آشنایی با ورزش های آبی در هند

آشنایی با ورزش های آبی در هند

هند، شبه جزیره‌ای که مکان مناسبی برای ورزش‌های آبی است. از ورزش‌های آبی که در هند انجام می‌شود می‌توان به رفتینگ در رودخانه‌های خروشان هند، موج سواری در آب‌های اطراف این کشور، قایق سواری در رودخانه  و بسیاری از فعالیت‌های آبی دیگر اشاره کرد. آموزش‌های اولیه در سواحل توسط بسیاری از مراکز آموزشی تاسیس شده انجام می‌شود تا در هنگام ورزش کردن، مشکلاتی ناشی از عدم آشنایی و علم کافی به رشته مورد نظر برای ورزشکار و توریست پیش نیاید. در ادامه برخی از نقاط و فعالیت‌های جذاب هندوستان را برای شما معرفی خواهیم کرد تا با ورزش های آبی در هند آشنا شوید.

رفتینگ، ورزشی هیجان انگیز

رفتینگ در رودخانه گنگ که در ریشیکش واقع شده است یکی از مناسب‌ترین ورزش های آبی در هند می‌باشد. در اطراف این رودخانه می‌توان به مناظری همچون کوهستان و جنگل‌های بکرش اشاره نمود که  لحظاتی مفرح و خاطره‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.
نکته‌هایی که لازم است در این ورزش رعایت کنید همان نکاتی است که راهنمای شما به شما اعلام میکند و مقدار هزینه‌ای که باید برای این ورزش پرداخت کنید با توجه به طول مسیر، محاسبه می‌شود.

ورزش های آبی در هند

غواصی

یکی دیگر از ورزش‌ های آبی در هند که اصلی‌ترین آن نیز می‌باشد، غواصی است. غواصی در دریاهای آزاد نیاز به تجهیزات و آموزش‌های لازم دارد، چرا که شنا کردن در شرایط موجود در دریا با استخر متفاوت می‌باشد.

از جذابیت‌های غواصی مشاهده حیات موجود در زیر آب است. شکار کردن، رفت و آمد کردن و بازی کردن موجودات دریایی، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و باعث غواصی کردن افراد و گشت و گذار در دل دریا می‌شود. یکی از مناطق مناسب برای این رشته، آندامان است که در هند واقع شده است. نکات لازم برای فعالیت در این رشته، همراه داشتن قرص دریازدگی، چک کردن وسایل غواصی پیش از آغاز غواصی و توجه به نکاتی که راهنما در طول سفر به آن اشاره دارد، می‌باشد.

بهترین مسیرهای دوچرخه سواری در هند

کایاک سواری

تالاب های کرالا بهترین جای هند برای قایق سواری است و چشم اندازهای اطراف هم تجربه این ماجراجویی را هیجان انگیزتر می کنند. پیشنهاد می کنیم کایاک سواری در کرالا را هرگز از دست ندهید چون هر آنچه از ماجراجویی در هند بخواهید را به شما هدیه می دهد.

قیمت: برای هر نفر ۱۵۰۰ روپیه

مدت زمان: ۴ ساعت

بهترین زمان: مهر تا اسفند

نکات

  • قبل از شروع این ماجراجویی حتما آموزش های لازم را ببینید.
  • از شرایط آب و هوایی و دمای آب خبر داشته باشید.
  • مطابق با دمای هوا بهترین لباس را بپوشید.

غواصی در آندامان

ورزش های آبی در هند

یکی از بهترین تفریحات آبی هند، قدم زدن در آندامان است که می توانید بدون هیچ مشکلی آن را انجام دهید. یک ماجراجویی جدید و منحصربفرد که می توانید در جزیره های آندامان آن را تجربه کنید و حتی برای انجام آن نیازی به دانستن شنا هم ندارید. اگر مهارت غواصی ندارید با این روش می توانید دنیای زیر آب را از نزدیک تماشا کنید.

  • قیمت:برای هر نفر ۴۵۰۰ روپیه
  • مدت زمان:۴ ساعت
منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها