برترین جاذبه های گردشگری ویتنام

جاذبه های گردشگری ویتنام

کشور ویتنام واقع در جنوب شرقی آسیا به عنوان یکی از مقاصد  پرطرفدار در صنعت گردشگری شناخته می‌شود. این کشور کوچک از اماکن دیدنی بسیاری تشکیل شده به گونه‌ای که میتوانید در سفر خود به آنجا اوقات خوشی را سپری کنید. در ادامه ما به بررسی و معرفی برترین جاذبه های گردشگری ویتنام می‌پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

خلیج هالونگ

خلیج هالونگ به عنوان یکی از برترین جاذبه های گردشگری ویتنام، دارای  جزایر رنگارنگ صخره‌ای مانندی است که به آن نامی تحت عنوان عجایب هفتگانه طبیعی جهان داده شده‌است. این منطقه توریستی با چشم انداز شگفت انگیزی که از اقیانوس می‌گیرد شهرت دارد. پیشنهاد ویژه ما به شما این است که به همرا تورهای قایقی معتبر به این منطقه سفر کنید و از طبیعت بکر و رنگارنگ آن دیدن کنید. ناگفته نماند که میتوانید به هنگام بازدید از این منطفقه از خلیج بِی تو لونگ (Bai Tu Long) واقع در همان محدوده دیدن نمایید.

جاذبه های گردشگری ویتنام

شهر هوئه

این شهر که زمانی پایتخت پادشاهی ویتنام بود، همچنان بقایایی از تاریخ غنی آن دوران را در خود دارد. در نقطه‌ی کانونی هوئه (Huế) یک دژ قرار دارد و شهر در اطراف آن شکل گرفته است. بیشتر این شهر به سبب بمباران نیروهای آمریکایی در طول جنگ ویتنام از بین رفته، اما همچنان بقایایی از آن دوران شما را با حال و هوای هوئه در قدیم آشنا می‌کند. هوئه به خاطر غذاهای تند خود شهرت فراوانی دارد و حتماً باید به هنگام حضور در این شهر خوراکی‌های محبوب ویتنامی را امتحان کنید.

همه چیز در مورد ماجراجویی در ویتنام

محله قدیمی هانوی

هانوی به عنوان پایتخت کشور ویتنام دارای جاذبه‌های طبیعی-تاریخی فراوانی است که میتوانید به هنگام گردش در ویتنام از آن دیدن کنید. نقشه  این محله قدیمی به شکل مثلث بزرگی است که در مجاورت با دریاچه هوان کیم واقع شده است. معماری این منطقه به سبک استعماری بوده که با معابد بودا مزین شده‌است. محله هانوی نمایانگر فرهنگ و تاریخ این کشور است و با وجود خیابان‌های پراز بازار و مغازه مکان مناسبی برای تفریح و گردش محسوب می‌شود.

پارک ملی فونگ نها که بانگ

پارک ملی فونگ نها که بانگ در فاصله ۵۰۰ کیلومتری از محله قدیمی هانوی قرار دارد. ثبت این پارک در میراث جهانی یونسکو از جمله عواملی بود که باعث  محبوبیت این پارک در دنیا شد. این پارک با هدف محافظت از جنگل‌های اکوسیستم سنگ آهک و کارست‌های موجود در منطقه ساخته و احداث شد. اگر کنجکاو وعلاقمند هستید تا از غارهای منحصر به فرد و فوقالعاده بزرگ این مجموعه دیدن کنید به شما توصیه میکنیم تا به این پارک سر بزنید.

جاذبه های گردشگری ویتنام

نین بین

یکی دیگر از محبوبترین و برترین جاذبه های گردشگری ویتنام منطقه نین بین می‌باشد.این منطقه به جهت داشتن طبیعتی سرسبز وبکر و رودخانه‌های پر پیچ و خم، گزینه مناسبی برای عکاسی در تعطیلات به‌شمار می‌رود. پیشنهاد ما به شما این است که به هنگام گردش در این منطقه از غارهای ترانگ و غارهای زیرزمینی دیدن نمایید.

منبع ایوار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها