برترین رستوران های ایران (قسمت ششم)

برترین رستوران های ایران

شب نشینی‌های خشک و خالی را کسی دوست ندارد. دید و بازدید از فرهنگ‌های قدیمی و اصیل ایرانی است. اما این روز‌ها انچه که اسمش را اینترنت و فضای مجازی می‌نامیم، باعث راحت‌تر شدن احوال‌پرسی شده و دید و بازدید‌ها را کم کرده است. اما خانواده‌ها برای خوش‌گذرانی و داشتن خاطره‌های زیبا ترجیح می‌دهند که دست به شب‌گردی بزنند. برترین رستوران های ایران که می توانند شب‌گردی‌های بی هدف شما را به یک شب رویایی تبدیل کنند، را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران آبشار قشم از برترین رستوران های ایران

قشم به همراه کیش یکی از جزایر زیبای ایران است و هر ساله در مراسمات مختلف جشن های متعددی برگزار می‌شود. اما اگر در بین بازدید‌ها گرسنه شدید، ستوران آبشا که از رستوران های برتر ایران به شمار می رود، با پرسنلی مجرب آماده خدمتگزاری ب شما هستند.

برترین رستوران های ایران

رستوران وکیل در کرمان

شهر و دیار حاج قاسم سلیمانی یکی از قدیمی‌ترین شهر‌های ایران به شمار می رود. وکیل خان زند در دوران حکومت خود بناهایی ازشمند ساخت که یکی از آن‌ها رستوران وکیل در داخل بازار وکیل می‌باشد.

رستوران شورکولی در رشت

تنها کلمه نزدیک به رشت در عرصه تنوع غذایی، چیزی مثل بهشت می‌تواند باشد. لیستی بلند بالا از تنوع غذایی رشت وجود دارد که می توانید در یکی از رستوران‌های برتر ایران، شورکولی سرو کنید.

رستوران های ترکیه ای تهران

رستوان دیاکو در ارومیه

ارومیه شهر مرزی ایران و با مردمی خونگرم و مهمان نواز، رستوران‌هایی عالی برای مسافران تدارک دیده‌اند. رستوران دیاکو که در ابتدای جاده بند می‌باشد، همواره کیفیتی فوق‌العاده در غذاها دارد.

مهتاب از برترین رستوران های ایران

لاهیجان به مهد کلوچه در کشور معروف می‌باشد. اما امروز قصد داریم یکی دیگر از خوشمزه‎های این شهر را معرفی کنیم که رستوران مهتاب می‌باشد.

رستوران حاج داداش زنجان

بازار سنتی زنجان د دل خود میزبان رستورانی است که قبلا حمام بوده و حالا یکی از رستوران‌های برتر ایران به شمار می‌رود.

کوهپایه از برترین رستوران های ایران

رستوران کوهپایه یکی از بهترین رستوران های دربند با فضا و محیطی فوق العاده و غذاهای عالی است. محیط داخلی این رستوران شکل خاصی داره و تصوری از کوهپایه رو بهت میده که از دیدنش شگفت زده میشی.

آدرس: تهران، دربند، میدان کوهپایه

رستوران پسران کریم در مشهد

” پسران کریم” یکی از رستوران‌های قدیمی و معروف شهر مشهده و هرکسی یک‌بار غذای این رستوران رو امتحان کرده باشه، دلیل معروفیت و محبوبیت اینجا رو می‌دونه چون این رستوران یکی از شلوغ‌ترین رستوران ها در نوع خودشه، که هر موقع از روز به این رستوران مراجعه کنی باید برای پیدا کردن جا و نشستن کمی صبر کنی. انواع غذاهای ایرانی در منو این رستوران دیده میشه ولی چلو ماهیچه اینجا از همه معروف‌تره.

آدرس: مشهد، چهارراه خیام، نرسیده به سه‌راه فلسطین، کوچه فرهاد، فرهاد ۲۲

رستوران خاله خاور در چابکسر

مناطق شمالی ایران به خاطر طبخ غذاهای اصیل ایرانی و سنتی خاص خود شهرت زیادی داره.استان گیلان هم به لطف بانوان هنرمندش از این نظر جایگاه ویژه‌ای داره. خاور خانم یک بانوی خوش ذوق گیلانی هس که با تاسیس رستورانی نسبتا کوچک با غذاهای بسیار خوشمزه شهرت زیادی کسب کرده. میتونی یه روز هم مهمان رستوران خاله خاور باشی.

آدرس: استان گیلان، ۳ کیلومتری چابکسر، روستای سرولات

برترین رستوران های ایران

رستوران شهرزاد در اصفهان

شهرزاد یکی از رستورانهای لوکس و قدیمی اصفهانه با تزئینات نقاشی و آئینه کاری های سنتی و شیک که در خور نصف جهانه و شلوغیش که نشون دهنده کیفیت و طعم خوب غذاهاشه. توی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو میشه و میتونی از موسیقی زنده هم در کنار غذات لذت ببری. درضمن اینجا سالادبار و سالن مجزا برای مراسمات هم داره.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی،خیابان عباس آباد

منبع bmtehran
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها