آشنایی با سواحل زیبای اسپانیا

سواحل زیبای اسپانیا

یکی از کشورهای پرطرفداری که می‌توانید تعطیلات خود را درآن بگذرانید اسپانیا است. که در این مطلب قصد معرفی سواحل زیبا اسپانیا را داریم. دلیل پرطرفدار بودن اسپانیا سواحل زیبای آن می‌باشد که این سواحل دارای اکانات تفریحی بسیاری می‌باشد و بهترین مکان برای افرادی است که علاقه بسیاری به آب دارند.

سواحل زیبا اسپانیا، سن سباستین

سباستین شهری است دیدنی که هلالی شکل است و ساحل آن باعث جذب گردشگران بسیاری شده است.  دارای آب و هوای دلپذیری می‌باشد که آب‌های سن سباستین به رنگ فیروزه رنگ است و شن‌های این منطقه به رنگ سفید است که  این منطقه بسیار آرامش بخش می‌باشد. نام ساحلی که در این منطقه قرار دارد لاکونچا است.

سواحل زیبای اسپانیا

ساحل روداس، گالیسیا

یکی از سواحل زیبای اسپانیا، ساحل دیدنی روداس است که این ساحل دیدنی در قسمت شمال غرب اسپانیا قرار دارد. آبو هوای این منطقه بارانی است و این منطقه بسیار سر سبز است و یکی از بهترین مکان‌ها برای گردش همین مکان می‌باشد.

ساحل بنیراس

یکی از سواحل زیبا اسپانیا در قسمت جنوب شرقی کشور اسپانیا ساحل بنیراس است  که این ساحل دارای آب‌های بسیار زیبا و مناطق بسیار سر سبزی است. در این ساحل تفریحات بسیاری را می‌توانید داشته باشید. در آب‌های ساحل می‌توانید شنا کنید. این ساحل می‌توانید دیگر ورزش‌های آبی همچون : پاراسیلینگ، جت اسکی انجام دهید و در آخر می‌توانید اوقات خوشی را برای خودتان رقم بزنید.

آشنایی با بهترین سواحل آسیا

ساحل مونسول

ساحل مونسول در آلمریا قرار دارد که آلمریا در قسمت جنوب شرقی اسپانیا است که گردشگران بسیاری از این منطقه بازدید می‌کنند. ساحل مونسول در پارک کابو گاتا قرار گرفته است. شایان به ذکر است که در این منطقه فیلم‌های آخرین جنگ صلیبی و ایندیانا جونز فیلم برداری شده است.  ساحل مونسول بسیار شگفت انگیز و دیدنی می‌باشد.

سواحل زیبای اسپانیا

مالورکا

برای رقم زدن تعطیلاتی خنک و لذت بخش سری به مالورکا بزنید. مالورکا واقع در سواحل اسپانیا در دریای بالریک، سواحل رویایی کوچک (پلایا دو مورو) و بزرگ (کالا لیومباردز) ارائه می کند که مناظر زیبایی از شهرهای قرون وسطی  را در آنجا خواهید دید.

جمع‌بندی

در مطلب بالا به معرفی سواحل زیبا اسپانیا پرداختیم.  که این کشور سرشار از سواحل و دیگر جاذبه‌های دیدنی است. یکی از کقاصدی که می‌توانید تعطیلا خود را در تابستان در آن بگذرانید اسپا نیا است . که بهتر است برنامه سفرتان برای تابستان را تغییر داده و به اسپانیا سفر کنید و از جاذبه‌های دینی آن لذت ببرید.

منبع یاسمین سیر
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها