آشنایی با دیدنی های پالاوان فیلیپین

دیدنی های پالاوان فیلیپین

جزیره پالاوان یکی از جزایر متحیر کننده‌ی کشور فیلیپین است این مجمع الجزایر از لحاظ وسعت و بزرگی، پهناورترین استان فیلیپین بشمار می‌آید، که در ناحیه‌ای به نام میماروپا که به معنی ناحیه‌ی چهارم است واقع شده. جزیره‌ی پالاوان به علت دارا بودن طبیعت بکر و بی نظیرش لقب گوهر سبز فیلیپین را به خود گرفته است. جزیره پالاوان از شمال شرق به میندورو و از جنوب غرب به بورنئو میرسد، دیدنی های پالاوان فیلیپین بسیار جذاب و متنوع هستند، همچنین شما اگر علاقه زیادی به حیات وحش دارید این جزیره باز هم برای شما جاذبه‌های زیادی دارد

مکان‌های دیدنی جزیره پالاوان

جزیره پالاوان مکان‌های دیدنی سرسام آوری را در دل خود جای داده است که تماشای هر کدام از این مکان‌ها شما را در اعماق رویا فرو می‌برد با همراهی ما تا پایان مطلب  راجع به این مکان‌های بی‌نظیر بیشتر بیاموزید.

پارک طبیعی توباتاها ریفز (Tubbataha Reefs Natural Park)

پارک توباتاها ریفز جزء اولین مکانی‌هایی است که توسط فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، این پارک به علت تنوع زیستی و وجود انواع مختلف ماهی، نهنگ دریایی، دلفین و… و همچنین آب و هوای بکر و معتدلش به یکی از ناب‌ترین مکان‌ها برای ورزش غواصی تبدیل شده است.

دیدنی های پالاوان فیلیپین

آشنایی با جاذبه های گردشگری جزیره کیش

تالاب  بکر اسمال لاگون (Small Lagoon)

تالاب بزرگ اسمال لاگون یکی دیگر از جاذبه‌های متحیر کننده‌ی جزیره پالاوان است، وجود صخره و سنگ‌های آهکی در این تالاب زیبایی آن را دوچندان کرده است زمانی که برای اولین بار با اسمال لاگون روبه رو می‌شود محیط آنجا به قدری زیبا و فانتزی است که ممکن است از شدت هیجان نفستان بند بیایید.

جزیره تاریخی کولیون (Culion Island)

مردم این جزیره در اوایل دهه‌ی ۱۹۰۰ درگیر نوعی بیماری به نام جذام شدند همین عامل باعث شد کولیون به دو قسمت تقسیم شود یک قسمت برای افراد مبتلا به جذام و قسمت دیگری برای افراد سالم، بیماری جذام به علت واگیر بودن ساکنین بسیار زیادی از کولیون را از خانه و کاشانه‌ی خود برای همیشه جدا کرد. اما این نکته را بخاطر بسپارید که این بیماری برای همیشه از این منطقه  ریشه کن شده و دیگر خبری از آن نیست.

دیدنی های پالاوان فیلیپین

جزیره کایانگان (Kayangan Lake)

یکی دیگر از دیدنی‌های پالاوان جزیره کایانگان می‌باشد، این جزیره یکی از تمیز‌ترین و شفاف‌ترین جزایر آسیا  بشمار می‌آید

شما برای اینکه به این بهشت برین برسید باید حدود نیم ساعت پیاده روی کنید، پس از طی کردن این مسیر کوتاه به این نقطه از زیبایی خواهید رسید، جزیره کایانگان به علت محوبیتش در بین مردم تقریبا در تمام فصول سال شلوغ و پربازدید است. شما اگر قصد سغر به این مکان را دارید سعی کنید روز و ساعاتی را انتخاب کنید که آنجا خلوت‌تر باشد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها