غذاهای پر ادویه و تند بنگلادشی

غذاهای پر ادویه و تند بنگلادشی

بنگلادش یکی از پرجمعیت‌ترین کشور آسیایی است که در مجاورت با کشور هند قرار دارد. غذا های پر ادویه و تند بنگلادشی نشان از تاثیر سبک آشپزی هندیان و چینیان بر روی آشپزی بنگلادشیان است. غذاهای تند با ذائقه ‌های بسیاری از مردمان بنگلادش جور در می‌آید. حال سعی بر این است که در این مقاله به معرفی برخی از این غذاها بپردازیم تا اطلاعاتی در خصوص این غذاها در اختیار شما قرار دهیم با تاریخ ما همراه شوید.

ادویه در غذاهای بنگلادشی

بنگلادشی ها هم مانند ایرانیان برای مزه دار کردن غذاهای خود از انواع ادویه‌ها استفاده می‌کنند چرا که ادویه‌ها عطر و طعم‌های بسیار خوشمزه‌ای به غذاها می‌دهند.هنر خوش‌رنگ کردن غذا با افزون ادویه رنگی در آشپزی بنگلادشی‌ها شبیه آشپزی‌های ما ایرانیان است. فلفل باعث تند شدن مزه‌ غذاها می‌شود این ادویه بیشتر در غذاهای هندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ادویه‌هایی مانند زنجبیل، فلفل،زردچوبه، گشنیز از جمله ادویه‌هایی هستند که بنگلادشی‌ها در غذاهای خود استفاده می‌کنند.

غذاهای پر ادویه و تند بنگلادشی

پاستا

یکی از غذا های پر ادویه و تند بنگلادشی که مورد علاقه بسیاری از مردمان آن دیار است پاستا نام دارد که در تمام کشورها نیز طبخ می‌شود. مردم این خطه در تهیه پاستا از انواع ادویه ها مانند فلفل، زردچوبه، دارچین و گشنیز استفاده می‌کنند.

تفریحات رایگان استانبول

ماهی طعم‌داربنگلادشی

ترکیب ماهی با برنج را می توان یکی از محبوب ترین غذاهای بنگلادشی دانست.  بنگلادشی ها برای طبخ ماهی از ادویه جات مختلفی استفاده می کنند. اصولا ماهی در غذاهای بنگلادشی طعمی ترش دارد. آنها ماهی را در ترشیجات خوابانده و پس از مزه دار شدن در روغن سرخ می کنند. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید، طعم های مختلف غذا را تجربه کنید، توصیه میکنیم بعد از سفر به بنگلادش از غذاهای متنوع آن نوش جان کنید. در بنگلادش غذاها با ادویه های خوش رنگ، خوش طعم می شوند و یک وعده دلپذیر و به یادماندنی در ذهنتان باقی می گذارند.

غذاهای پر ادویه و تند بنگلادشی

نتیجه‌گیری

پس از بررسی هایی که در این مقاله در مورد غذا های پر ادویه و تند بنگلادشی به عمل آمد. به وضوح دریافتیم که سبک آشپزی این کشوربسیار شبیه به سبک آشپزی بعضی از کشورهای دیگر است. که نشان از ذائقه های مختلف مردمی است که در بنگلادش سکونت دارند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها