سفر به مندوزا

سفر به مندوزا

شهر زیبای مندوزا در کشور آرژانتن واقع شده است. این شهر جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است که همین عامل به یکی از بزرگترین دلایل برای رفتن توریسم و گردشگران به سوی این شهر شده است. هیجانی که در سفر به مندوزا نهفته است در هیج سفری دیگری وجود نخواهد داشت. اگر قصد مسافرت به آرژانتین را دارید مندوزا یکی از شهر‌هایست که حتما باید به آن سر بزنید. تا ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا در مورد جاذبه‌های این شهر زیبا بیشتر بدانید.

سفر به مندوزا

دانستنی‌هایی درباره‌ی مندوزا

  • این شهر در شرق کوه‌های راند آرژانتین واقع شده است.
  • مساحت این شهر حدودا ۵۸ کیلومتر مربع است.
  • مندوزا در سال ۱۵۶۱ بنیانگذاری شد.
  • این شهر را با وزش‌هایی مانند دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و پیاده روی می‌شناسند.

غذا‌های پرطرفدار مندوزا

این شهر به طبخ استیک‌های لذیذ و خوش طعمش معروف است. استیک‌های گران و البته خوشمزه‌ای که در تمام رستوران‌ها و غذا‌فروشی‌های این شهر می‌توان آن را تهیه کرد.

برگر، پاستا و ساندویچ از دیگر غذا‌های محبوب آرژانتی‌ها بشمار می‌آیند. این نکته را بخاطر بسپارید که غذا در آرژانتین و شهر‌هایش با قیمت‌های تقریبا بالایی به مردم عرضه می‌شوند اگر می‌خواهید غذا‌هایی ارزان‌تری را پیدا کنید باید به ساندویچ فروشی‌ها و برگرفروشی‌های این شهر بروید.

تفریحات مهیج در دل اقیانوس

دیدنی‌های شهر ماندوزا

پارک ژنرال سن مارتین

در سفر به مندوزا حتما به نقاط دیدنی آنجا بروید و لذت و هیجان سفر خود را کامل کنید. شما می‌توانید با چادر زدن در پارک‌های زیبای این شهر نظیر پارک ژنرال سن مارتین از آب و هوای تازه‌ی این پارک جنگلی نهایت لذت را ببرید. و شبهای خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنید.

خیابان پاسئو

ورود خودرو به این خیابان ممنوع است. به همین جهت به خیابان پیاده‌ها شهرت دارد. با قدم زدن در خیابان پاستئو می‌توانید از مغازه‌ها و دست فروش‌ها دیدن کنید و اگر چیزی احتیاج داشتید از آنجا خرید کنید

موزه باستان شناسی مندوزا

در سفر به مندوزا حتما از این موزه دیدن کنید و با فرهنگ و تاریخ آرژانین و شهر‌هایش بیشتر آشنا شوید. موزه‌ها مثل شناسنامه‌هایی هستند که اصالت شهر و کشور را به شما نشان خواهد داد.

رود منزوا

این رود در فاصله‌ی ۶۳ کیلومتری از شهر واقع شده است. این رود یک مکان مناسب برای قایق رانی و رفتینگ است. این رودخانه پرآب کشاورزی منطقه را رونق داده است و زیبایی‌های طبیعی زیادی را در اطراف خود به وجود آورده است.  این رودخانه‌ی زیبا  محل برگذاری مسابقات قایقرانی است.

سفر به مندوزا

نتیجه گیری

شهر مندوزا یکی از زیبا‌ترین شهر‌های آرژانتین است. که دیدنی‌های زیادی را در خود جای داده است. شما می‌توانید برنامه‌ی یک سفر مهیج به سوی مندوزا را برای خود وخانواده‌یتان بچینید. و در سفر به مندوزا نهایت لذت و هیجان را برای خود و همراهیانتان به ارمغان آورید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها