آشنایی با بهترین رستوران های ترکیه (قسمت دوم)

بهترین رستوران های ترکیه

دوستان عزیز توجه شما را به این مقاله با موضوع بهترین رستوران های ترکیه جلب می کنیم .کشور ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد همواره مقصد گردشگری بسیاری از مردم آسیا و اروپا می باشد . آب و هوای معتدل و همچنین ساحلی بودن بسیاری از نقاط این کشور باعث شده سالانه گردشگران زیادی از این شهر دیدن کنند.یکی از دغدغه های هر مسافری بحث وعده های غذایی در هنگام مسافرت می باشد .

شهر آنکارا هم به دلیل تاریخی بودن و هم به دلیل این که پایتخت کشور ترکیه محسوب می شود همواره میزبان گردشگران و مسافران زیادی از سراسر جهان می باشد و به همین دلیل شاهد رستوران های متعددی در این شهر می باشیم.در ادامه به بهترین رستوران های ترکیه که در شهر آنکارا فعالیت دارد می پردازیم .

بهترین رستوران های ترکیه

رستوران گونایدین کباب

همینطور که از اسم این رستوران بر می آید ما به دنبال کبابی بی نظیر در این رستوران هستیم . این رستوران می تواند مکان مناسبی برای دورهمی های خانوادگی و کاری نیز باشد .

رستوران بالیکچیکوی

یکی از بهترین رستوران های ترکیه که غذا های دریایی طبخ می کند . محیطی زیبا شبیه به کشتی و دریا دارد که همچنین دارای فضایی باز برای طرفداران خود نیز می باشد .

رستوران فیگه

اولین چیزی که در این رستوران به چشم می خورد فضای زیبا و آرام آن می باشد . استفاده از فضایی طبیعی و گل های قرمز اشتهای هر فردی را دو چندان می کند . فیگه یک رستوران بین الملی می باشد که انواع غذا های ترکی و آسیایی در آن مهیا می باشد. اجرای موسیقی زنده آن را به یکی از بهترین رستوران های ترکیه تبدیل کرده است .

خوشمزه ترین غذاهای ترکیه

رستوران ترایلیه از بهترین رستوران های ترکیه

رستوران ترایلیه از جمله بهترین رستوران های آنکارا که تمام تصورات شما را از غذایی لذیذ و دلچسب برآورده می کند. این رستوران در محله کاظم اوزلپ واقع شده که با استفاده از مواد طبیعی و تازه، بهترین انتخاب برای صرف غذایی خوشمزه می باشد. رستوران ترایلیه با رنگ آبی روشن نورپردازی شده تا جلوه ای خاص به محیط رستوران ببخشد.

بهترین رستوران های ترکیه

رستوران بویاسیزاده کوناگی

رستورانی زیبا با حال و هوای خاص که درون عمارتی قدیمی و مربوط به عثمانی واقع شده است. اگر به فضاهای سنتی برای صرف غذا علاقه دارید بی شک رستوران بویاسیزاده کوناگی از بهترین رستوران های آنکارا برای صرف غذاهای سنتی ترکی است.

میهمانان می توانند از طریق حیاطی با راهروهای سنگ فرش به این رستوران دسترسی یابند. همچنین در فضای بیرونی این رستوران نیز می توانند در کنار هوای آزاد و با چشم اندازی زیبا، غذای خود را نوش جان کنند. رستوران بویاسیزاده کوناگی در کنار غذاهای سنتی ترکی، چندین ماهی نیز سرو می کند که نباید خوردن آن را از دست داد!  فضای سنتی رستوران با فرش های ایرانی، وسایل عثمانی، نقاشی های قدیمی و وسایل آنتیک مزین شده است که در نگاه علاقمندان به فضاهای سنتی بسیار جذاب خواهد بود.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها