رستوران های لوکس مالزی

تاریخ ما قصد دارد در این مطلب برخی از رستوران های لوکس مالزی را به شما معرفی کند. با ما همراه باشید و با لوکس ترین رستوران های مالزی آشنا شوید.

غذا خوردن و آشنایی با فرهنگ غذایی مناطق مختلف جهان، از علاقه‌مندی‌های افراد بسیاری در جهان است. خیلی از افراد فقط بخاطر تست غذاهای لذیذ و معروف به شهرها و کشورهای مختلف سفر می‌کنند. مالزی جزء کشورهایی است که تنوع غذایی بسیار و فوق‌العاده‌ای دارد، در ادامه به معرفی برخی از رستوران‌هایی که غذاهای لوکس طبخ می‌کنند می‌پردازیم؛ با ما همراه‌ باشید.

رستوران های لوکس مالزی

معرفی برخی از رستوران های لوکس مالزی

Troika Sky Dining

یکی از رستوران های لوکس مالزی رستوران Troika Sky Dining می‌باشد. این رستوران در مجموعه‌ی Troika، در برج B قرار دارد و در منطقه‌ای از شهر قرار گرفته است که مشتریان این رستوران می‌توانند به راحتی از پنجره‌های سراسری آن، چشم‌انداز جذابی از پایتخت را ببینند.  Troika Sky Dining علاوه بر غذاهای فوق‌العاده‌ی مالزیایی، شامل منوهایی مخصوص غذاهای اسپانیایی، یونانی، ایتالیایی و فرانسوی می‌باشد که دلیل محکمی برای لوکس بودن آن است. در سفرتان به مالزی حتما ترافل‌های منحصر به فرد آن و پاستاها و پیتزاهای ایتالیایی آن‌را تست کنید که طعمی فراموش نشدنی دارند.

Enak Restaurant Kl

یکی از پر ادویه‌ترین غذاهای جهان، غذاهای محلی مالزی هستند. Enak Restaurant Kl یکی از رستوران های لوکس مالزی است. دکوراسیون این رستوران بصورت سنتی طراحی شده‌است که بسیار زیبا و خاطره‌انگیز است. خوردن غذاهای تایلندی و محلی مالزی در این رستوران سنتی خاطره‌ای به یاد ماندنی را برای شما ایجاد می‌کند. و قطعا تندی غذاهای آن تا مدت‌هتی زیادی از خاطرتان فراموش نمی‌شود. اگر به غذاهای تند علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنم حتما رفتن به این رستوران را در برنامه‌هایتان قرار دهید.

سفر به پرلیس مالزی

Prego Kl

رستوران Prego KL که در هتل Westin کوالالامپور واقع شده نیز یکی دیگر از رستوران‌های لوکس مالزی است. این رستوران خاص دارای دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد است و غذاهای کلاسیک ایتالیایی برای میهمانان سرو می‌کند. اگر علاقه‌مند هستید که طعم غذاهای جذاب و هیجان انگیز ایتالیایی را در فضایی خاص با دکوراسیون قدیمی و خاطره انگیز امتحان کنید، این رستوران بهترین گزینه پیش روی شما است.

رستوران های لوکس مالزی

Celestial Court Kl

این رستوران که بیشتر دارای طراحی‌های خاص چینی‌ها می‌باشد در هتل Sheraton Imperial واقع شده است. شهرت این رستوران به عنوان یکی از رستوران‌ های لوکس مالزی به دلیل غذاهای خلاقانه و منحصر به فردی است که سرو می‌کند.

رنگ قالب در طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران رنگ قرمز، طلایی و مشکی است. قرار دادن گلدانی به رنگ قرمز در قسمت ورودی رستوران و استفاده از صندلی‌های قرمز و دیوارهایی به رنگ طلایی به خوبی طراحی‌های آسیایی را به معرض نمایش می‌گذارد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها