هتل های خوب آنتالیا

هتل های خوب آنتالیا

امروزه بسیاری از ایرانیان برای گذران تعطیلات خود به کشور ترکیه و عموما شهر آنتالیا سفر می کنند. آنتالیا یک شهر با جاذبه های گردشگری فراوان است که هر ساله بسیاری از افراد از سرار جهان برای دیدم جاذبه  های گردشگری به آنجا سفر می کنند. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا به شما تعدادی از هتل های خوب آنتالیا را معرفی کنیم تا با شناختی دقیق تر اقدام رزرو هتل برای تعطیلات خود کنید.

بیشترین تعداد هتل های خوب آنتالیا در دو منطقه کالچی و لارا قرار دارند. شهر آنتالیا از نظر گردشگری بر این دو منطقه تقسیم میشود.

هتل اکرا باروت

هتل آکرا باروت شهر آنتالیا یکی از هتل های بسیار لوکس می باشد که طرفداران بسیاری برای گذراندن تعطیلات خود اقدام به رزرو اتاق در این هتل پنج ستاره می کنند. میانگین هزینه هر شب ماندن در اتاق های این هتل شبی حدود ۵۰ تا ۲۰۰ دلار می باشد. همچنین این هتل یکی از هتل های خوب آنتالیا محسوب می-شود که در منطقه لارا واقع شده است.

هتل های خوب آنتالیا

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل پلازا آنتالیا

از جمله دیگر هتل های خوب آنتالیا، هتل پلازا است که جزو هتل های بسیار مشهور ترکیه محصوب می گردد. این هتل پنج ستاره در ساحل زیبای کونیا آلتی قرار گرفته است. هتل پلازا آنتالیا دارای سه رستوران می باشد که در آن تمام غذاهای بین المللی و ترک به صورت کامل سرو میشود و این امکان را به شما می دهد تا غذای خود را بر روی تراس اتاق خود میل نمایید.

هتل دلفین دیوا پرمییر

این هتل مانند یک نگین در شهر آنتالیا خود نمایی می کند. هتل دلفین دیوا پرمییر از لحاظ دسترسی نیز در منطقه ای بسیار عالی قرار گرفته است، به صورتی که فاصله این هتل پنج ستاره با مرکز شهر ۱۴ کیلومتر و فاصله آن از فرودگاه ۱۰ کیلومتر است.هتل دلفین دیوا پرمییر جزو هتل های ساحلی شهر آنتایا محصوب میشود و دارای ۲۴۰ متر ساحل اختصاصی برای استفاده مسافرین است.

هتل های خوب آنتالیا

هتل رگنوم کاریا

هتل برتر از نظر سایت بوکینگ

۵ ستاره و لوکس

ارزیابی هزینه: گران، میانگین قیمت  $۲۲۹ تا $۱,۱۰۵ دلار

نام کامل این هتل رگنوم کاریا گلف اند اس پس ای ریزورت ( Regnum Carya Golf & SPA Resort ) است که یکی از انتخاب های خوب برای اقامت در آنتالیا می باشد، این هتل استخر در فضای باز، ماساژ، سونا، حمام بخار و ساحل اختصاصی دارد، اتاق های این هتل بزرگ و دلباز است و همگی دارای تراس های لوکس و زیبا با چشم انداز دریای مدیترانه می باشند، همچنین همه ی اتاق ها دارای امکانات کامل هستند.

امکانات: وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر در فضای باز.

فواصل:

۶۰۰ متر تا آنتالیا گلف کلاب

۱.۴ کیلومتر تا پارک سرزمین لجندز

۲.۷ کیلومتر تا گلف کرایا

۱۷.۱ کیلومتر تا ساحل لارا

۱۱.۳ کیلومتر تا گلوریا کلاب

پذیرش هتل: از ساعت ۱۴:۰۰
تسویه: تا ساعت ۱۲:۰۰

نکات مهم:

پیش از رزرو اتاق خود امکان کنسل و یا پیش پرداخت را حتما بررسی کنید (برای هر اتاق متفاوت است.)

از کودکان استقبال می شود.

رایگان، اقامت یک کودک زیر دو سال رایگان است.

هر اتاق حداکثر گنجایش یک تخت اضافه دارد.

ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

منبع کارناوال
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها