ماجراجویی در دل جزیره تیامون پهانگ

جزیره تیامون پهانگ

بزرگترین ایالت مالزی ایالت پهانگ است که پایگاه آن تیامون است. جزیره تیامون پهانگ از زباترین جزایر جهان است. این جزیره واقع در دریای چین جنوبی است. جزیره تیامون یک جزیره آتشفشانی است که جزء توسعه یافته‎ترین جزایر مالزی است که پارک دریایی تیامون نیز در آن قرار گرفته است.

قایق رانی در جزیره تیامون بسیار هیجان انگیز است. قایق‎ها کف شیشه ایی دارند که شما به راحتی می‎توانید موجودات زیر آب و دنیای زیبای آنها را به خوبی مشاهده کنید.هچینین می‎توانید در آب‎های این جزیره غواصی کنید؛ با غواصی در آب‎های این جزیره می‎توانید کوسه‎های بی‎خطر، ماهی موری اژدها و بسیاری از گونه‎های دیگر این اقلیم را مشاهده کنید. در اطراف جزیره تیامون چند روستا با آب و هوای فوق العاده و مناظر زیبا وجود دارد که از این میان می‎توان به روستای سالنگ، روستای تکک، روستای جنتینگ، پایا و جورا هستنید که بزرگترین این روستا ها سالنگ است.

جزیره تیامون پهانگ

تفریحات در جزیره تیامون

آب‎های این جزیه بسیار شفاف است و محل مناسبی برای تفریحات آبی نظیر قایق سواری، شنا، کایک سواری و ویند سرفینگ است. این جزیره بسیار زیبا چشم شما را معوطف به خود می‎کند. بر روی ساحل جزیره و روی شن‎های جزیره افرادی را مشاهده می‎کنید که در حال ماهی گیری هستند. دنیای زیر آب این جزیره بسیار بکر و دست نخوردنی است. شفافیت آب‎های جزیره آن را به محلی برای کشف زیبایی‎های زیر دریا تبدیل کرده است. شما در آبهای این جزیره می توانید در میان عجایب خارق العاده ای همچون مرجان های دریایی رنگی، مرجان های استگورنن، نرم تنان نودیبرنچز و اسفنج های دریایی ماجراجویی کرده و زندگی موجودات دریایی را کشف کنید.

همه چیز در مورد جزیره ماکائو چین

روستای سالنگ

روستای سالنگ در شمال غربی جزیره تیامون واقع شده است. این روستا مقصدی ایده آل و جذاب برای گذران تعطیلات است. آب های شفاف و زلال، مرجان های دریایی رنگانگ و آب و هوای مطبوع همه ی آن چیزی است که روستایی ساحلی باید داشته باشد. بعد از ظهرها و به هنگام غروب آفتاب قدم زدن در کنار خط ساحلی و بر روی شن های سفید را فراموش نکنید.

روستای تکک

روستای تکک درست در مرکز خطوط ساحلی جزیره تیامون قرار گرفته است و کشیده ترین ساحل این جزیره را به خود اختصاص داده است. این روستای بی نظیر در مسیر ورودی جزیره تیامون از راه دریایی و هوایی واقع شده است.

جزیره تیامون پهانگ

روستای جنتینگ

روستای جنتینگ در بخش جنوبی روستای تکک قرار گرفته است و با محیطی سرشار از آرامش و مملوء از درختان نخل محسور شده است. این محیط روستایی دارای ساحلی آرام و تمیز با شن و ماسه های طلایی می باشد که نرمی آن ها لذت قدم زدن را برای گردشگران دو چندان می کند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها