معرفی بهترین رستوران های مشهد (قسمت اول)

بهترین رستوران های مشهد

اگر قصد سفر به شهر تاریخی و زیارتی خراسان رضوی را دارید بهتر است قبل از هر چیزی با بهترین رستوران های مشهد آشنا شوید که ما در این مقاله درصدد جمع آوری اسامی برخی از این رستوران‌ها پرداخته ایم که با همراهی ما تا پایان این مقاله میتوانید با آن ها آشنا شوید.

بهترین رستوران های مشهد

رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم جزء یکی از قدیمی‌ترین و البته بهترین رستوران ‌های مشهد های بشمار می‌آید این رستوران به علت طبخ انواع غذاهای مختلف با سلایق مشتریانش از محبوبیت ویژه‌ای در بین مشهدی‌ها برخوردار است. این رستوران دارای شعب مختلفی در بسیاری از نقاط مشهد می‌باشد که اصلی‌ترن شعبه آن نسبت به سایر شعبش بیشتر شلوغ است.

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری همانند رستوران پسران کریم جزء قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد است که تقریبا قدمتی ۱۰۰ ساله دارد. کسانی که برای سرو غذا به این رستوران معروف می‌روند باید کمی صبر کنند تا میزها خالی شوند چرا که معمولا ظرفیت میز‌های رستوران تکیمل است.

رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد نیز از دسته‌ی بهترین رستوران های مشهد است، رستوران معلق بی‌نظیر است و بیشتر مناسب افرادی است که در همه حال به دنبال هیجان‌های متفاوتی هستند، ما به شما پیشنها می‌کنیم اگر به شهر زیبای مشهد سفر کردید این رستوران فوق العاده را فراموش نکنید و حتما تجربه‌ی سرو غذا را در آنجا داشته باشید یکی از ویژگی‌های مثبت این رستوران بیمه کردن مشتریانش است که همین عامل باعث دلگرم  شدن و اطمیانان خاطر آنها می‌شود.

رستوران باغ زیتون ٢(سجاد)

رستوران باغ زیتون ٢ (سجاد) یکی از رستوران های معروف مشهد است که به دلیل طبخ غذاهای ایتالیایی بسیار محبوب است. محدوده‌ی قیمت این رستوران کمی بالا است اما با توجه به کیفیت غذا و محیط رستوران انتخاب خوبی است.

چلو کبابی امید مشهد

یکی از برجسته‌ترین دلایلی که رستوران امید را در فهرست بهترین رستوران های مشهد قرار می‌دهند، طعم فوق‌العاده‌ کباب‌های آن است که بسیاری از مردم را به مشتری همیشگی این رستوران تبدیل کرده است. رستوران امید مشهد ۱۰۰ سال قدمت دارد. پیشنهاد ما به شما کباب کوبیده‌ی این رستوران است.

رستوران ایتالیایی لیو

این رستوران انتخاب کسانی‌که می‌خواهند ساعاتی آرام و خلوت داشته باشند. رستوران لیو یکی از رستوران های معروف مشهد در زمینه‌ی غذاهای ایتالیایی است و سالادهای بسیار هیجان‌انگیز و متنوعی دارد.

بهترین رستوران های مشهد

معرفی پارک ملت مشهد

رستوران شایان شاندیز

اگر از طرفداران پر و پا قرص شیشلیک هستید، رستوران شایان شاندیز یکی از رستوران های معروف مشهد است که یکی از بهترین تجربه‌های شیشلیک‌خوری را به شما هدیه می‌دهد. توجه داشته باشید که محدوده‌ قیمت این رستوران بالا است.

معرفی رستوران شما در این مطلب: https://tarikhema.org/contact
به لینک بالا بروید و از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید.

منبع سفرزون
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها