دیدنی ترین مراکز تجاری جهان

دیدنی ترین مراکز تجاری جهان

خرید از مراکز خرید کشورهای مختلف می‎تواند شما را با معماری، فرهنگ، مردم آن کشور، قیمت اجناس و … آشنا کند. همواره خرید یکی از ارکان جدایی ناپذیر یک خرید است. خرید تکمیل کننده سفر است و می‎تواند تجربه‏های شیرینی را برای شما به ارمغان بیاورد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با دیدنی ترین مراکز تجاری جهان آشنا کنیم.

لبون مارش پاریس

این مرکز تجاری بزرگ در سال ۱۸۵۲ و توسط معمار معروف برج ایفل طراحی شده است. این مرکز خرید تلفیقی از معماری مدرن و کلاسیک است. این مرکز تجاری یکی از دیدنی ترین مراکز تجاری جهان است که در ۴ طبقه مشغول به فعالیت است. در این ۴ طبقه شما می‎توانید وسایلی مثل لوازم آرایش، مد و لباس، وسایل منزل و وسایل کودکان را به راحتی تهیه کنید. این مرکز خرید دارای بخش غذا می‎باشد که در آن رستوران‎ها به رقابت با هم می‎پردازند.

دیدنی ترین مراکز تجاری جهان

برگ‎دورف گودمن نیویورک

یکی از دیدنی ترین مراکز تجاری جهان و معروف‎ترین مرکز تجاری نیویورک اس که در مز شهر واقع شده است. این مرکز خرید در تقاطع خیابان پنجم و پنجاه‎ و هشت واقع شده و در آن انواع لباس‎های زنانه از معروف‎ترین برند‎های دنیا گرفته تا جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و کفش‎های مارک‎ همگی در این مرکز خرید قابل تهیه کردن هستند. از معروف‎ترین قسمت‎های این مرکز خرید می‎توان به تالار عروسی آن اشاره کرد که با طراحی متفاوت و منحصر به فرد خود شما را جذب زیبایی خود می‎کند.

شادترین کشورهای دنیا

شین سه گای بوسان

نام شین‌سه‌گای که مساحتی معادل ۲۹۳۹۰۴ متر مربع دارد، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تجاری جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. ۶۰ بوتیک که  پوشاک برندهای معروفی مثل “لویی وتان” و “شنل” را عرضه می‌کنند، ۱۰ رستوران که از غذاهای چینی تا خوراکی‌های ایتالیایی را سرو می کنند، میدان ورزش‌های یخی، زمین گلف، محل آرامش و آب‌گرم، چندین سینما و یک باغ زیبا روی سقف که منظره‌ی کل شهر را به مشتریان ارائه می دهد، از جمله جاذبه‌های این مرکز تجاری هستند.

دیدنی ترین مراکز تجاری جهان

قورتنام و میسون لندن

این مرکز تجاری که در حال حاضر یکی از معتبرترین‌های لندن است، کار خود را از سال ۱۷۰۵ به عنوان یک مغازه در بازار “سنت جیمز” و با استفاده از یک انبار در خانه‌ی “هیو میسون” آغاز کرد. اما این فقط شروع داستان جالب این مرکز تجاری معروف است. فورتنام و میسون مدعی ابداع غذای “تخم‌مرغ اسکاتلندی” برای اولین بار در جهان و وارد کردن کنسرو لوبیای “هینز” برای اولین بار به بریتانیا می باشد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها