحمل کنیم؟

چگونه سفر های هوایی را تحمل کنیم؟ اگر برای اولین بار است که می‌خواهید سفر هوایی را تجربه کنید ممکن است با سختی با آن کنار بیایید و تحمل شرایط سفر کمی برای شما سخت باشد. همه ما وقتی سفر های هوایی را برای اولین بار تجربه می‌کنیم بسیار خسته کننده هستند و تحمل آن ها بسیار سخت است. شما در این سفر در فضایی کوچک با افرادی مختلف هستید که باید حدود یک ساعت (برای سفر های نزدیک) و یا حدود ۱۷ ساعت ( برای سفر های دور) با این افراد وقت خود را بگذرانید. در ادامه ۳ را ه کار مهم برای سفر های هوایی به شما پیشنهاد می‌کنیم، که می‌توانید با انتخاب یک یا هر سه آن ها سفری خوب برای خود و یا خانوادتان رقم بزنید.

چگونه سفر های هوایی را تحمل کنیم؟

راه اول: استفاده از وسایل سرگرم کننده

۱: یک کتاب همراه خود داشته باشید

اگر هواپیمایی که با آن سفر می‌کنید دارای نمایشگر در پشت صندلی نیست، بهترین انتخاب کتاب است. شما می‌توانید با مطالعه کتاب مورد علاقه خود، خودتان را تا پایان پرواز سرگرم کنید؛ همچنین می‌توانید یک دفترچه به همراه خود داشته باشید و حس خودتان را در تجربه اولین پرواز خود یادداشت کنید.

۲: لوازم الترونیکی همراه خود داشته باشید

وسایل مختلف از جمله تلفن همراه و یا هر وسیله الکترونیکی سرگرم کننده دیگری می‌تواند در طول پرواز شما را سرگرم کند. شما می‌توانید با استفاده از این وسایل فیلم ببنید یا بازی کنید؛ توجه داشته باشید اگر هواپیمایی که با آن سفر می‌کنید دارای نمایشگر در پشت صندلی ها نیست، حتما یک وسیله الترونیکی همراه خود داشته باشید. این راه بهترین راه برای وقت گذراندن در طی پرواز می‌باشد.

۳: امکان دارد هواپیما شما مجهز به هدست باشد

مجهز بودن هواپیما به هدست به شما امکان گوش دادن اهنگ را می‌دهد، که شما می‌توانید با این کار استراحت کنید یا خوابی راحت داشته باشید. هدست یا تلفن همراه خود را وصل کنید و به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید؛ اما توجه داشته باشید که صدای آهنگ زیاد نباشد زیرا باعث آزار و اذیت افراد می‌شود.

راه دوم: کمی بخوابید

۱: یک چرت کوتاه بزنید

یکی از راه هایی که همه به آن علاقه دارند خوابیدن است، که باعث می‌شود گذر زمان را متوجه نشوید. اگر پرواز شما به خارج از کشور باشد، ممکن است که شما در طی پرواز دچار جت لگ یا همان پرواززدگی شوید که این حالت باعث برهم خوردن خواب شما می‌شود؛ اگر در طی پرواز دچار این مشکل شدید چند چرت کوتاه بزنید تا خستگی از بدنتان بیرون رود.

چگونه سفر های هوایی را تحمل کنیم؟

۲: مسواک زدن فراموش نشود

زمانی که شما از خواب بیدار می‌شوید، دهنتان مزه بدی می‌دهد؛ برای از بین بردن مزه بده دهانتان یک مسواک همراه خود داشته باشید و پس از خواب مسواک بزنید تا مزه بد دهنتان از بین برود.

۳: همراه خود یک بالشت راحت و یا یک عروسک خرسی داشته باشید

در همه پرواز های طولانی مدت به شما یک بالشت و پتو داده می‌شود؛ اما هیچ کدام به راحتی بالشت خود نیستند. همچنین همراه داشتن یک وسیله که حال و هوای خانه خودتان را داشته باشد، در طول سفر به شما آرامش می‌بخشد.

چگونه سفر های هوایی را تحمل کنیم؟

راه سوم: همواره آماده و مجهز باشید

۱: اگر می‌دانید که در طی سفر دچار حالت تهوع می‌شوید، حتما همراه خود یک کیسه داشته باشید.

۲: همراه خود یک بسته آدامس داشته باشید؛ زیرا جوییدن آدامس باعث کمتر شدن استرس شما می‌شود.

نکات سفر با هواپیما

۳: به هیچ وجه نگران نباشید؛ اما چمدان خود را سنگین نکنید. حتما نمی‌خواهید هنگامی که از هواپیما خارج می‌شوید به خاطر وسایل اطراف خود دستپاچه شوید. پس بهتر است بیش از حد اندازه وسیله سرگرم کننده همراه خود نداشته باشید؛ به این دلیل که در طول سفر از همه آن ها استفاده نمی‌کنید.

۴: نفس عمیق بکشید و از اولین تجربه پرواز خود و با نگاه کردن به آسمان از سفر خود لذت ببرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها