بهترین رستوران های مونیخ

بهترین رستوران های مونیخ

اگر قصد مسافرت به مونیخ که یکی از شهرهای گردشگری آلمان است را دارید  برای احساس رضایت بیشتر از سفر خود باید اطلاعات بیشتری راجع به رستوران‌های آنجا بدست آورید چرا که میل کردن غذاهای لذیذ و خوش‌طعم باعث ایجاد لذت بیشتری در شما می‌شود. یقینا بهترین رستوران های مونیخ رستوران‌هایی هستند  که علاوه بر فضای شیک و کیفیت بالای غذاهایشان، قیمت ارزان‌تری نسبت به غذاهای دیگر رستوران‌هاداشته باشند. ما را همراهی کنید تا در ادامه مطلب تعدادی از رستوران‌های مونیخ را به شما معرفی کنیم.

راتسلر مونچن

این رستوران درباواریا و در خیابان مونیخ  قرار دارد. که در بین رستوران های آنجا رتبه ۳۴ را به خود اختصاص داده است. اگر نمی‌توانید به زبان آلمانی غذا سفارش دهید نگران نباشید زیرا منوی غذاهای انجا به ۱۱ نوع زبان دنیا نوشته شده است. در نزدیکی این رستوران مکان‌های دیدنی از نظیر سالن نیوتن، کلیسای سنت پیترز و مارین پلاتز بنا شده‌اند که رونق زیادی به این رستوران می‌دهند.

بهترین رستوران های مونیخ

تفریحات مهیج در دل اقیانوس

نکسوس تاورنا

این رستوران در زمره بهترین رستوران های مونیخ قرار دارد چرا که تنوع غذاهایش زیاد و منوی غذاهایش مطابق با ذائقه‌های مختلف مشتریان است این رستوران در نزدیکی جاذبه‌هایی به نام کاخ نیمفنبورگ، موزه انسان و طبیعت ، قلعه بلوتنبورگ مونیخ واقع شده است.

لانگ گارین تای

رستوران لانگ گارین تای در باواریا، مونیخ ۸۰۷۹۶، خیابان بلگراد ۴۵ قرار گرفته است. این رستوران، در بین رستوران های مونیخ رتبه ۱۱ را از آن خود کرده است. فضای آن کوچک، اما صمیمی است و کارکنانش قبل از سرو غذا تمام ادویه ها و مزه غذاها را برای شما معرفی می کنند. اگر به دنبال تجربه طعم متفاوت غذاهای تایلندی هستید، این رستوران ارزان قیمت می تواند خواسته شما را برآورده کند. لئوپولد پارک مونیخ، خیابان چوابینگ و بازار الیزابت در نزدیکی آن قرار دارد.

مارینهوف

رستوران مارینهوف جزو بهترین رستوران های مونیخ و در باواریای مونیخ، خیابان ۸۰۵۳۸، در گوشه خیابان مارین استر قرار گرفته است و فضای صمیمانه کوچکی دارد. گارسن آن به زبان انگلیسی کاملا مسلط است و می توانید غذاهای آلمانی را در این رستوارن میل کنید. از جاذبه های نزدیک به آن می توان به دروازه اسارتور مونیخ، موزه ولنتاین و خیابان ماکسیمیلیان اشاره کرد.

بهترین رستوران های مونیخ

نتیجه گیری

در این مقاله متوجه شدیم که شهر مونیخ شهری با جاذبه های بسیار است. . اکثرا رستوران‌های این شهر پر جاذبه در نزدیکی مکان‌های گردشگری واقع شده‌اند که باعث می‌شود گردشگرانی که برای بازدید از این مکان‌ها میروند حداقل یک وعده‌ی غذایی در آنجا میل کنند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها