زیباترین مراکز خرید شانگهای را بشناسید!

زیباترین مراکز خرید شانگهای

اکثر تاجران و وارد کنندگان دنیا برای تامین کالاهای خود به چین پناه می‌برند. اما مراکز خرید شانگهای در میان سایر شهر‌های چین، جای بیشتری در دل مشتریان خود باز کرده‌اند. شانگهای از زیباترین شهرهای دنیا با معماری فوق‌العاده، دارای مراکز خرید بی‌شماری می‌باشد. این مراکز هم به صورت عمده و هم خرده به تاجران و گردشگران  خدمت رسانی می‌کنند. در فروشگاه‌های شانگهای از تمامی برندها وجود دارد و فقط مختص کالاهای چینی نیست. در ادامه به معرفی این مراکز می‌پردازیم.

مرکز خرید آی‌اف‌سی

آی اف سی یا مرکز، مالی ودارایی بین المللی، با محیطی کاملا شیک و به روز با تمامی سیستم‌ها، و مورد رضایت همه‌ی بازدیدکنندگان از جمله معلولین می‌باشد. این مرکز خرید اکثر برند‌ها را در خود جای داده است.

مراکز خرید شانگهای

مرکز خرید تایمز اسکوئر

مرکز خرید تایمز نسبت به سایر فروشگاه‌های شانگهای اجناس ارزان قیمت‌تری دارد. اما از لحاظ زیبایی ظاهری یکی از زیبا‌ترین مراکز خرید شانگهای به شمار می‌رود.

مرکز خرید سیتیک

از مراکز تازه تاسیس خرید در شانگهای می‌باشد. در طی ساخت سیتیک از معماری و طراحی نوین استفاده شده است. این مرکز بخش اعظمی از توجه خود را بر روی لوازم ورزشی، کیف، کفش و لباس با برند‌های معتبر گذاشته است.

هنگ کنگ پلازا

یکی از بهترین مراکز برای خرید لوازم و اجناس با قیمت مناسب، کیفیت خوب در شانگهای هنگ کنگ پلازا می‌باشد. این مرکز نسبتا بزرگ شانگهای از محیط سالم و دلنشینی برخوردار است، که خرید را برای شما لذت‌ بخش‌تر می‌کند.

وستگیت مال

مرکز خرید وستگیت یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر شانگهای است که به دلیل سقف مشترکی که با مرکز خرید سیتیک دارد جزئی از این مرکز بحساب می آید، لازم به ذکر است که تمرکز این مرکز خرید بر روی کالاهایی نظیر کیف و کفش و پوشاک زنانه است. به طور کلی این مرکز خرید دارای ۱۰ طبقه است که هر کدام  البته این مرکز خرید فروشگاه های سوپر مارکت مانند و مرکبات فروشی هم دارد.

این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و می توانید هر آنچه که نیاز دارید را از آن خریداری نمایید.

مراکز خرید شانگهای

دیدنی ترین مراکز تجاری جهان

میلانگ ژنی ایستان

دومین مرکز خرید شانگهای که بزرگترین شعبه ی فروشگاه های زنجیره ای ایستان محسوب می شود، مرکز خرید میلانگ ژنی ایستان است. در این مرکز خرید تضمین خرید تمام کالاهایی که می خواهید با کیفیت عالی داده شده است و از جمله مراکزی است که شما می توانید بهترین کالاهای چینی را تهیه کنید. برای رسیدن به مرکز خرید می لانگ ژنی ایستان باید از خط ۲ مترو استفاده کنید و در ایستگاه نانجینگ (Nanjing) پیاده شوید ، خوب است بدانید این فرشگاه به ژاپنی ها تعلق دارد.

نتیجه گیری

کشور پهناور چین، دومین اقتصاد دنیا همواه معدن تامین کالاهای ضروری و لوکس خیلی از کشورهای دنیا می‌باشد. شانگهای یکی از مهمترین شهرهای چین و جهان با دارا بودن مراکز خرید فعال است و راحتی دسترسی به این مراکز توسط مترو، شما را به یک خرید امن و کیفیت عالی می‌ر‌ساند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها