دیدنی ترین هتل های ایران

دیدنی ترین هتل های ایران

همه افراد در زندگی خود به دلیل رفع خستگی و گردش به شهر های مختلف سفر می‌کنند. ما در سفر های خود به مکان هایی برای اقامت نیازمندیم که در هر شهر تعداد زیادی هتل و اقامتگاه ساخته شده است. در زمان های قدیم به جای هتل، کاروانسرا هایی برای اقامت افراد در بین راه های ساخته می‌شده است. با گذشت سالیان سال و پیشرفت علم کاروانسرا ها به هتل تبدیل شد که محل راحت تری برای استراحت و اقامت افراد می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با دیدنی ترین هتل های ایران اشنا شوید.

دیدنی ترین هتل های ایران

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی در فاصله کمی از حرم مطهر و در کنار خیابان امام رضا ساخته شده است؛ همچنین این هتل جز هتل های ۵ ستاره می‌باشد. این هتل با امکانات رفاهی بی نظیر هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این هتل در ۲۳ طبقه با معماری فوق العاده زیبا بنا شده است؛ همچنین جالب است بدانید که هتل درویشی تنها هتل آتریوم در شرق ایران می‌باشد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به مجموعه آبی، کافه روف گاردن، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد.

دیدنی ترین هتل های ایران

هتل اسپیناس تهران

این هتل بی نظیر در نزدیکی پارک لاله زار تهران و بلوار کشاورز بنا شده است. رفتار بسیار خوب و محترمانه کادر این هتل باعث شده تا تعداد زیادی از گردشگران برای اقامت خود بین تعداد زیادی از هتل های تهران، هتل اسپیناس را انتخاب کنند. امکانات رفاهی این هتل باعث می‌شود تا سفری خوش و خاطره انگیز برای شما به یادگار بماند. این هتل دارای ۲۲۴ اتاق بوده و از سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرده است.

نکات ایمنی در هنگام سفر

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با الهام از معماری باستانی تخت جمشید در زمینی به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره کیش نزدیک به ساحل شرقی ساخته شده است. این هتل یادآور معماری خاص و بی بدیل ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای مسافران عزیز رقم می‌زند. هتل داریوش دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیری است که چشم هر بیننده ای را مسحور میکند؛ با اقامت در این هتل و بهرمندی از چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی از سفر به کیش در ذهن شما بر جای می‌ماند.

هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره عباسی، کهن ترین هتل جهان و یکی از بزرگ ترین هتل های ایران، در خیابان چهار باغ عباسی اصفهان واقع شده است. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماری شکوهمند ایرانی طراحی و بنا گردیده و او این کاروانسرا را به مادر خود هدیه کرد و به همین علت هتل عباسی در گذشته کاروانسرای مادر شاه نامیده می‌شد. مهمانسرا عباسی یا هتل شاه عباس تنها هتل پنج ستاره اصفهان به دلیل سبک معماری آن که به اوایل قرن هجده باز می‌گردد و از معماری دوران صفوی الگو گرفته و نیز واقع شدن آن در میان بافت تاریخی شهر دارای اهمیت فراوان است.

دیدنی ترین هتل های ایران

هتل داد یزد

هتل ۴ ستاره داد با ساختاری سنتی در قلب شهر تاریخی یزد واقع شده است. ساخت بنای هتل داد به سال، ۱۳۰۷ شمسی باز می‌گردد و هتل داد در عین حفظ ساختار سنتی و تاریخی خود دارای امکانات رفاهی مدرن است. رستوران سنتی با غذا های متنوع ایرانی و فرنگی در محیطی آرام و زیبا و همچنین رستوران و کافی شاپ رو باز واقع در پشت بام هتل با دور نمایی از شهر یزد، از ویژگی های بارز این مجموعه است.

 

منبع اقامت 24
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها