تجربه بهترین ماجراجویی ها در سریلانکا

تجربه بهترین ماجراجویی ها در سریلانکا

اگر به‌فکر این موضوع هستید که سفری به خارج از کشور داشته باشید، بهترین گزینه روی میز برای شما، می‌تواند پایتخت کشور سریلانکا باشد. هر رویایی که در ذهن شما درجریان است، در این شهر گنجانده شده است و این شهر آماده میزبانی از شما می‌باشد. پایتخت کشور سریلانکا، به دلیل داشتن فضای سرسبز و طبیعی، مراکزی برای خرید شما و دیدنی‌های تاریخی، قطب گردشگری و توریستی این شهر محسوب می‌شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با پایتخت کشور سریلانکا یعنی کلمبو و فرهنگ مردمان آن آشنا کنیم. پس با تاریخ ما همراه باشید تا با بهترین ماجراجویی ها در سریلانکا آشنا شوید.

نگاهی به باغ‌وحش کلمبو

در کشور سریلانکا، جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد، اما در این قسمت از مقاله به باغ‌وحش آن اشاره می‌کنیم. باغ‌وحش دهیوالا می‌تواند یکی از بهترین ماجراجویی ها در سریلانکا برای شما و خانوادتان باشد. در این باغ‌وحش بزرگ که محل زندگی حیوانات درحال انقراض است،‌ تقریبا بالای سه هزار حیوان نگهداری می‌شود. این باغ‌وحش یکی از بهترین مکان‌های دیدنی سریلانکا محسوب می‌شود.

بهترین ماجراجویی ها در سریلانکا

بازار سریلانکا

اکثر دست‌فروشان، بازاریان و… به بازار پتا پناه برده‌اند تا برای خانواده خود نان حلال ببرند. این بازار که هرروزه میزبان تعداد چشم‌گیری از گردشگران می‌باشد، می‌تواند یکی از بهترین ماجراجویی ها در سریلانکا برای شما محسوب شود و از خرید سوغاتی برای خانواده و دوستان خود لذت ببرید و دست‌پر به محل زندگی خود بازگردید.

ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام

موزه ملی در پایتخت سریلانکا

موزه ملی که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است، بزرگ‌ترین مکان تاریخی و موزه این کشور محسوب می‌‌شود، زیبایی معماری این موزه، چشم هر گردشگر و عکاسی را به خود جلب می‌کند تا از آن مستند و عکسی تهیه کنند. آثار نگهداری شده در این موزه شامل جواهرات زینتی قدیمی، کتیبه، تخت پادشاهی، و… است که گردشگران زیادی برای بازدید از این آثار، به این می‌آیند و از این آثار دیدن می‌کنند.

بهترین ماجراجویی ها در سریلانکا

پارک ویهاراماهادوی

یکی از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری کلمبو پارک ویهاراماهادوی است که بزرگترین پارک این شهر نیز می باشد. این پارک محلی سرگرم کننده برای کودکان می باشد. کودکان شما می توانند از باغ وحشی که در این شهر وجود دارد و در آن انواع بچه های حیوانات قرار دارند دیدن نمایند. همچنین قطاری کوچک در این پارک قرار داده شده که کودکان می توانند سوار آن شده و لذت قطار سواری را در مسیری کوتاه تجربه نمایند. این پارک در منطقه ۷ کلمبو و نزدیکی موزه ملی این شهر می باشد

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها