جاذبه های طبیعت گردی کوهستان آلپ

جاذبه های طبیعت گردی کوهستان آلپ

کوهستان آلپ در قلب قاره همیشه‌سبز قرار گرفته است. این کوهستان در بسیاری از بخش‌ها صعب‌العبور است. به این معنی که بدون تجهیزات نمی‌توان از آن بالا رفت. اما در بسیاری از بخش‌ها دولت‌ها از آن استفاده کرده‌اند و گردشگران را به خود جذب می‌کنند. در ادامه به برسی جاذبه‌های طبیعت‌گردی این کوهستان زیبا خواهیم پرداخت.

اتریش

مردم خون گرمی دارد این کشور که علاوه بر تاریخ، زیبایی را نیز به خوبی نمایش داده است. در اتریش و در کوهپایه‌های رشته‌کوه آلپ، شهر گستین قرار دارد که از نظر جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر و کم‌نظیر است. این شهر به چشمه‌های آب گرم خود نیز شهرت دارد. این چشمه‌ها علاوه بر به در کردن خستگی شما، خواص درمانی نیز دارند.

کوهستان آلپ

معرفی کوه های معروف آسیا

سوئیس

این کشور نیز مأمن زیبایی‌ها است. روستایی در سوئیس وجود دارد به نام گرابوندن. این روستا در سوئیس به دلیل آب‌وهوای سالم و طبیعت زیبا شهرت دارد. همچنین در این روستا می‌توانید تفریحات آلپی را نیز تجربه کنید. تفریحاتی مثل ورزش جذاب اسکی.

در بخشی از محدوده شهر برن، دریاچه سیبرگسی قرار گرفته است که در مقایسه باعظمت سایر دریاچه‌های کشور سوئیس به مانند یک حوضچه و یا تالاب است، اما ازلحاظ زیبایی هیچ کم و کسری نسبت به آن‌ها ندارد.

در اطراف این مامن آرامش تعداد زیادی مسیر دوچرخه‌سواری و کوه‌نوردی وجود دارد که  با ورود به آن در مقابل وزش بادی ملایم از سمت کوهپایه سرسبز کوه‌های آلپ و منظره رؤیایی و طبیعی ۳۶۰ درجه دریاچه قرار خواهید گرفت.

کوهستان آلپ

ایتالیا

در ایتالیا نیز کوهستان آلپ در شمال غرب قرار گرفته است. علاقه‌مندان به کوه‌نوردی می‌توانند از این بخش اقدام کنند. چرا که این منطقه یک پارک حفاظت شده برای کوهنوردان است. پارک ملی گردن پارادیسون طبیعت فوق‌العاده‌ای نیز دارد. در این پارک می‌توان انواع حیواناتی مثل به زکوهی را نیز پیدا کنید.

فرانسه

کشور فرانسه علاوه بر برج ایفل دیدنی‌هایی دارد که نباید به راحتی از کنار آن گذر کنید. فرض کنید هوا کمی سرد است. شما درون یک اتاقک شیشه‌ای نشسته‌اید. زیر پایتان نیز پر از درخت و طبیعت بکر است. چه احساسی دارید؟ همان احساسی است که در فرانسه و آلپ به شما دست می‌دهد.

کوهستان آلپ از بهترین جاذبه‌های دیدنی دنیا به شمار می‌رود. شما می‌توانید این زیباترین کوهستان را در کشورهای متفاوتی ببینید. کشورهایی که خودشان نیز دیدنی هستند.

منبع نیلگام
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها