برفی ترین مناطق دنیا

برفی ترین مناطق دنیا

برف یکی از زیباترین نعمات خداوند است که بر روی پوست چروکیده زمین می‏‎نشیند و جان دوباره به آن می‎بخشد. این جادوی سفید توانایی خلق زیبایی‎های منحصر به فردی را دارد که در هیچ فصلی غیر از زمستان شاهد آن نخواهید بود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با برفی ترین مناطق دنیا بیشتر آشنا کنیم.

Alaska

وقتی نام آلاسکا را می‎آوریم ناخداگاه به یاد یخ و سرما می‎افتیم. شهر Valdez در این منطقه از برف‎خیزترین مناطق ایالت متحده است. به طور میانگین سالانه حدود ۸۳۰ سانتی متر در این منطقه برف می‎آید. مردم بومی این منطقه شاهد حجم عظیمی از برف در این منطقه هستند. اگر به تفریحات برفی نظیر اسکی علاقه دارید این شهر زیبا در ایالات متحده می‎تواند مقصد خوبی برای شما باشد.

شهر Aomori در ژاپن

کوه‎های بند واقع شده اطراف این شهر و تاثیرات اقیانوسی این شهر را به یکی از برفی ترین مناطق دنیا تبدیل کرده است. در این شهر پوشیده با برف سالانه حدود ۷۶۰ سانتی متر برف می‌بارد. نام این شهر به معنی جنگل آبی است؛ هچنین ارتفاع این شهر بسیار زیاد است و در شمالی‎ترین منطقه ژاپن واقع شده است.

برفی ترین مناطق دنیا

با عجیب ترین سواحل دنیا آشنا شوید!

Sapporo در ژاپن

این شهر زیبا در سال ۱۹۷۲ توانست میزبان مسابقات زمستانی المپیک باشد. این شهر با بارش سالیانه حدود ۴۸۵ سانتی متر یکی از برفی ترین مناطق دنیا به شمار می‎آید. این شهر زیبا برای جشنواره برف سالانه بیش از ۲ میلیون گردشگر را جذب خود می‎کند.

Quebec City در کانادا

کبک یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکای شمالی است و مردم آن سالانه شاهد بارش ۳۸۰ سانتی متری برف هستند. بزرگ ترین کارنوال زمستانی در تاریخ ۱۵ فوریه هر ساله در این شهر برگزار می شود. یک هتل یخی در اینجا وجود دارد که گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند. تفریحات متنوع برفی همانند اسکی، اسنوبورد، اسنوموبیل و … از جمله تفریحات این شهر هستند.

Toyama در ژاپن

این شهر در ساحل دریای ژاپن واقع شده است. هر ساله به طور میانگین، ۳۶۳ سانتی متر برف در این شهر می بارد و جالب اینجا است که تابستان ها، آب و هوای گرم و مرطوب دارد. این شهر در نزدیکی باشگاه Nagano قرار دارد که در سال ۱۹۹۸ میلادی میزبان بازی های زمستانی المپیک بود.

برفی ترین مناطق دنیا

Syracuse در نیویورک

هر سال حدود ۳۰۰ سانتی متر برف در این شهر می بارد و یکی از برف خیزترین مناطق نیویورک است. در ضمن، در نزدیکی آن رودخانه Ontario نیز قرار دارد که در زمستان منظره های فوق العاده عالی می سازد.

منبع برترین ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها