ماجراجویی در دل زیباترین جنگل های دنیا

ماجراجویی در دل زیباترین جنگل های دنیا

جنگل‎ها مناطقی با انرژی فوق العائه مثبت هستند که می‎توانند حال و هوای شما را به کلی عوض کند. اگر دوستدار طبعیت و ماجراجویی هستید، هرگز سفر کردن در دل جنگ‎ل‎ها را فراموش نکنید. از زیباترین جنگل های دنیا می‎توان به جنگل داگو جی، خیلج هومبوش، نیوهمپشایر، مارامورش و … اشاره کرد.

جنگل دیاگو جی

این جنگل زیبا در منطقه کیوتو ژاپن قرار دارد. این جنگل بخاطر شکوفه‎های گیلاس خود بسیار معروف است. با فرا رسیدن بهار شکوفه‎های گیلاس منظره منحصر به فردی درست می‎کنند که شما در هیچ نقطه از دنیا تا به حال ندیده اید. معبد زیبای دیاگو جی این مکان را به منطقه‎ای مقدس و در عین حال زیبا تبدیل کرده است. اگر به دنبال ارامش و زیبایی بهشت گمشده بر روی زمین می‎گردید بی شک این جنگل زیبا همان جایی است که نباید دیدن ان را از دست بدهید.

زیباترین جنگل‎های دنیا

خلیج هومبوش

در غرب سیدنی استرالیا کشتی وحود دارد که آن را جنگل شناور می‎نامند. این کشتی ۱۰۲ ساله روی خلیج مدت‎هاست که بی حرکت مانده است و در طول سال‎های طولانی به خاطر شرایط مناسب اقلیمی گیاهان مختلفی در سراسر این کشتی رشد کرده‎اند و آن را به جنگلی شناور مبدل ساخته‎اند. از این کشتی زمانی برای حمل و نقل نظامیان آمریکایی استفاده می‎شده است. در دنیا نظیر این مکان گردشگری بسیار کم است و می‎تواند تجربه‎ای لذت بخش و جدید برای شما باشد.

سفر به زیباترین جنگل های شمال

نیوهمپشایر

نیوهمپشیار در نیوانگلند، منطقه‌ای چهار فصل با رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، کوه‌ها و جنگل‌های زیبا است که در پاییز، نمای این جنگل و برگ‌هایش، دل هر بیننده‌ای را می‌رباید و در بهار نیز شکوفه‌های درختانش شما را مجذوب خود می‌کند. جاده ماشینی واشنگتن که به قله کوهستان منتهی می‌شود، با مناظر کوهستانی‌اش از میان منطقه‌ی نیوهمپشایر می‌گذرد و همین موضوع جذابیت این منطقه را زیادتر کرده است.

مارامورش

در مسیر شمال‌شرق رومانی به سوی اوکراین، منطقه‌ای تاریخی و زیبا به اسم مارامورش واقع شده است. این منطقه، دره‌ای بسیار زیبا در احاطه‌ی کوه‌های فراوان، رودخانه‌ها و نهرها است و جنگل‌های انبوه و طبیعتی بکر دارد. مارامورش واقع در قلب قاره سبز است و به دلیل معماری‌ها و نقاط خاصش به ثبت یونسکو نیز رسیده است. غذاهای خاص، نوشیدنی‌های متفاوت و آداب و رسوم جالب از دیگر ویژگی‌های این منطقه است.

جنگل تایپینگشان

زیباترین جنگل‎های دنیا

منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی تایپینگشان (Taipingshan) در یک منطقه وسیع کوهستانی قرار دارد و از طبیعت بکری بهره می‌گیرد. درختان وسیع و فضای سبز منحصربه‌فرد، در کنار دریاچه‌های کوچک و زیبا، این جنگل را به یکی از زیباترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. این جنگل، اغلب مه و هوای بسیار پاکیزه‌ای دارد که پیاده‌روی و گردش را در آن بسیار لذت‌بخش می‌کند.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها