آشنایی با بهترین رستوران های تهران ( قسمت اول)

بهترین رستوران های تهران

آشنایی با بهترین رستوران های تهران کاری سخت و زمان‌بر است. در این سری مقالات برای شما بهترین رستوران‌های کلان‌شهر تهران را گردآوری کرده‌ایم.

رستوران روحی از بهترین رستوران های تهران

رستوران روحی هر چیزی که از یک رستوران فوق عالی می‌خواهید را درون خود دارد. این رستوران با داشتن بهترین غذاها در شهرک غرب تهران بسیار مشهور است. البته ارزشی که این رستوران به شما ارائه می‌کند تنها کیفیت غذا نیست.

مهم‌ترین ارزش این رستوران دکوراسیون فوق‌العاده آن است. این رستوران شما را به یک سفر کوتاه می‌برد. یک سفر کوتاه درون تاریخ. دکوراسیون سنتی این رستوران نوستالژی‌های بسیاری برای جمع کثیری از ایرانی‌ها دارد.

بهترین رستوران های تهران

تفریحات هیجان انگیز در تهران

نام این رستوران بسیار جالب است. روحی نام نوعی ظرف است که در قدیم درون آن آشپزی می‌کردند. نام این رستوران با ظروف آن یک پیوند ناگسستنی دارد. در این رستوران تمام غذاها درون ظروف روحی سرو می‌شوند.

منوی این رستوران نیز بسیار پروپیمان است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شوند. رستوران روحی به کیفیت غذاها اهمیت بسیاری می‌دهد. پرسنل این رستوران نیز رفتار بسیار صمیمانه و خوبی دارد. کیفیت رفتار پرسنل این رستوران آن قدر بالاست که زمانی که به این رستوران بروید؛ متعجب می‌شوید.

جزئیاتی بیشتر از مشخصات رستوران روحی

اولین چیزی که قبل از ورود به رستوران روحی تجریش توجه شما را جلب می‌کند، نوشته‌های روی شیشه‌های در و پنجره‌اند که درحقیقت همان منوی رستوران هستند. این نوشته‌ها با طرح و ادبیات خلاقانه‌ای چنین‌اند: «آرتیست‌های اول: عالی‌جناب کوبیده انگشتی بازار، شهبانو جوجه‌کباب با استخوان، آقا جون باقالی‌پلو با گوشت خوب، مه‌لقا زرشک‌پلو، ته چین مرغ، مش دیزی فرد اعلا، اوس کوفته‌تبریزی و… با حضور افتخاری دم‌پختک با تخم‌مرغ خوب.» همچنین از دیدن نقاشی‌ها و خواندن نوشته‌های جالب روی دیوارهایش غافل نشوید که حس بسیار خوبی به همراه دارند.

بهترین رستوران های تهران

پس از ورود به رستوران روحی، در سمت راستتان دیواری را مشاهده می‌کنید که یادگاری‌های افراد مختلف، ازجمله بازیگران و اهالی معروف سینمای ایران بر آن نوشته شده‌اند. چند قدم جلوتر، درب رستوران وجود دارد و با بازکردنش، وارد فضایی می‌شوید که آینه‌کاری شده است و با لوسترهای قدیمی، به سبک رستوران‌های دهه ۴۰ تهران تزیین شده است.

سمت چپ و انتهای سالن، مطبخ و پلکان را مشاهده می‌کنید که به سالن بالایی منتهی می‌شود. از همان بدو ورود، رفتار پیشخدمت‌ها و کارکنان بسیار محترمانه است. کاغذ نوشته‌های روی میز با این عنوان: «با عشق بخورید»، حس‌وحال خوبی به افراد منتقل می‌کنند. در مقالات بعدی میتوانید با تعداد بیشتری از بهترین رستوران های تهران آشنا شوید.

منبع ناب رو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها