هتل های خوب استانبول

هتل های خوب استانبول

سالانه بسیاری از هموطنان عزیزمان برای تفریح و گذراندن تعطیلات به کشور ترکیه سفر می کنند. یکی از شهرهای دیدنی و توریستی کشور ترکیه که مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی می باشد، شهر استانبول است. استانبول شهری با جاذبه های گردشگری و فراوان است. بر همین اساس در اینجا قصد داریم تعدادی از هتل های خوب استانبول را برای شما شرح دهیم.

هتل ویت استانبول

هتل ویت یکی از هتل های خوب استانبول به شمار می آید که در طول سال میزبان خیل زیادی از گردشگران توریست ها می باشد. همچنین هتل ویت استانبول  دسترسی بسیار مناسبی به مکان های گردشگری دارد به گونه ای که شما می توانید با چند دقیقه پیاده روی به میدان تقسیم و یا اماکنی مانند موزه مدرن استانبول برسید. هتل ویت استانبول جزو برترین و لوکس ترین هتل های شهر استان بول ترکیه به شمار می رود. این هتل زیبا رتبه ۱۲ هتل های رمانتیک را به نام خود یدک میکشد.

هتل های خوب استانبول

محله های جذاب استانبول

هتل توم توم

هتل توتوم یکی از قدیمی ترین هتل های شهر استانبول می باشد. این هتل که به گفته گردشگرانی که در آن چند روزی را سپری کرده اند آن را به عنوان یکی از هتل های خوب استانبول میدانند و از آن یاد می کنند. این هتل در نیمه قرن ۱۹ میلادی ساخته شده است. این هتل لوکس ۵ ستاره دارای ۲۰ سوئیت جذاب با تراس می باشد که نمایی بسیار زیبا از شهر استانبول را از روی تراس میتوانید تماشا کنید.

هتل مارمارا استانبول

هتل مارمارا استانبول یکی از هتل های پنج ستاره و زیبای شهر استانبول است که در میدان تقسیم این شهر واقع شده است. این هتل دارای چشم اندازی منحصر به فرد رو به تنگه بسفر می باشد. همانطور که از تعداد ستاره های این هتل قابل حدس میباشد، هتل مارمارا یکی از هتل های خوب استانبول برای اقامت است. این هتل دارای  امکاناتی همچون سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی و دیگر امکانات است تا برای شما اوقاتی زیبا و شگفت انگیز را به ارمغان آورد.

هتل های خوب استانبول

هتل پنج ستاره Divan Istanbul

معماری و دکوراسیون مدرن و متفاوت هتل دیوان آن را به یکی از بی‌نظیرترین هتل های استانبول در میدان تقسیم تبدیل کرده است. از اقامت در اتاق‌های بزرگ و دنج که طراحی آن‌ها ترکیبی از معماری مدرن و معماری سنتی ترکیه است لذت خواهید برد. بعد از گشت و گذار در استانبول می‌توانید در مرکز اسپای آن یک ماساژ حرفه‌ای بگیرید یا به حمام ترکی سر بزنید. هتل مرکز ورزشی بسیار مجهز هم دارد.

رستوران «دیوان لوکانتا» غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. در رستوران ژاپنی «مارومی» می‌توانید غذاهای ژاپنی امتحان کنید. ترکیه به شیرینی‌ها و دسرهایش معروف است و در قنادی هتل انواع شیرینی‌ها، باقلواها و شکلات‌های لذیذ دست ساز فروخته می‌شود.

منبع علی بابا
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها