۱۰ تفریح جذاب برای خانواده هایی که به آنتالیا و بدروم سفر می‌کنند

۱۰ تفریح جذاب برای خانواده هایی که به آنتالیا و بدروم سفر می‌کنند

اگر می‌خواهید به آنتالیا و یا بدروم سفر کنید نه تنها برای شما بلکه برای فرزندان عزیزتان تفریحات و سرگرمی های بسیاری وجود دارد. این دو شهر معروف ترکیه با وجود سواحل زیبا و انواع مغازه ها و رستوران ها برای هیچ گردشگری تکراری نخواهد شد. وجود تفریحات بسیار جالب برای کودکان در این دوشهر باعث می‌شود که سفری خوش برای خانواده هایی که به این شهر ها سفر می‌کنند به یادگار بماند. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین تفریحات در آنتالیا و بدروم آشنا شوید.

10 تفریح جذاب برای خانواده هایی که به آنتالیا و بدروم سفر می‌کنند

ماجراجویی با قایق

سوار شدن بر قایق و تفریح در آب های درخشان و زیبا در ترکیه یکی از معروف ترین تفریحات محسوب می‌شود. در سواحل این دریا ها انواع قایق های سنتی و قایق های تفریحی وجود دارد که شما می‌توانید با هر نوع قایقی بر روی آب ها گشت و گذار کنید. بسیاری از کودکان حضور داشتن در قایق های دزدان دریایی را بسیار دوست دارند. شما می‌توانید با قایق انواع تفریحات از جمله شنا کردن در مناطقی که فقط با قایق ممکن است، قایق سواری در جزیره و بازدید از بقایای تاریخی شهر فاسلیز را تجربه کنید.

آشنایی با ۱۰ جاذبه گردشگری برتر جهان

بازدید از اماکن تاریخی

شما می‌توانید در سفرتان به ترکیه از آثار و بقایای تاریخی این کشور دیدن کنید. یکی از هتل های بدروم به نام وویج به دلیل نزدیکی به چشم اندازی به تمامی خلیج و نزدیکی به آثار باستانی قرن پانزدهمی قلعه بدروم یکی از معروف ترین هتل ها در شهر بدروم است. شما می‌توانید پس از بازدید از این مکان ها از امکانات هتل مانند استخر و خوابی راحت استفاده کنید، و سپس در کنار ساحل دریا از غروب زیبا خورشید لذت ببرید.

ورزش های آبی

دریا در این بخش از مدیترانه (بدروم و آنتالیا)، برای ورزش های آبی کودکان فوق العاده مناسب است. آب های شفاف این دو شهر باعث می‌شوند که اسکی روی آب، ویک بوردینگ و ویند سرفینگ برای کودکان مبتدی و همچنین کایک سواری و قایق پدالی در اکثر سواحل، بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده باشند. با توجه به جمعیت زیاد ماهی ها، سراشیبی های تاریک و تکه های غرق شده که امکان مشاهده آن ها از طریق اسنورکلینگ و غواصی مهیا است، ماجراجویی های زیادی را می‌توان در زیر آب انجام داد. شهر کاس، محلی عالی برای تجربه این ماجراجویی است. جزیره غیر مسکونی ککوا در همان نزدیکی قرار دارد و به خاطر وجود یک شهر باستانی غرق شده، می‌تواند محل جالبی برای گشت و گذار باشد.

ورزش های آبی

پدیده های طبیعی گسترده

آنتالیا دو آبشار دارد، آبشار بالایی در محیط سرسبز پارک ملی احاطه شده است و آبشار پایینی در حومه شهر قرار دارد که آب تند آن از صخره ها پایین می‌ریزد و راهی دریا می‌شود. با اینکه هر دو آبشار فوق العاده دیدنی هستند، اما در آبشار بالایی موسوم به آبشار دودن، غارهایی درست پشت آب های خروشان وجود دارد که گردشگران می‌توانند به کاوش در آن ها بپردازند. با سفری یک روزه به بدورم یا آنتالیا می‌توانید به استخر های آب گرم پاموکاله بروید. علاوه بر این، در ساحل نزدیک به فتحیه، دره پروانه قرار دارد که زیستگاه تعداد فوق العاده زیادی از گونه های مختلف پروانه است.

 

منبع کجا رو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها