معرفی بهترین مراکز خرید کلمبو

بهترین مراکز خرید کلمبو

کلمبو پایتخت تجاری جزیره سریلانکا، میباشد. مراکز خرید کلمبو نقش بسزایی در گرفتن این عنوان دارند. کشور سریلانکا یا همان سیلان قدیم، در اقیانوس هند و جنوب شرقی شبه جزیه هند قرار گرفته است. در سال‌های اخیر گردشگری سریلانکا رشد چشمگیری داشته است و از این رو مراکز خرید، پارک‌ها و هتل‌های زیادی در سرتاسر جزیره، مخصوصا شهر کلمبو ساخته شده است. بهترین مراکز خرید در کلمبو را برای شما قرار است، معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

لاکسالا

صنایع دستی در سریلانکا گردش مالی زیادی دارند. یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که محصولات صنایع دستی را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود در سرتاسر جزیره به ویژه کلمبو به فروش می‌رساند، لاکسالا می‌باشد. اشیاهای ساخته شده با بامبو، زیورآلات سنتی، ظروف برنجی و … که در این مرکز خرید در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مراکز خرید کلمبو

اُدِل

زیبا‌ترین مرکزخرید کلمبو، بدون شک اُدِل می‌باشد. یک مرکز خرید فوق‌العاده برای تهیه‌ی لباس، اُدکلن، کیف، کفش، عینک و … می‌باشد. خرید و بازدید از این مرکز خرید یکی از بهترین تفریحات در شهر کلمبو نیز می‌باشد.

کارگیلز فود سیتی

بعد از خرید‌ لباس و … بهترین موقع برای آشنایی با یکی از بهترین مراکز خرید کلمبو در حوزه‌ی غذا و خوردنی می‌باشد. کارگیلز فود سیتی معدن سبزیجات، حبوبات و سایر اقلام غذایی از جمله گوشت و لبنیات نیز می‌باشد.

مجستیک سیتی

یکی دیگر از مراکز خرید همه کاره در کلمبو می‌باشد. این مرکز در طبقه آخر خود سینما را به امکانات‌اش اضافه کرده‌ است.

برفوت گالری

نزدیک‌ترین رقیب مرکز تجاری  اُدِل ، همین گالری است که البته از نظر بزرگی به اُدِل نمی‌رسد، ولی محصولات فوق‌العاده‌ای برای عرضه دارد. در این فروشگاه می‌توانید انواع صنایع دستی را با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و متنوع خریداری کنید. اسباب بازی، جعبه‌های چوبی نقاشی شده، کیف دستی، دامن و بلوز، زیورآلات سنتی، رومیزی و حتی روتختی از کالاهایی است که در این فروشگاه پیدا می‌شود و می‌توانید آن‌ها را به عنوان سوغات خریداری کنید.

دیدنی ترین مراکز تجاری جهان

لیبرتی پلازا

وقتی صحبت از خرید در سریلانکا باشد، باید حتما از لیبرتی پلازا نام برد. این مجموعه‌ی تجاری، در منطقه‌ی سوم کلمبو قرار دارد و در آن فروشگاه‌های خرده‌فروشی زیادی جذاب‌ترین محصولات را با قیمت‌های معقولی عرضه می‌کنند. لیبرتی پلازا، یک مجموعه‌ی خرید چند طبقه است که از تعداد زیادی فروشگاه کوچک تشکیل شده که محصولات متنوعی را می‌فروشند. تعداد زیادی از فروشگاه‌ها، به فروش محصولات مرتبط با بانوان اختصاص دارند؛ کالاهایی از قبیل پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایش و متعلقات مد. پوشاک و لوازم آقایان، بخش دیگری از فروشگاه‌ها را تشکیل می‌دهند و بچه‌ها هم از تنوع فروشگاه‌های اسباب‌بازی و پوشاک کودکان لذت می‌برند. این مجموعه، یک مرکز تجاری عالی برای خرید اقلام مورد نیاز همه‌ی اعضای خانواده است.

مراکز خرید کلمبو

یکی از دلایل محبوبیت این مرکز، موقعیت جغرافیایی آن است. خریداران زیادی برای خرید انواع محصولات فرهنگی مثل کتاب و فیلم به این مرکز سر می‌زنند. این محصولات هم مثل پوشاک، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. دو فروشگاه بزرگ چای در این مرکز قرار دارد که در آن‌ها می‌توانید انواع چای سیلان را امتحان و خریداری کنید. زیورآلات، محصولات چرمی، لوازم خانگی و… از دیگر محصولاتی است که در لیبرتی پلازا عرضه شده است.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها