آشنایی با رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد یکی از رستوران‌های دیدنی و جذاب واقع در برج میلاد است. این قسمت از برج میلاد دارای ارتفاع ۲۷۶ متر است که قسمت گردان آن متحرک است و در هر یک ساعت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دارد کهانآااللب افراد حاضر در آنجا بدون اینکه قدم بزنند و یا حرکتی از خود نشان دهند میتوانند همه‌ی شهر تهران را نظاره کنند.اگر مایلید به این رستوران بروید ما را دنبال کنید تا با اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار می‌دهیم با این مکان تفریحی بیشتر آشنا شوید.

رستوران گردان برج میلاد

دکوراسیون داخلی رستوران

وجود میزهای بزرگ و با ظرفیت بالا باعث شده که رستوران گردان برج میلاد برای قرارهای خانوادگی ،دسته جمعی و جلسات مهم گزینه مناسبی باشد. میزو مبل‌های لوکس با چیدمان زیبا ، دیواره و پرده‌های شیک و پخش موسیقی به این رستوران فضایی بخشیده است که باعث شده مشتریانش با خاطره خوش آنجا را ترک کنند. افراد می‌توانند در آنجا برای عزیزانشان جشن تولد بگیرند و اگر می‌خواهند تزیینات مد نظرشان را اعمال کنند ولی باید هزینه اضافی پرداخت کنند.

نمادهای شهر تهران

غذاهای رستوران

در رستوران گردان برج میلاد علاوه بر هزینه غذا و رزرو میز برای ورودی نیز باید هزینه پرداخت کرد. در این رستوران غذاهای لذیذی با تنوع بسیار در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. وجود انواع  پلوها، خورشت‌ها، سالادها، دسرها و… مشتریان زیادی را مجذوب خود کرده است. در این رستوران قبلا بستنی هایی با روکش طلا سرو می‌شد که شهرداری تهران با آن مخالفت کرد و سرو آن را ممنوع کرد.

منو وعده‌های غذایی رستوران

برای هر وعده، تنوع بالایی در زمینه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد شما برای خوردن صبحانه  در این رستوران شما  می‌توانید از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ به آنجا مراجعه کنید منوی صبحانه‌ی این رستوران شامل نان و پنیر، خامه، عسل، مربا، و… است که شامل پنکیک، صبحانه های انگلیسی و موارد مشابه هستند . در وعده ناهار تنوع غذایی بیشتر می شود مشتریان می توانند با پرداخت ورودی بوفه ناهار از انواع غذاهای ایرانی شامل انواع خوراک ها، غذاهای برنجی، خورشت ها و در کنار آن ها، از تمامی غذاهای فرنگی مانند غذاها و پیتزاهای ایتالیایی، انواع پاستا، انواع استیک و غیره برخوردار شوند.

رستوران گردان برج میلاد

منوی شام هم تا حدودی همانند منوی ناهار بوده و مشتریان هم می بایست هزینه ای را جهت ورودی بوفه شام رستوران پرداخت کنند. برای وعده شام در کنار غذاهای ایرانی که عمدتاً به صورت خوراک سرو می شوند انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزاها، سالاد ها و پاستاها نیز موجود است.

منبع لحظه آخر
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها