دریای شیطان کجاست؟

 دریای شیطان کجاست؟

آیا تا به حال نام مثلث برمودا به گوشتان خورده است؟ این مثلث عجیب و البته خوفناک تا به امروزه جان هزاران آدم را گرفته است. و بیش از صدها کشتی و هواپیما را در خود غرق کرده است. دریای شیطان یا مثلث اژدها یکی از عجایبی است که در کشور چین و در دریای آرام واقع شده است . این دریای‌هولناک شباهت بسیار زیادی به مثلث برمودا دارد و تقریبا ۸۵۰ کیلومتر از مثلث برمودا فاصله دارد. تا پایان مطلب تاریخ ما را همراهی کنید.

قدمت دریای شیطان

قدمت این دریای نهیب به هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. پس سال‌های متمادی است که این دریا جان هزاران انسان را گرفته است. چینی‌ها بر این باورند که درون این دریا اژدهای بزرگی زندگی می‌کند که از روی بازی، سرگرمی و یا طمعی که نسب به انسان‌ها دارد آن را به کام مرگ می‌فرستد. اما این فقط یک داستان تخیلی است و دلیل آن یک پدیده‌ی طبیعی است که دانشمندان موفق به کشف آن شده‌اند.

 دریای شیطان

کشته شدن مغول‌ها دراین دریا

در سال ۱۲۰۰ میلادی، یکی از خان‌های مغول به نام کوبالای تصمیم حمله به چین را گرفت. سپس همراه  با ۴۰۰۰۰ تن از  سربازانش راهی چین شد. اما در بین مسیر دریایی خود با اتفاق غیر متنظره و غافیلگیر کننده‌ای روبه رو شدند. آکوبالای و سربازانش پس از رسیدن به این دریا (دریای شیطان) به کام مرگ رفتند و تمامی آنها در این دریا غرق شدند.

شادترین کشورهای دنیا

حقیقت چیست؟

محققان بر این باورند که نیروی مغناطیسی قوی که در دریای شیطان وجو دارد که کشتی و هواپیما‌های زیادی را به قعر خود می‌کشاند. آنها معتقداند کوه آتشفشانی که در زیر آب‌ها وجود دارند. باعث مرگ رهگذران می‌شود. اما بومیان بر این باوراند که دریا توسط یک نیروی فراطبیعی و یا شیطانی اداره می‌شود. پیدا کردن اشیاء، تابش‌های غیر طبیعی و میدان مغناطیسی نامتعارف باعث شده است تا بومیان بر این نظریه‌ی خود پافشاری کنند.

نظریه‌های مختلفی در این باب وجود دارد. برخی دیگر از افراد معتقداند که موجودات فضایی عامل از دست دادن آرامش منطقه هستند. برخی دیگر این دریا را دروازه‌ای برای ورود به جهانی موازی می‌دانند و عده‌ای هم آن را تونلی رابط می‌دانند که به دریای آتالانیس وصل می‌شود. برخی دیگر هم طوفانی بودن منطقه را عامل به وجود آمدن این اتفاقات ناخوشایند می‌دانند.

 دریای شیطان

نتیجه گیری

دریای شیطان یکی از عجیب‌ترن دریا‌های جهان بشمار می‌آید. دریایی بسیار شبیه به مثلث خوفناک برمودا. این دریا تا به امروزه جان هزاران آدم بی گناه را گرفته است. و حتی پرندگان، هواپیما‌ها و بالگردی‌هایی که از بالای این دریا عبور می‌کنند به کام مرگ فرستاده می‌شوند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

2 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
Sajedeh
امتیاز :
     

بنظر من که داره راست میگه برای من خیلی جالب بود

roomina

خیلی‌جالبه😃😃

IMG_۲۰۲۱۰۱۱۳_۱۹۵۱۰۲_۵۶۴.JPG