بهترین رستوران های کلمبو

بهترین رستوران های کلمبو

شهر زیبا و دوست داشتنی کلمبو  در کشور سریلانکا واقع شده است. در آنجا تعداد رستوران‌ها بسیار زیاد است رستوران‌هایی که هر کدام مشتریانی زیادی با سلیقه های متفاوتی را به خود جذب می‌کنند. مسلما بهترین رستوران های کلمبو رستوران‌هایی هستند که علاوه برظاهر شیک و کیفیت بالای غذاهایشان، کارکنانی زبده و با اخلاق داشته باشند، تا بتوانند رابطه خوبی با مشتریان خود برقرار کنند. اینک با ما همراه شوید تا در مورد این رستوران‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

رستوران لایف فود

وجود دریاچه چشم نوازبیرا که در مرکز شهر کلمبو خودنمایی می‌کند. باعث شده که بهترین رستوران‌ های کلمبو در اطراف این دریاچه ساخته شوند. یکی از این رستوران‌ها لایف فود نام دارد که بخاطر کیفیت غذاها و تنوع بسیارشان و چشم‌انداز زیبایی که دارد مشتریان فراوانی را به خود جذب کرده است. در آنجا غذاهایی از انواع برنج‌ها، سالادها، سوپ‌ها، دسرها و… طبخ می‌شود. مکانی شیک  که افراد آنجا را برای قرارهای مهم خود برمی‌گزینند.

بهترین رستوران های کلمبو

رستوران کافه وو

رستوران کافه وو به دلیل اینکه در آنجا غذاهای گیاهی با مواد سالم وارگانیک تهیه می‌شود در زمره بهترین رستوران های کلمبو قرار دارد. رستورانی که در آنجا غذاهای گیاهی خوش عطر و طعمی پخته و در روی میز مشتریان قرار داده می‌شود. ناسی گورنگ و تورتیلاهای مکزیکی از جمله غذاهای لذیذی هستند که در آنجا طبخ می‌شوند وطرفداران بسیاری از آن خوده کرده‌اند همچنین مشتریانی مخصوص به خود را می‌طلبند.

جاذبه های گردشگری لبنان

کافه کومبوک

کافه کومبوک یکی از سالم ترین رستوران های شهر است و با دکوراسیون راحت و صمیمی فضایی را به وجود آورده که مشتری ها بتوانند ساعت ها در آن بمانند. بیشتر غذاها با محصولات ارگانیک درست و منوی آن درهر فصل کاملا عوض می شود. در این کافه آنقدر سرگرم خوردن غذاهای خوشمزه و تماشای دکوراسیون منحصربفرد می شوید که هیچ وقت حوصله تان سر نمی رود. بهترین غذای این کافه، برگر عدس با نان زغالی است که طرفداران زیادی دارد و در عین حالی که یک غذای منصربفردی است طعم بی‌نظیری هم دارد. این کافه یکی از بهترین کافه ها برای دور کاری است و یک محیط راحتی را به وجود آورده تا در حالی که در حال انجام کار هستید غذاهای خوشمزه بخورید. از طرفی، اینجا هم از نظر غذا و هم از نظر محیط جای عالی برای گرفتن عکس های اینستاگرامی است.

بهترین رستوران های کلمبو

نتیجه گیری

در این مقاله دریافتیم که مردان کلمبو با وجود ذائقه‌های متفاوت و وسع مالی متفاوتی که دارند می‌توانند در اسرع وقت غذای مورد علاقه و متناسب با بودجه خود را در رستوران‌های آنجا پیدا کنند چرا که هم رستوران‌ها و هم تنوع غذاییشان فراوان است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها