۷ ماجراجویی در سفر که هر کسی دل و جراتش را ندارد

ماجراجویی در سفر و داشتن سفری پرخطر

یکی از مزیت‎‌های مسافرت به دامن طبیعت بکر و جنگل، وجود حیوانات و حشرات بسیار است که لذت و هیجانی چند برابر به سفر اضافه می‌کند. در این مقاله لیست‌هایی از ماجراجویی در سفر برای شما آورده می‌شود تا با تعدادی از رفتارهای هیجان‌انگیز در طول سفر و مکان‌های هیجان‌انگیز برای انتخاب به عنوان مقصد سفر خود آشنا شوید.

۱- شکار

یکی از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز سفر، شکار کردن موجودات موجود در جنگل و طبیعت می‌باشد، همان طور که می‌دانید در جنگل‌های آمازون گونه‌های گیاهی و جانوری خطرناک بسیاری وجود دارند و در حال زندگی هستند، از حشرات خطرناک موجود در این جنگل می‌توان به عنکبوت‌ها و رتیل‌های آمازون اشاره کرد، شکار کردن این حشرات خالی از لطف نبوده و می‌تواند به میزان کافی، جرات شما را بسجند.

۲- نفوذ به قبیله‌ها

قبیله‌های بومی موجود در جنگل‌های آمازون، به دلیل تاریخ و نوع فرهنگی که دارند رفتاری دور از ذهن مسافران و گردشگران از خود نشان می‌دهند که رفتن به قملروی آن‌ها می‌تواند ترس و دلهره‌ی کافی را برای شما به ارمغان بیاورد و به میزان کافی هیجان برخورد با افراد غیر شهری را تجربه کنید و تفاوت رفتاری آن‌ها را مشاهده کنید.

ماجراجویی در سفر

۳- گشت و گذار در رودخانه

یکی دیگر از موجودات خطرناک و ترسناک جنگل‌های آمازون، کایمن‌ها هستند، با سوارشدن بر قایق و گشت و گذار در آب‌های آمازون این موجودات را مشاهده خواهید کرد. این موجودات از خانواده‌ی تمساح‌ها هستند.

۴- ماهی‌های گوشتخوار

ماهی‌های گوشتخوار آب‌های آمازون چهارمین موجودات ترسناک موجود در جنگل‌های آمازون است که مشاهده و صید آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود.

۵- پرواز با وینگسوت

تماشای زندگی حیوانات وحشی، تماشای شکار کردن آن‌ها از دیگر تفریحات دلهره آور آمازون می‌باشد، کوهنوردی، سقوط آزاد، پرواز با وینگسوت که همان لباس خفاشی است که به تازگی علاقه‌مندان بسیاری پیدا کرده است.

ماجراجویی در سفر

۶- صعود به قله‌های آتشفشانی

یکی دیگر از ماجراجویی در سفر، کوه‌نوردی می‌باشد. صعود به قله‌های آتشفشانی و عکاسی از مناظر بسیار زیبای آن که نهمین مورد از لیست دهگانه ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز ما می‌باشد.

نکاتی درباره تنها سفر کردن زنان

۷- غارنوردی

و در نهایت غارنوردی که هرکسی حاضر به انجام آن نیست چرا که خطرات بسیاری غارنورد را تهدید می‌کند  که در صورت آشنا نبودن به مقصد اتفاقات ناخوشایندی رخ خواهد داد.

همه‌ی موارد گفته شده لیستی از نمونه‌های ماجراجویی در سفر بود که خدمت شما ارائه گردید.

نکته های سفر به کوه های آتش فشان

قبل از پیاده روی، تمام جواهرات را در هتل یا محل اقامت خود بگذارید چون قرار گرفتن جواهرات در معرض گوگرد باعث ایجاد تغییرات روی طلا و جواهرات می شود.چشم هایتان را هرگز لمس نکنید و اگر خواستید این کار را بکنید حتما قبل از این کار دستتان را با آب بشویید.انتقال توسط ون صورت می گیرد و گردشگران به راحتی می توانند به این منطقه برسند. بنابراین به تنهایی به نقاط مختلف این منطقه نروید.لباس هایی که کاملا بدن شما را بپوشاند مثل لباس هایی که در زمستان می پوشید با خود بردارید. لباس اضافی برای تعویض تا زمانی که پیاده روی را تمام کنید.اگر لنز دارید مراقب باشید چون گوگرد برای چشمهایی که لنز دارند بسیار مضر و خطرناک است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها