همه چیز در مورد پراک مالزی

پراک مالزی

شهر پراک مالزی در ساحل غربی این کشور قرار دارد که جاذبه‎های طبیعی و گردشگری فاروانی دارد. این شهر که به سرزمین زیبایی مشهور است تاریخی ریشه در تاریخ چینی، مالایی و اسلام دارد؛ همچنین به این شهر، شهر نقره‎ای نیز می‎گویند و علت نامگذاری این شهر بهه نام شهر نقره‎ای به خاطر منابع فراوان قلع در این شهر است. اگر قصد ماجراجویی در تاریخ و فرهنگ کشور مالزی و همچنین لذت بردن از جاذبه‎های طبیعی و گردشگری را دارید پراک مالزی مقصد مناسبی است.

پراک مالزی

جاذبه‎های گردشگری پراک

پراک پر از مکان‎های دیدنی است از موزه‎ها و گالری‎ها گرفته تا مکان‎های باستانی و جاذبه‎های طبیعی که روح هر بیینده‎ای را نوازش می‎کند. پراک مالزی برای هر سلیقه‎ای مکانی بی‎نظیر است.

اقامت در پراک

پراک اقامتگاه‎های فراوانی از هتل‎های پنج ستاره گرفته تا اقامتگاه‎های ارزان‎تر را دارا است که شما به راحتی می‎توانید در آن مقیم شوید. هتل‎های لوکس و منحصر ب فرد پراک در امتداد سواحل اصلی در پولائو پانگکور و پانکور لوت است. همچنین می‎توانید  برای اقامت به خانه‎های محلی پراک بروید.

پراک مالزی

غذاهای پراک

پراک مرکز غذاهای لذیذ چینی است.از بین غذاهای محلی و بومی این شهر می‎توان به تانجانگ توالانگ اشاره کرد که غذای محبوب مالزیایی است و توسط میگو درست می‎شود. غذاهای پراک معمولا با نوشیدنی سفیدی به نام قهوه ایپو سرو می‎شود که بسیار نوشیدنی است.

خرید در پراک

در منطقه کوالا کانگسار پراک شما می‎توانید سوغاتی از جمله صنایع دستی بخرید. بهترین سوغاتی پراک لابو سایونگ است که نوعی ظرف کدویی شکل منحصر به فردی است که از خاک ساخته می شود. کامپونگ سایونگ در کوالا کانگسار تولید کننده اصلی لابو سایونگ است. از دیگر سوغاتی هایی که می توانید از پراک مالزی خریداری کنید می توان به باتیک (پارچه ای طرحدار)، ظروف گلی، قلاب دوزی، کنده کاری روی چوب بامبو و سوغاتی های ساخته شده از صدف اشاره کرد!

سفر به پرلیس مالزی

مناسبت و تفریحگاه‎های پراک

این شهر دارای اراضی شیب دار و چشم اندازهای سرسبز و بی نظیری است که پراک رابه مقصدی ایده آل و متفاوت برای ماجراجویی در جنگل هایی بکر و انجام ورزش هایی سخت از قبیل دوچرخه سواری، پیاده روی در کوه و رفتینگ در رودخانه است تا تجربه ای مملوء از هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. پراک مالزی برای آن دسته از گردشگرانی هم که علاقمند به غواصی هستند؛ بسیار مناسب می باشد. آب های پولائو پانگکور، تلوک باتیک و پانگکور لوت برای غواصی و ورزش های آبی بسیار مناسب می باشد. اگر هم می خواهید در آب های پراک اوقاتی خوش را در کنار دوستان یا خانواده سپری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم پارک دنیای گمشده تامبون را از دست ندهید!

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها