سفر به شهرهای گرمسیری ایران در زمستان

در فصل‌های زمستان ، افرادی که تفریح را دوست دارند به دنبال مکانی هستند که سرمای شدیدی نداشته باشد.  که می‌توان در این روزهای سرد به مناطق گرمسیری ایران مسافر کرد که این مناطق در فصل زیبای زمستا دارای آب و هوا معتدلی هستند در این مقاله قصد معرفی شهرهای گرمسیری ایران در زمستان را داریم پس با ما همراه باشید و با این شهرهای زیبا آشنا شوید.

شهرهای گرمسیری ایران در زمستان

جزیره کیش

یکی از زیباترین و بهترین اماکن برای مسافرت در فصل زمستان جزیره زیبا کیش است. که این جزیره در زمستان دارای آب و هوایی معتدل و دلپذیر است همچنین کیش سرشار از اماکن زیبا و دیدنی است. از جاهای دیدنی و گردشگری جزیره زیبا کیش می‌توان به : پارک دلفین‌ها ، کشتی معروف یونانی‌ها ، قنات زیبا و قدیمی کیش ، اسکله تفریحی و ورزش‌های دریایی و ماهیگیری اشاره کرد.

شهرهای گرمسیری ایران در زمستان

بندرعباس

یکی دیگر از این شهرها که بسیار مناسب است شهر بندر عباس است که در این شهر چشمه‌های آب گرم بسیاری وجود دارد. بندر عباس جاذبه‌ایی طبیعی در استان هرمزگان است که سالانه گردشگران بسیاری از این بندر زیبا گردش می‌کنند.

چرا باید سفر کنیم؟

شهر یزد

شهر یزد از دیگر شهرهای گرمسیری ایران در زمستان است  که در فصل‌های سرد سال دارای آب و هوایی مناسب و گرم می‌باشد. یزد دارای بادگیرهایی می‌باشد که به دلیل دارا بودن آنها در جهان شهرت یافته است. این شهر زیبا دارای اماکن دیدنی بسیاری است که حیف است از آن دیدن نکنیم.  از بین دیدنی‌های جذاب این شهر می‌توان به دخمه زردشتیان ، زندان اسکندر، باغ دولت آباد و….. اشاره کرد. در شهر زیبای یزد کویرهای بسیاری وجود دارد که اگر کویر نوردی را دوست دارید حتما از این کویرها دیدن کنید. از دیگر کویرها می‌توان به چند کویر زیبا همچون : ریگ زرین یا کویر مغستان اشاره کرد که این کویرها هم  در اطراف این شهر گرمسیر ایران قرار دارد.

شهرهای گرمسیری ایران در زمستان

جمع‌بندی

با برخی از شهرهای گرمسیری ایران در زمستان آشنا شدید. این شهرها در فصل تابستان هوای بسیار گرمی دارد اما در فصل زمستان آب و هوایی مناسب دارند به همین دلیل بسیاری از افراد که سفر به اماکن سرد را نمی‌پسندند در فصل زمستان به این شهرها دیدن می‌کنند. اگر شما هم دوست دارید در زمستان به جایی سفر کنید که آب و هوای گرمی داشته باشد حتما از این شهرهای زیبا  دیدن کنید و همچنین کویرگردی را در فصل زمستان فراموش نکنید زیرا کویر گردی در این فصل لذتی دیگر دارد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها